quote:
Je zegt zelf al de 2 keywoorden: laat en zout. Niks van aantrekken honey!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:35 schreef kwakz0r het volgende:
beuh, ik weet dat ik er niet op moet letten, maar als straf voor mn zoute late night snack was ik vanochtend een kilo zwaarder dan gisteren. POEP!
heb bij mn mama nu net lekker geluncht (kip met brood) en een piepklein stukje taart gegeten. vanavond nog lekker tomatensoep met ballen, en een bakje chips straks. komt helemaal goed!
Toch moet jij amusant gezelschap zijn!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:56 schreef Syrena het volgende:
Verder is het best een saaierdIk zou ook echt niet meer weten waar we het vroeger samen over hadden
![]()
Maar ik wil gewoon een fijne betrouwbare vent die net zo gek is op mij als ik op hemEn geen McVrouwNetDood (dat is alweer uit ya'll, wat een verrassing) of een McGetrouwdMSNSex. Mijn referentiekader is niet heel groot
Ben ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch moet jij amusant gezelschap zijn!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Hierboven mijn tegenprestatiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:18 schreef Ewelina het volgende:
Ze mogen wel doorgestuurd worden hoor, maar alleen naar Slankies. Ook al sta ik er kut op
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben krijtwit
Oh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Oe ik las in de telegraaf het volgende recept: aardappelpuree maken, dan rauwe andijvie, makreel en capricorns (kleine augurkjes) erdoor... Lijkt me echt heerlijik!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:45 schreef Californium het volgende:
Lijstjes
T: Augurkenveel! daar had ik even zin in zeg!
Lekker lijstje Maria maar ham is nooitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena, heldin!![]()
Wat tof!
O: snee brood met choco, snee brood met ham (ham bleek niet meer helemaal 100)
geen makreelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oe ik las in de telegraaf het volgende recept: aardappelpuree maken, dan rauwe andijvie, makreel en capricorns (kleine augurkjes) erdoor... Lijkt me echt heerlijik!
Ik dacht dat hij dacht dat ik dacht dat...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef P.F het volgende:
Ik vond het eerst stom omdat hij zei dat het stom was. Maar toen vond hij het toch maar niet stom en toen dacht ik o neee straks doet hij wel iets en ik niet. Noes!
Hmm klinkt lekker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb gister trouwens zo iets lekkers gegeten bij een vriendinnetje: Quinoa (??) met komkommer, bosui, munt, gehakte en gedroogde abrikozen en daardoorheen nog kip die gemarineerd was in mangochutney![]()
Ja?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik NU bloemen wil maar het lijkt mij zo romantisch iemand die aan komt huppelen met bloemen
Die bedoel ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, bedoel je niet cornichons?
Plastic?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden van hem een witte orchidee gehad, dat wel, die is nu nog steeds mooi!
Ja, ze zijn mooi! En makkelijk te onderhouden! Da's zeker een must voor mij, want ik heb ehh.. wat is het tegenovergestelde van groene vingers?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
Een orchidee is echt mijn lievelinsplant!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Romantisch? Iemand die komt aanhuppelen met bloemen een visschotel
Seperated at birth, ik maak ook alle planten doodquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, ze zijn mooi! En makkelijk te onderhouden! Da's zeker een must voor mij, want ik heb ehh.. wat is het tegenovergestelde van groene vingers?Paarse vingers? Dodende vingers? Nouja, you get my drift!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Seperated at birth, ik maak ook alle planten dood
Ik neem aan dat mijn vriend ze water geeft, heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Seperated at birth, ik maak ook alle planten dood
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben krijtwit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Je hebt trouwens dezelfde kast als ik...[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb nooit gezegd dat het succesvol wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
Rode vingers, Maria. Heb jij nou op de kunstacademie gezeten?![]()
Ohh, dan ga ik binnenkort een witte kopen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Nee, orchideeën zijn heel makkelijk. Zelfs ik vermoord ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |