Ja?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik NU bloemen wil maar het lijkt mij zo romantisch iemand die aan komt huppelen met bloemen
Die bedoel ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Uniekhoorn, bedoel je niet cornichons?
Plastic?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden van hem een witte orchidee gehad, dat wel, die is nu nog steeds mooi!
Ja, ze zijn mooi! En makkelijk te onderhouden! Da's zeker een must voor mij, want ik heb ehh.. wat is het tegenovergestelde van groene vingers?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
Een orchidee is echt mijn lievelinsplant!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Romantisch? Iemand die komt aanhuppelen met bloemen een visschotel
Seperated at birth, ik maak ook alle planten doodquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, ze zijn mooi! En makkelijk te onderhouden! Da's zeker een must voor mij, want ik heb ehh.. wat is het tegenovergestelde van groene vingers?Paarse vingers? Dodende vingers? Nouja, you get my drift!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Seperated at birth, ik maak ook alle planten dood
Ik neem aan dat mijn vriend ze water geeft, heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Seperated at birth, ik maak ook alle planten dood
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef Syrena het volgende:
Ik ben krijtwit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Je hebt trouwens dezelfde kast als ik...[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb nooit gezegd dat het succesvol wasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
Rode vingers, Maria. Heb jij nou op de kunstacademie gezeten?![]()
Ohh, dan ga ik binnenkort een witte kopen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef Ewelina het volgende:
Nee, orchideeën zijn heel makkelijk. Zelfs ik vermoord ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |