Inderdaad. Verschrikkelijk om de laatste momenten zo te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik toen die onderweg was...zo onwetend....
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:18 schreef Tornadovis het volgende:
Meest schokkend vind ik dat je bij de start naar die jongen kijkt, en weet dat ie de laatste minuut van zn leven ingaat. Terwijl die zelf een Olympische Spelen voor zich denkt te hebben....
RIP...
Wellicht..... toch is degene die dat plaatje daadwerkelijk gemaakt heeft behoorlijk triest imho.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef wise het volgende:
achja, ik denk daar anders over.
Amerikanen hebben ook al kunnen trainen en er schijnen ook al wereldbekerwedstrijden op gehouden te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ook niet handig is natuurlijk dat de baan alleen voor Canadezen beschikbaar was het afgelopen jaar en dat de overige atleten nauwelijks mogelijkheden kregen om op deze baan te trainen...
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef Fredo55 het volgende:
Als dat muurtje een halve meter hoger was, had hij het waarschijnlijk wel overleefd.
Je ziet op het filmpje dat hij gelanceerd word en dat hij op het muurtje terecht komt en doorknalt
richting de pilaren.
Hoe simpel had dit voorkomen kunnen worden.
Dit is allemaal achteraf praten eigenlijk.
Exact. Toch een smet deze OS, helemaal zonde van de opening. Die zal toch wat ingetogener moeten zijn hoop ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is niet altijd zo dat je vooraf zo goed een close up van het slachtoffer in kwestie krijgt.
Wat wil je dan ook bij een sport die skeleton heet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:11 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, het is duidelijk een zeer gevaarlijke sport. Ik vind als frequent sport kijker geen sport zo angstaanjagend als rodelen en skeleton.
Qua stemming onder de deelnemers natuurlijk wel, maar ik hoop niet dat er onderdelen van de opening geschrapt gaan worden, daar is een enorme voorbereiding in gestoken en er moet nu ook de ruimte zijn om dat te laten zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef Zwansen het volgende:
Exact. Toch een smet deze OS, helemaal zonde van de opening. Die zal toch wat ingetogener moeten zijn hoop ik.
Een briljant filosoof.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wat Mart Smeets vanavond zei is wel waar:
''De tour wacht op niemand, maar de olympische spelen wacht ook op niemand.
Het gaat allemaal gewoon (gewoon tussen aanhalingstekens) door.
Met in je acherhoofd dat er een atleet is gestorven.'
Het is een vreselijk bericht, maar toch gaan we door.''
http://nos.nl/os2010/vide(...)er-rodelongeluk.html
Niet zo gek ook, atleten hebben jaren gestoken in hun voorbereiding, bovendien verander je er niks mee aan de situatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wat Mart Smeets vanavond zei is wel waar:
''De tour wacht op niemand, maar de olympische spelen wacht ook op niemand.
Het gaat allemaal gewoon (gewoon tussen aanhalingstekens) door.
Met in je acherhoofd dat er een atleet is gestorven.'
Het is een vreselijk bericht, maar toch gaan we door.''
http://nos.nl/os2010/vide(...)er-rodelongeluk.html
wtf die komt dus echt in 1 klap tot stilstand tegen die betonnen palenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef Fredo55 het volgende:
Als dat muurtje een halve meter hoger was, had hij het waarschijnlijk wel overleefd.
Je ziet op het filmpje dat hij gelanceerd word en dat hij op het muurtje terecht komt en doorknalt
richting de pilaren.
Hoe simpel had dit voorkomen kunnen worden.
Dit is allemaal achteraf praten eigenlijk.
Mee eens. wat een zak ben je dan zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb 'em verwijderd. Moge degene die dat gemaakt heeft in de stront zakken trouwens.
Inderdaad. Zo briljant hoef je toch niet te zijn om in te zien dat dat gevaarlijk is, en dat dat makkelijk af te dekken is met een simpele muur, zodat je niet teven die palen aan kunt komen???quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk... zo'n paal geeft niks mee, wat een klap.Wat idioot dat daar van die palen zo dicht naast staan.
OMG zie hem vliegen...quote:
inderdaad, onvoorstelbaar in deze tijd waarin veiligheid in vrijwel elke sport een hot issue is, parcoursen vaak steeds veiliger en veiliger gemaakt worden en er over hyper moderne technologieen wordt beschikt om risico's minimaal te maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk... zo'n paal geeft niks mee, wat een klap.Wat idioot dat daar van die palen zo dicht naast staan.
Aan de andere kant is het ook een beetje overdreven om totaal in zak en as te gaan zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die reactie van Smeets ook. "De tour wacht op niemand maar de OS wacht ook op niemand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |