Op elke baan crashen er wel een paar.quote:
Crashes ja, uit de baan vliegen tegen een stalen paal die daar dus op z'n minst ongelukkig staat lijkt me wel redelijk zeldzaam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dit gebeurt in het rodelen bij elke baan. Hoe vaak ze ergens ook naar beneden zijn geweest, er gebeuren altijd crashes en soms ook hele zware.
Gebeurt ook vaker, alleen dan met minder zware gevolgen. Vliegt de beste man hier tussen de palen door, dan spreekt er niemand over en dat is natuurlijk met alles zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Crashes ja, uit de baan vliegen tegen een stalen paal die daar dus op z'n minst ongelukkig staat lijkt me wel redelijk zeldzaam.
Alleen vliegt ie niet tussen de palen door, dus staan die palen verkeerd, dus moeten ze daar iets aan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gebeurt ook vaker, alleen dan met minder zware gevolgen. Vliegt de beste man hier tussen de palen door, dan spreekt er niemand over en dat is natuurlijk met alles zo.
Damn!..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:52 schreef Dynd het volgende:
Hier in zeer goede kwaliteit
http://www.facebook.com/v/341207886489
RIP
Die palen staan niet verkeerd, ze zijn gewoon niet genoeg afgeschermd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen vliegt ie niet tussen de palen door, dus staan die palen verkeerd, dus moeten ze daar iets aan doen.
In 1992 in Albertville is er een speedskiër omgekomen (was toen demonstratiesport).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:31 schreef DrMarten het volgende:
De eerste dode in de geschiedenis van de winterspelen. Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan tijdens de opening.
Rodelen leek me al niet de meest veilige sport, maar dit is wel heel heftig
In 1992 klapte een Speedskieer (demonstratiesport) op een soort van tractor die aan het einde van de slope stond.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:31 schreef DrMarten het volgende:
De eerste dode in de geschiedenis van de winterspelen. Ik ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan tijdens de opening.
Rodelen leek me al niet de meest veilige sport, maar dit is wel heel heftig
op Pistenbully?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 1992 klapte een Speedskieer (demonstratiesport) op een soort van tractor die aan het einde van de slope stond.
Spektakel verkoopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:01 schreef wokkkel het volgende:
Tuurlijk zijn er crashes bij het rodelen. Maar de baan is gewoon gevaarlijk. Ze hebben er de snelste baan van de wereld van gemaakt en er zijn al velen klachten binnengekomen. Waarom moet alles toch snel, sneller, snelst?
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Speedskiën is ook niet normaal.
Olympische banen zijn altijd heel pittig, die moeten altijd net even dat extra's bieden en zijn daarmee ook extra gevaarlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:58 schreef Leatherface het volgende:
Kunnen de sleeonderdelen dan wel doorgaan op deze baan? Is dat verantwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |