Wel mindere kwaliteit:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet gezien. Gek toch dat ik dit zien wil, ondanks dat ik weet wat de afloop is
Ik hoop dat ze er in ieder geval aandacht aan besteden bij de opening.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, noem mij gek. Maar daar heb ik dan toch mijn bedenkingen bij.
Het is als een feest door laten gaan waar een van je bezoekers overlijdt.....
Een minuut stilte lijkt mij wel gepast.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er in ieder geval aandacht aan besteden bij de opening.
Dat zal ook vast wel gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:39 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Een minuut stilte lijkt mij wel gepast.
wtf, die palen daar zo kort langs de baanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel mindere kwaliteit:
Hier iets betere kwaliteit:
http://www.huffingtonpost(...)i-cras_n_460474.html
Die stalen palen staan wel op een ongelukkige plaatsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel mindere kwaliteit:
Hier iets betere kwaliteit:
http://www.huffingtonpost(...)i-cras_n_460474.html
Het is zo'n moeilijk iets. Stop je met alles hiervoor? Of breng je op zeer gepaste wijze een eerbetoon.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Tsja, noem mij gek. Maar daar heb ik dan toch mijn bedenkingen bij.
Het is als een feest door laten gaan waar een van je bezoekers overlijdt.....
Tsja, zelfs bij terreuraanslagen met meerdere doden (Munchen en Atlanta) stopten ze niet. Dus als je het zo ziet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is zo'n moeilijk iets. Stop je met alles hiervoor? Of breng je op zeer gepaste wijze een eerbetoon.
Ermee stoppen kan je haast niet maken. Ja het is tragisch voor de sporten, zijn familie en de overige achterblijvende. Maar is dat genoeg om te stoppen. Het was een ongeluk, meer niet (en ja, dat staat even grof).
Niets indicentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef wimderon het volgende:
Het kan ook een incident zijn natuurlijk. Er zijn al genoeg trainingswedstrijden geweest op deze baan en zelfs wereldbekerwedstrijden.
quote:WHISTER - De Georgische rodelaar Nodar Koemaritasjvili is vrijdag tijdens de training in Whistler verongelukt. Het 21-jarige talent vloog tijdens zijn tweede run met een snelheid van ongeveer 140 kilometer uit de baan.
© ANP
Hij kreeg ter plekke eerste hulp van de medische staf van het olympische complex maar dat mocht niet meer baten.
IOC-vicevoorzitter Thomas Bach bevestigde het overlijden van de jonge Georgiër.
Koemaritasjvili was niet de enige atleet die de slee niet in bedwang kon houden. Ook de Italiaanse favoriet Armin Zöggeler, de olympisch kampioen van 2002 en 2006, kwam in de problemen op de olympisch baan, die als gevaarlijk te boek staat.
Woensdag tijdens de training van de vrouwen deden zich ook verscheidene incidenten voor. De Roemeense Violeta Stramaturaru belandde in het ziekenhuis.
bron
Ach bij zoiets heb je altijd een afweging. Wat heb je eraan om de hele boel te cancellen? Breng je daarmee een beter eerbetoon aan de beste man i.p.v. bijv. een minuut stilte bij de openingsceremonie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is zo'n moeilijk iets. Stop je met alles hiervoor? Of breng je op zeer gepaste wijze een eerbetoon.
Ermee stoppen kan je haast niet maken. Ja het is tragisch voor de sporten, zijn familie en de overige achterblijvende. Maar is dat genoeg om te stoppen. Het was een ongeluk, meer niet (en ja, dat staat even grof).
Volgens mij al wel een aantal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel dodelijke rodelongevallen waren er trouwens al in het verleden?
Ach dit gebeurt in het rodelen bij elke baan. Hoe vaak ze ergens ook naar beneden zijn geweest, er gebeuren altijd crashes en soms ook hele zware.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |