Ik had die quote nog even moeten doen eigenlijk, maar je ziet wel vaker crashes van..... die is morsdood (in de F1 bijvoorbeeld) en dan staan ze gewoon vrolijk opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou...![]()
Echt een 100%tje volgens mij.
Wat zie je eigenlijk tijdens de knal zelf wegvliegen?![]()
Stuk helm oid?
Ik vind het er nog nieteens zo heel hard uitzien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:52 schreef Dynd het volgende:
Hier in zeer goede kwaliteit
http://www.facebook.com/v/341207886489
RIP
Een training een medailleonderdeel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In '64 kwam een alpine skiester om tijdens een training. Destijds een medailleonderdeel.
Ja dat vraag ik me ook af, 't lijkt er niet op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nou...![]()
Echt een 100%tje volgens mij.
Wat zie je eigenlijk tijdens de knal zelf wegvliegen?![]()
Stuk helm oid?
Alpine skien was een medaillesport. net zoals rodelen nu dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Flinke klap, treurig nieuws zo bij het begin van de spelen.
[..]
Een training een medailleonderdeel?
Nou ja, dat is ook wel weer zo. Desalniettemin vind ik het een griezelige sport om naar te kijken, zo fokking snel op zo'n armetierig sleetje, in zo'n kramphouding. Downhill suicide.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je de sporters zélf al hoort klagen dat de baan (te) gevaarlijk is, dan wil dat nog wel wat zeggen.
Volgens mij scheelt het dat er in Turijn een andere boarding is...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:47 schreef marcodej het volgende:
Overigens ging het in Turijn ook bijna mis...
http://nos.nl/os2010/vide(...)delen-in-turijn.html
Het vizier van z'n helm. Dat is een los stukje plastic. Beschermt niet echt (niet dat iets je beschermt bij zo'n klap).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, 't lijkt er niet op.
[ afbeelding ]
Die crasht wel hard, maar ze blijft iig binnen de baan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:47 schreef marcodej het volgende:
Overigens ging het in Turijn ook bijna mis...
http://nos.nl/os2010/vide(...)delen-in-turijn.html
Schiet dat niet op de baan? Lijkt wel op een vizier namelijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het vizier van z'n helm. Dat is een los stukje plastic. Beschermt niet echt (niet dat iets je beschermt bij zo'n klap).
grappig...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
http://www.facebook.com/video/video.php?v=341207886489&ref=nf
je hoort ook echt Tonngggggg als hij die paal raakt
[ afbeelding ]
Echt leuk manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
[ afbeelding ]
zelfs over 100 jaar nog niet grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
[ afbeelding ]
Ik heb 'em verwijderd. Moge degene die dat gemaakt heeft in de stront zakken trouwens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:57 schreef Columbiafan het volgende:
Vind ik gewoon echt ook niet grappig, dat plaatje
Zeer ongepaste smiley.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:54 schreef wise het volgende:
HD filmpje van de crash
Die gehele post is ongepast.quote:
achja, ik denk daar anders over.quote:
Bewoog ook niet meer na die klap.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef OS2010 het volgende:
Als ik die klap mag geloven denk ik wel dat hij direct dood is gegaan
Ik hoop het voor 'm eerlijk gezegt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:00 schreef OS2010 het volgende:
Als ik die klap mag geloven denk ik wel dat hij direct dood is gegaan
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop het voor 'm eerlijk gezegt.
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Dan zie ik nu die reclame van dat Olympisch computerspel op TV, met de slogen; pijn is tijdelijk. Hmm.
Ik ben overigens benieuwd of de rodelaars en skeletonners in protest gaan. Kunnen ze de baan niet op een één of andere manier langzamer maken?
Strooien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Dan zie ik nu die reclame van dat Olympisch computerspel op TV, met de slogen; pijn is tijdelijk. Hmm.
Ik ben overigens benieuwd of de rodelaars en skeletonners in protest gaan. Kunnen ze de baan niet op een één of andere manier langzamer maken?
Een extra chicane inbouwen zoals men in '94 deed in Eau Rouge na Ratzenberger en Senna zal helaas niet lukken. Misschien zand strooien in de 2 voorgaande bochten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Ze kunnen natuurlijk wel een wand maken waardoor je niet van de baan af klapt maar weer in de baan terecht komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.
Met 110 is de kans de bocht uit te vliegen wel kleiner dunkt mij..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, als je met 110 tegen die paal klapt ipv met 140 dan overleef je het nog niet hoor.
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....
Ja, met zo'n klap verlies je echt wel het bewustzijn. Misschien niet op slag dood, maar de laatste seconden/minuten maakte hij hoogstwaarschijnlijk niet bewust mee. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Als leek zou ik zeggen dat hij onmiddelijk in een coma moet zijn beland. Het verzacht het drama niet, maar moge het dan een relatief pijnloze dood zijn geweest.....
De boarding moet wel aangepast worden. Als hij binnen de baan was gebleven had hij het wel overleefd waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:04 schreef wokkkel het volgende:
Klopt, maar dan is de kans misschien kleiner dat mensen de bocht uitvllegen. Die palen hadden trouwens gewoon afgeschermd moeten morgen. Bij het skieen zijn de bomen naast de 3 vangnetten zelfs nog ingepakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoiets lijkt wel redelijk logisch en haalbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel een wand maken waardoor je niet van de baan af klapt maar weer in de baan terecht komt.
Raak je dan niet meteen de controle compleet kwijt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |