Hij deed een Mirjammetje, hij heeft de boel gesloopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:55 schreef Bob. het volgende:
Wat heb je gedaan met je iPhone dan?
Ah slijmbal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef JH87 het volgende:
Niet waar, ik heb 'm nog nooit laten vallen. En ik durf te wedden dat Mirjam d'r huidige telefoon ook al keilang heeft.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:02 schreef JH87 het volgende:
Niet waar, ik heb 'm nog nooit laten vallen. En ik durf te wedden dat Mirjam d'r huidige telefoon ook al keilang heeft.
Nee, wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:59 schreef Albert86 het volgende:
Iemand ervaring met ADOS Brandbeveiliging Nederland? Schijnen in Groningen te zitten en lichten winkeliers op. Zijn bij ons geweest vandaag en bij een paar andere winkels op het Overwinningsplein. Kan niks van ze vinden op internet, behalve dat ze waarschijnlijk aan de Meeuwerderweg 1 zitten. Maar dat is een café. Hun postbus is hetzelfde als dat van een bedrijf aan de Osloweg en een gewoon adres hebben ze blijkbaar niet.
Preipop klinkt wel gaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:38 schreef remlof het volgende:
Is er deze donderdagavond nog iets te beleven in Grunn?
Speelgoedwinkels, V&Dquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waar kan ik een schaakspel en/of losse schaakstukken kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |