Gewoon bezwaar aantekenen bij de ExCie, dat je door dit geintje 800 euro extra kwijt bent. Waar wil je trouwens heen als je klaar bent in Groningenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:54 schreef Bob. het volgende:
Zomer.
En fijn, ik moet volgend jaar nog een half jaar langer in Groningen studeren omdat ze een vak van me hebben verplaatst naar het 2e semester.Dure 5 punten als ik daar een half jaar collegegeld voor moet betalen.
Mja, maar op zich had ik het vak ook gewoon dit jaar kunnen volgen, dan was er geen probleem geweest. Alleen heb ik dat dus niet gedaan. Wat het ook een beetje mijn schuld maakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen bij de ExCie, dat je door dit geintje 800 euro extra kwijt bent. Waar wil je trouwens heen als je klaar bent in Groningen
Ketter.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Utrecht is de leukste stad van Nederland.
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Nou, verdwijn dan maar snel uit Groningen. verrader!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Ik doe mijn best, maar de RUG werkt niet mee.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, verdwijn dan maar snel uit Groningen. verrader!
Dat is echt onzin.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Wow jop! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef JH87 het volgende:
Utrecht is ook best tof. En ik heb m'n laatste tentamen gehaald. Met een 7 zelfs.
Hoe wil je dat anders doen? Onderdoor?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:15 schreef moemoe het volgende:
Als ik door het noorderplantsoen fiets, ben ik overal binnen een paar minuten. God damn, ik kom er nu pas achter.
Pics?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef Bob. het volgende:
het kleine zusje en nichtje van mijn buurmeisje slapen een nacht in haar kamer, en hoor echt al een uur niks anders dan gegiechel uit die kamer komen.![]()
Wel snoezig.
dat laatste gaat alleen nog even durenquote:
Zie je hem wel eens zonder? Dat ding is overbruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan met je iPhone dan?
Hij deed een Mirjammetje, hij heeft de boel gesloopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan met je iPhone dan?
Ah slijmbal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef JH87 het volgende:
Niet waar, ik heb 'm nog nooit laten vallen. En ik durf te wedden dat Mirjam d'r huidige telefoon ook al keilang heeft.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef JH87 het volgende:
Niet waar, ik heb 'm nog nooit laten vallen. En ik durf te wedden dat Mirjam d'r huidige telefoon ook al keilang heeft.
Nee, wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef Albert86 het volgende:
Iemand ervaring met ADOS Brandbeveiliging Nederland? Schijnen in Groningen te zitten en lichten winkeliers op. Zijn bij ons geweest vandaag en bij een paar andere winkels op het Overwinningsplein. Kan niks van ze vinden op internet, behalve dat ze waarschijnlijk aan de Meeuwerderweg 1 zitten. Maar dat is een café. Hun postbus is hetzelfde als dat van een bedrijf aan de Osloweg en een gewoon adres hebben ze blijkbaar niet.
Preipop klinkt wel gaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Is er deze donderdagavond nog iets te beleven in Grunn?
Speelgoedwinkels, V&Dquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waar kan ik een schaakspel en/of losse schaakstukken kopen?
Oh jaaa...quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien ook wel bij de WirWar in de Oude Kijk in 't Jat?
Ik heb deze inderdaad al haast een half jaar. En hij is nog helemaal niet stuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef JH87 het volgende:
Ik denk eerder dat het poepen Jelmer zo niet makkelijk zal vergaanquote:
Oppassenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:53 schreef JH87 het volgende:
Arne, vroeg!
Haha, alsof ik de man voor wiens swans een laadruimte in de shuttle van dertig ton werd gebouwd zou kunnen handelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het poepen Jelmer zo niet makkelijk zal vergaan
Moet jij nou weer hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Is er deze donderdagavond nog iets te beleven in Grunn?
Hey, nog een meisje in dit topic.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kou sneeuw droge lippen droge keel!
quote:
Nee.. Gewoon een persoon die al 2 weken ziek loopt te zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, nog een meisje in dit topic.
Wtf?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:57 schreef JH87 het volgende:
Ik krijg een sms'je van thuisthuis:
'We wisten niet dat je in Londen zit, maar bedankt voor de kaart!'
Niet waar.
Ik heb tijdens mijn colleges ook al 8 zakdoeken volgesnoten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.. Gewoon een persoon die al 2 weken ziek loopt te zijn!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |