Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en machoquote:
Een plat-op-je-gezicht-in-de-sneeuw smiley.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en macho
Wandel ze! Hier ligt er van alles diep te pitten. Maar ik blijf wakker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa film is afgelopen, ik ga ff wandelen, wakker blijven hea!
Op jou wachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wth doen jullie hier zo laat, wat is dit?
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!
Weet ik niet, kun je er iets mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet, kun je er iets mee?
Hij doet me heel in de verte denken aan zo'n sumo worstelaar. Maak er es een zout gooiende smiley bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
oke, wat voor ramp moet deze arme smiley overkomen, suggesties?
[ afbeelding ]
Daar ben je!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben dr![]()
Ik was dus echt nog ff in bad, heb zelfs verhaal 3 uit de Murakamibundel nog gelezen![]()
Timing hier hoor
quote:
Dat hebben ze van tevoren al gezegd: het wordt intiem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:14 schreef oh-oh het volgende:
Tis nu al minder flitsend dan dat in China, dat was eeeeeeecht mooi
Dit slaat echt nergens op, en die mensen moeten maar juichen daarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al drie keer 'bien vannoew' gehoord.![]()
Edit: 4 keer.
hoe moet ik zout tekenen in zo'n klein plaatjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me heel in de verte denken aan zo'n sumo worstelaar. Maak er es een zout gooiende smiley bij?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
op de een of anderemanier scheept caiway ons altijd ongevraagd op met dovenondertiteling op nl 1
en als die indiaan praat staat er alleen "primitieve taal"
Mss zit die ook te fokken en dan wordt het best verwarrendquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
en de engels gesproken teksten zijn gewoon in het engels, wat voor een pauperondertiteling is dit![]()
niet dat ik er last van heb, maar kom op zeg, welke flapdrol is er aan eht typen
Ik ben van de ideeën, jij van de uitvoering. Verzin maar wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik zout tekenen in zo'n klein plaatje
Ik hou niet zo van Indianen...quote:
COURRRRRRRGETTE!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Indianen...
Ik denk alweer aan aubergines![]()
Ook heel intiem
Dit gaat echt uren duren he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
COURRRRRRRGETTE!![]()
Oh, de atleten komen al binnen.
DAT WIST IK NIET! WAT FIJN DAT WE DIE INFO KRIJGEN!1!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef oh-oh het volgende:
Begonnen de winterspelen in Griekenland???
Is daar sneeuw?
Kom op!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit gaat echt uren duren he.
Ik weet niet of ik dat trek
Als ik de deur open doe denk ik dat Heer Naard op de automagische piloot naar bed sukkelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:24 schreef oh-oh het volgende:
Karel was net aan het blaffen, die lag al in bed, op ons te wachten, hij is net maar op de bank erbij gekropen.
Billy is tv aan het kijken, Chico Kees en Sjon liggen onder de dekens, Karel in mn nek
BELGIË!quote:
Ook in bermuda?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bermuda, in korte broekies![]()
Ik heb es op het WK karate de vlag van Bermuda mogen dragen
Neeeeeee, in mn karatepakquote:
Ja, die gaat een rottijd hebben nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, in mn karatepak![]()
En we kwamen op t jeugdjournaal toen![]()
Kaaimaneilanden was ook leuk.
"en hij houdt van naar het strand gaan"
Nee, waar??????quote:
Dat is het altijd, dat binnenwandelen der atleten. Maar ik heb geen slaap meer nu.quote:
Die ploeg van... iets met een C... die net binnen kwam! Witte pakken met heule bonte bedrukking!quote:
Etiopië! Nog zo'n held!quote:
nee, dat ga ik niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:34 schreef Cat22 het volgende:
Zou Zwabbert nu zoutkorrels aan het ontwerpen zijn?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat ga ik niet doenin ieder geval niet met een laptopmuis en een klein scherm
ik heb een schaatsende indiaan gemaakt, sorry het is al half 4 geweest, ik weet niks beters![]()
[ afbeelding ]
Wehehe! Hij is leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat ga ik niet doenin ieder geval niet met een laptopmuis en een klein scherm
ik heb een schaatsende indiaan gemaakt, sorry het is al half 4 geweest, ik weet niks beters![]()
[ afbeelding ]
Is pastel weer in?quote:
Japs.quote:
Ben ik erg lomp en ongevoelig als ik zeg dat ik het een tamelijk lompe actie vond van die sporter?quote:
D'r zitten er vast wel bij die ik uit zou willen pakken. En een hapje van nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is pastel weer in?
Vrolijk![]()
Tzijn net paaseieren
ik weet wie je bedoelt, maar wat moet ik daar mee doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe! Hij is leuk!
Heb je nog crea- en prutszin? Je mag lang opblijven want het is weekend.![]()
Kun je iets met the mad catlady van the Simpsons (of hoe ze ook precies heet)?
Duitsers?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r zitten er vast wel bij die ik uit zou willen pakken. En een hapje van nemen.![]()
Of twee.
Hoe ist het precies gebeurd dan? Ik heb alleen gelezen dat hij tijdens een training op een heel gevaarlijke baan uit de bocht is gevlogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik erg lomp en ongevoelig als ik zeg dat ik het een tamelijk lompe actie vond van die sporter?
Smiley maken natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wie je bedoelt, maar wat moet ik daar mee doen?
[ afbeelding ]
Je kunt het zien op het journaal en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ist het precies gebeurd dan? Ik heb alleen gelezen dat hij tijdens een training op een heel gevaarlijke baan uit de bocht is gevlogen.
Je hoeft er toch niet mee te praten?quote:
Dr loopt genoeg ander lekkers rondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet mee te praten?
Wel grappig dat er van zo'n groot land zo weinig mensen komen. Maja, veel sneeuw ligt er niet natuurlijk.quote:
We zullen er niet om hoeven te vechten nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr loopt genoeg ander lekkers rond
Dr wonen veel Indiërs in Canadaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er van zo'n groot land zo weinig mensen komen. Maja, veel sneeuw ligt er niet natuurlijk.
En dan met z'n zessen 30.000 fans meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |