hoop ik...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Damn dat ging hard. Zo hard dat ie er weinig van gemerkt heeft denk ik...
Ook niet gezien. Gek toch dat ik dit zien wil, ondanks dat ik weet wat de afloop isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Filmpje is eraf gehaald. Werkt niet meer.
Als ze uberhaupt nog meedoen vanavondquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef maartena het volgende:
Ik denk dat de Georgiers een gepast eerbetoon doen aan hun gesneuvelde collega tijdens de opening vanavond.
In dit geval imo wel, ook voor de nabestaanden .quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef marcodej het volgende:
Het IOC is snel met het verwijderen van de YT filmpjes. Soms is dat wel beter zo.
hier ook nog te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:29 schreef maartena het volgende:
Video is al meteen verwijderd trouwens:
This video is no longer available due to a copyright claim by International Olympic Committee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff. Goed begin
All good things are wild and free.
Tsja, noem mij gek. Maar daar heb ik dan toch mijn bedenkingen bij.quote:
Okey dan is het logisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Is gewoon videoherkennings software. Doen ze niet handmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |