Echt leuk manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
http://www.facebook.com/video/video.php?v=341207886489&ref=nf
je hoort ook echt Tonngggggg als hij die paal raakt
[ afbeelding ]
zelfs over 100 jaar nog niet grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
http://www.facebook.com/video/video.php?v=341207886489&ref=nf
[ afbeelding ]
Ik heb 'em verwijderd. Moge degene die dat gemaakt heeft in de stront zakken trouwens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:57 schreef Columbiafan het volgende:
Vind ik gewoon echt ook niet grappig, dat plaatje
Zeer ongepaste smiley.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
Die gehele post is ongepast.quote:
achja, ik denk daar anders over.quote:
Bewoog ook niet meer na die klap.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef OS2010 het volgende:
Als ik die klap mag geloven denk ik wel dat hij direct dood is gegaan
Ik hoop het voor 'm eerlijk gezegt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef OS2010 het volgende:
Als ik die klap mag geloven denk ik wel dat hij direct dood is gegaan
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop het voor 'm eerlijk gezegt.
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Dan zie ik nu die reclame van dat Olympisch computerspel op TV, met de slogen; pijn is tijdelijk. Hmm.
Ik ben overigens benieuwd of de rodelaars en skeletonners in protest gaan. Kunnen ze de baan niet op een één of andere manier langzamer maken?
Strooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Dan zie ik nu die reclame van dat Olympisch computerspel op TV, met de slogen; pijn is tijdelijk. Hmm.
Ik ben overigens benieuwd of de rodelaars en skeletonners in protest gaan. Kunnen ze de baan niet op een één of andere manier langzamer maken?
Een extra chicane inbouwen zoals men in '94 deed in Eau Rouge na Ratzenberger en Senna zal helaas niet lukken. Misschien zand strooien in de 2 voorgaande bochten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Ze kunnen natuurlijk wel een wand maken waardoor je niet van de baan af klapt maar weer in de baan terecht komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.
Met 110 is de kans de bocht uit te vliegen wel kleiner dunkt mij..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....
Ja, met zo'n klap verlies je echt wel het bewustzijn. Misschien niet op slag dood, maar de laatste seconden/minuten maakte hij hoogstwaarschijnlijk niet bewust mee. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....
De boarding moet wel aangepast worden. Als hij binnen de baan was gebleven had hij het wel overleefd waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Klopt, maar dan is de kans misschien kleiner dat mensen de bocht uitvllegen. Die palen hadden trouwens gewoon afgeschermd moeten morgen. Bij het skieen zijn de bomen naast de 3 vangnetten zelfs nog ingepakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoiets lijkt wel redelijk logisch en haalbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel een wand maken waardoor je niet van de baan af klapt maar weer in de baan terecht komt.
Raak je dan niet meteen de controle compleet kwijt?quote:
Euhm, dan klopt het betogende deel boven je slotzin niet, want dan moet het dus dood door schuld zijn. Die gasten gaan er van uit dat de organisatie hun veiligheid waarborgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef Justinn het volgende:
Afschuwelijk natuurlijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een bloedlinke sport. Aan die baan te zien geven ze ook weinig om de veiligheid van de sporters. Één foutje en zie hier: het trieste resultaat. Je zou bijna zeggen dat het een zelfmoordactie is.
Ze gaan echt niet strooien op zo een baanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Raak je dan niet meteen de controle compleet kwijt?
Men heeft al zo weinig controle over die dingen en dan met strooien kan je het misschien alleen nog maar erger maken.
Er zit sowieso een steekje bij je los als je jezelf hieraan overgeeft. Dat deze sport bloedlink is en vol risico's, snapt zelfs een kleuter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef Justinn het volgende:
Afschuwelijk natuurlijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een bloedlinke sport. Aan die baan te zien geven ze ook weinig om de veiligheid van de sporters. Één foutje en zie hier: het trieste resultaat. Je zou bijna zeggen dat het een zelfmoordactie is.
Voetbal kan ook gevaarlijk zijn, autosport ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zit sowieso een steekje bij je los als je jezelf hieraan overgeeft. Dat deze sport bloedlink is en vol risico's, snapt zelfs een kleuter.
Er kwam veel bloed uit zn mond, dus ik denk dat er niets meer heel was in zn liichaam..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef Leatherface het volgende:
Exacte doodsoorzaak al vrijgegeven?
Het zal ongetwijfeld iets van severe brain trauma zijn...
Hrm, pf, ja dat zou heel goed kunnen. Was eigenlijk als flauw grapje bedoeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Raak je dan niet meteen de controle compleet kwijt?
Men heeft al zo weinig controle over die dingen en dan met strooien kan je het misschien alleen nog maar erger maken.
Ik denk dat je met 140 dwars door dat vangnet heen was gevlogen. Die pilaren hadden gewoon met een volledige wand afgeschermd moeten worden. Maargoed, dat was wel duidelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap niet dat daar geen vangnet stond.....
Het kost bijna niets en het had een leven gescheeld!onbegrijpelijk!
Elke sport is gevaarlijk. Vorige kwam er nog een ijshockeyscheidsrechter om omdat de puck precies op zijn nek terecht kwam. Precies op het onbeschermde deel...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zit sowieso een steekje bij je los als je jezelf hieraan overgeeft. Dat deze sport bloedlink is en vol risico's, snapt zelfs een kleuter.
Kijk je wel eens naar skiwedstrijden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap niet dat daar geen vangnet stond.....
Het kost bijna niets en het had een leven gescheeld!onbegrijpelijk!
Je kan ook verdrinken in bad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Voetbal kan ook gevaarlijk zijn, autosport ook.
Zelfs golf kan gevaarlijk zijn als je zo'n balletje tegen je slaap aan krijgt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Maar het zou zo maar kunnen dat sportbestuurders met weinig technische kennis van sleesporten dit nog serieus gaan overwegen...
Klopt.. Of die schaats die de keel van die ijshockeyer doorsneed. Echt het meest verschrikkelijke sportfragment wat ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke sport is gevaarlijk. Vorige kwam er nog een ijshockeyscheidsrechter om omdat de puck precies op zijn nek terecht kwam. Precies op het onbeschermde deel...
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kan ook verdrinken in bad.
Het gevaar en de risico's van rodelen staan toch wel buiten kijf. En dat maakt de sport tevens zo aantrekkelijk.
Nou, dat sommige sportbonzen weinig realiteitszin hebben staat ook wel buiten kijf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je bedoeld strooien? Volgens mij denken alleen FOK!kers daar maar aan
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Maar het zou zo maar kunnen dat sportbestuurders met weinig technische kennis van sleesporten dit nog serieus gaan overwegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |