Mee eens. wat een zak ben je dan zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb 'em verwijderd. Moge degene die dat gemaakt heeft in de stront zakken trouwens.
Inderdaad. Zo briljant hoef je toch niet te zijn om in te zien dat dat gevaarlijk is, en dat dat makkelijk af te dekken is met een simpele muur, zodat je niet teven die palen aan kunt komen???quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk... zo'n paal geeft niks mee, wat een klap.Wat idioot dat daar van die palen zo dicht naast staan.
OMG zie hem vliegen...quote:
inderdaad, onvoorstelbaar in deze tijd waarin veiligheid in vrijwel elke sport een hot issue is, parcoursen vaak steeds veiliger en veiliger gemaakt worden en er over hyper moderne technologieen wordt beschikt om risico's minimaal te maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:50 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk... zo'n paal geeft niks mee, wat een klap.Wat idioot dat daar van die palen zo dicht naast staan.
Aan de andere kant is het ook een beetje overdreven om totaal in zak en as te gaan zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die reactie van Smeets ook. "De tour wacht op niemand maar de OS wacht ook op niemand"
Laat die irritante vetzak zich er lekker niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wat Mart Smeets vanavond zei is wel waar:
''De tour wacht op niemand, maar de olympische spelen wacht ook op niemand.
Het gaat allemaal gewoon (gewoon tussen aanhalingstekens) door.
Met in je acherhoofd dat er een atleet is gestorven.'
Het is een vreselijk bericht, maar toch gaan we door.''
http://nos.nl/os2010/vide(...)er-rodelongeluk.html
Hij had het over de koelcel netquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die reactie van Smeets ook. "De tour wacht op niemand maar de OS wacht ook op niemand"
hoezo, mag best gezegd worden, er ligt tenslotte wel iemand in die er ook bij had moeten zijn..quote:
Wat ik me nog herinder van 84 is met name die gast die met dat raketpak binnenvloog, was zo spectaculair, en natuurlijk Carl Lewis, en was dat ook niet de spelen van zola but, die struikelde?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik voel me opeens oud..... met bewust de zomerspelen van 1984 in Los Angeles - met name die marathon - meegemaakt te hebben.
In Albertville weet ik nog dat de dames die de lands-borden droegen tijdens de opening enorme zeepbellen (plastic) om zich droegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |