Gewoon bezwaar aantekenen bij de ExCie, dat je door dit geintje 800 euro extra kwijt bent. Waar wil je trouwens heen als je klaar bent in Groningenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:54 schreef Bob. het volgende:
Zomer.
En fijn, ik moet volgend jaar nog een half jaar langer in Groningen studeren omdat ze een vak van me hebben verplaatst naar het 2e semester.Dure 5 punten als ik daar een half jaar collegegeld voor moet betalen.
Mja, maar op zich had ik het vak ook gewoon dit jaar kunnen volgen, dan was er geen probleem geweest. Alleen heb ik dat dus niet gedaan. Wat het ook een beetje mijn schuld maakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar aantekenen bij de ExCie, dat je door dit geintje 800 euro extra kwijt bent. Waar wil je trouwens heen als je klaar bent in Groningen
Ketter.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Utrecht is de leukste stad van Nederland.
Nee.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Nou, verdwijn dan maar snel uit Groningen. verrader!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Ik doe mijn best, maar de RUG werkt niet mee.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, verdwijn dan maar snel uit Groningen. verrader!
Dat is echt onzin.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Wow jop! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:52 schreef JH87 het volgende:
Utrecht is ook best tof. En ik heb m'n laatste tentamen gehaald. Met een 7 zelfs.
Hoe wil je dat anders doen? Onderdoor?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:15 schreef moemoe het volgende:
Als ik door het noorderplantsoen fiets, ben ik overal binnen een paar minuten. God damn, ik kom er nu pas achter.
Pics?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:19 schreef Bob. het volgende:
het kleine zusje en nichtje van mijn buurmeisje slapen een nacht in haar kamer, en hoor echt al een uur niks anders dan gegiechel uit die kamer komen.![]()
Wel snoezig.
dat laatste gaat alleen nog even durenquote:
Zie je hem wel eens zonder? Dat ding is overbruikt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan met je iPhone dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |