quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alleen Noek en Buuf? Had toch wel minstens een conspiracy theory verwacht met een stuk of 8 hoofdpersonen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat schattig.
Ik vind het ook verdacht. Ik ga een onderzoek starten!
Normaal max. 1 keer per week, maar nu ik heb ontdekt dat de shoarmatent het warm hier kan krijgen kan dat (soms) wel 2 keer per week zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe vaak per week bestel of haal jij je eten?
Vanaf 26 januari ben je veel minder gaan posten en minimaal in de SC'squote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Oh Niem, voor de duidelijkheid. Na de meet was ik juist even weg. Vanaf zondag tot donderdag ofzo.
Dat was vorige week trouwens.Als ik het uitleg is het heel stom en krijg ik vast een straatverbod. Ik zeg NIKS jongen!
Dat is je geraden ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Oh Niem, voor de duidelijkheid. Na de meet was ik juist even weg. Vanaf zondag tot donderdag ofzo.
Dat was vorige week trouwens.Als ik het uitleg is het heel stom en krijg ik vast een straatverbod. Ik zeg NIKS jongen!
Ja en toen miste ik je al maar ging uit van een fokpauze.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Teun, als er iets aan de hand is/was wat wij zouden moeten weten was het hier wel vermeld denk ik.
Waarom moet je toch altijd elke onderste steen boven hebben?
Ik was er niet omdat ik erg veel moest werken, trainingen bij moest wonen en ik kon niet wennen aan mijn nieuwe werk. Tussendoor heb ik Buuf gepest en toen mocht ik niet meer binnen een straal van 25 km bij haar komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf 26 januari ben je veel minder gaan posten en minimaal in de SC's![]()
Wat was loos?
Omdat het eigenlijk een oud wijf is en de breipatronen op zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:05 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom moet je toch altijd elke onderste steen boven hebben?
* Maakt notitie van bovenstaande en waardeert de info als zijnde "matig betrouwbaar"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was er niet omdat ik erg veel moest werken, trainingen bij moest wonen en ik kon niet wennen aan mijn nieuwe werk. Tussendoor heb ik Buuf gepest en toen mocht ik niet meer binnen een straal van 25 km bij haar komen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Omdat het eigenlijk een oud wijf is en de breipatronen op zijn.
Namen en rugnummers graag, je kan er wel wiskundige variabele-namen aan geven maar dat schiet niet echt op zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.![]()
Huppekee, openheid van zaken, alle kaarten op tafel![]()
Die was hier vorige week vrijdagnacht even, samen met APK, singelong dingesen en zulks. Hier ga ik verder niet op in, al is er wel meer info, maar dat ligt gevoelig en laat ik maar beter even rustenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch aan een conspiracy
Want hoe zit het met Car0? Zij is schittert hier ook door afwezigheid.
Helemaal top ik ben tot woensdag vrijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't kan en omdat ik graag alles wil weten. Ik hou niet van kliekjes binnen kliekjes die weer deel uitmaken van grotere eenheden die ook weer een kliek vormen en waarbij binnen de ene of andere kliek zaken onder de pet gehouden worden. En dat, terwijl kliek a, b of c wel graag alles wil weten over zaken die spelen binnen zowel b, a en c.![]()
Waarom heeft Pietje Puk007 stelselmatig de vraag van Teun_ZHV "Waar is Buuf" genegeerd en geeft hij nu plots wel antwoord?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag, je kan er wel wiskundige variabele-namen aan geven maar dat schiet niet echt op zo.
Ah, het kan quotenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Helemaal top ik ben tot woensdag vrijmorgen wil ik die Aldi PC gaan kopen
![]()
Dat is goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Maakt notitie van bovenstaande en waardeert de info als zijnde "matig betrouwbaar"
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waarom speelt Gert geen rol?
Als je daar niet van houdt moet je hier niet komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou ik niet doen!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
morgen wil ik die Aldi PC gaan kopen![]()
Je moest eens weten hoeveel vragen onbeantwoord blijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjes![]()
Gert speelt vermoedelijk wel degelijk een rol, maar zoals gezegd, dat laat ik maar beter rusten.
Hij staat niet in de OP.quote:
Die speelt in het geheim de hoofdrol.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waarom speelt Gert geen rol?
Als ik bovenstaande lees komt de volgende vraag op "Waarom bemoei jij er nu dan mee ?"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je daar niet van houdt moet je hier niet komen.
Dit is een SC, samen één grote kliek en daarin heb je mensen met wie je een kli(e)k hebt en mensen met wie je dat niet hebt. We hebben deze discussie al eerder gehad ten tijde van APK en Gert ik vind gewoon dat als je er niets mee te maken hebt je je er ook niet mee hoeft te bemoeien.
En toen had je als argument: ja maar ze vechten het voor mijn neus uit, ik heb er wel mee te maken.
Dat gaat deze keer niet op.
Ik weet zelf van niets en dat vind ik prima zo, maar mocht er iets spelen waardoor Buuf niet meer in de SC komt dan is dat ws voor betrokkenen al pijnlijk genoeg en lijkt mij niet dat ze jou aan je neus hoeven te hangen waarom.
Waar bleef de foto nou?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Anniebab het volgende:
De Fc speelt, Ze zullen toch wel hun handschoentjes en maillootje aantrekken?
Wat zit jij hier nou voor onrust te zaaien?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjes![]()
Gert speelt vermoedelijk wel degelijk een rol, maar zoals gezegd, dat laat ik maar beter rusten.
Kijk, die weet duidelijk meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Als je daar niet van houdt moet je hier niet komen.
Dit is een SC, samen één grote kliek en daarin heb je mensen met wie je een kli(e)k hebt en mensen met wie je dat niet hebt. We hebben deze discussie al eerder gehad ten tijde van APK en Gert ik vind gewoon dat als je er niets mee te maken hebt je je er ook niet mee hoeft te bemoeien.
En toen had je als argument: ja maar ze vechten het voor mijn neus uit, ik heb er wel mee te maken.
Dat gaat deze keer niet op.
Ik weet zelf van niets en dat vind ik prima zo, maar mocht er iets spelen waardoor Buuf niet meer in de SC komt dan is dat ws voor betrokkenen al pijnlijk genoeg en lijkt mij niet dat ze jou aan je neus hoeven te hangen waarom.
Wat een coole uitvoering!quote:
Wat voor 'n drol?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Die speelt in het geheim de hoofdrol.
Ik heb het nu al benauwd dat ik hem niet aan de praat krijg laat staan dat ik ook nog alles los moet kopen,quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou ik niet doen!!
Voor zo'n 140 koop je losse componenten en schroef je dat ding zelf in elkaar.![]()
http://www.alternate.nl/html/index.html
sssst, wij waren undercover-kliekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zit ik eigenlijk al wel met Pietje in een kliek?
Niet in algemeenheden spreken Piet, ik had het over jou, waarom jij de vraag niet beantwoorde en nu plots wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vragen onbeantwoord blijven. Dat jij er ineens een patroon in ziet zegt daar helemaal niks over
.
Gert is niet echt het type voor in het geheim, die staat liever in de schijnwerpersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Die speelt in het geheim de hoofdrol.
Maar ik weet niks maar het is wel mijn schuld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk, die weet duidelijk meer.
edit - kut, niemenie was me al voor!
Of niet dan. Happy happy Weekend!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een coole uitvoering!
Weekend!
Ik bemoei mij niet met Buufs verwijning opzich, ik bemoei mij met jouw bemoeizucht omdat ik daar mee te maken heb, Je opent het gesprek erover in de sc en ik kom hier toevallig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik bovenstaande lees komt de volgende vraag op "Waarom bemoei jij er nu dan mee ?"
Ik zei vermoedelijk toch? Niets is zeker in deze kwestie. Er zijn not heel veel open eindenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij hier nou voor onrust te zaaien?![]()
Eerst het vuurtje opstoken, dan een paar keer zeggen dat je meer weet maar dat je dat beter kan laten rusten.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bemoei mij niet met Buufs verwijning opzich, ik bemoei mij met jouw bemoeizucht omdat ik daar mee te maken heb, Je opent het gesprek erover in de sc en ik kom hier toevallig.
Verder bedankt voor je inhoudelijke reactie
Hoe heet die theorie ook alweer dat je dingen alleen ziet die binnen je eigen theorie passenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Niet in algemeenheden spreken Piet, ik had het over jou, waarom jij de vraag niet beantwoorde en nu plots wel.
Afijn, er komt langzaam maar zeker wat verzet en tegengas, dat sterkt mijn vermoeden dat er wel degelijk wat aan de hand is
Ik weet niets en ik vind het prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk, die weet duidelijk meer.
edit - kut, niemenie was me al voor!
Ja, je moet ergens beginnen hè, als er een raadsel isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik weet niks maar het is wel mijn schuld.![]()
[..]
Of niet dan. Happy happy Weekend!![]()
*maakt een X
X Factorrrr!
Ja ik heb de hele middag geen tijd gehad en wilde t nu ong. gaan doen, maar dochter ging onverwachts naar de film en die gaat me ff helpen. Morgen dus maar een poging wagen want ik moet zo weg.quote:
neehee, stom mins. Is er eindelijk wat te beleven hier.quote:
Neehee, dit is veel leukerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Noek het volgende:
Jezus Niemenie, pm haar dan!
Mins?? Zit je mij nu uit te schelden voor mins??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
neehee, stom mins. Is er eindelijk wat te beleven hier.
Ik wil naar een concert.quote:
Oja, de dijk op he? sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik heb de hele middag geen tijd gehad en wilde t nu ong. gaan doen, maar dochter ging onverwachts naar de film en die gaat me ff helpen. Morgen dus maar een poging wagen want ik moet zo weg.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Mins?? Zit je mij nu uit te schelden voor mins??
Ben je wel wijs met je rare zinnen?
Wacht effe met rellen tot ik klaar ben met eten!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef Copycat het volgende:
Ik wil naar een akoestisch kamerconcert van GaGa!
duuh, die zit al popcornetend te lurkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Dementor het volgende:
Wedden dat buuv er nog gewoon is?
Je moet gewoon flink gaan rellen dan komt ze vanzelf terug.
Ze zit in OUD en is daar niet weg te slaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Dementor het volgende:
Wedden dat buuv er nog gewoon is?
Je moet gewoon flink gaan rellen dan komt ze vanzelf terug.
Een hoedje van allumuliminilimniumquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Nu weet ik nog niet wat een alu hoedje is.
Moet je naar BNW. Als je niet weet wat dat is dan zoek je dat eerst ff op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Je bent een prakje op zichquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
En een Liesje, die voor het eerst als niet relevante opmerking binnen een lap tekst zegt "Ik weet niets!". Dat is verdacht, ik denk dat ze wel wat weet maar tegelijkertijd zichzelf wil beschermen voor doorvragen
Arme Teun, hij heeft geen medestandersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kom op mensuh, klap eens uit de kliek, laat eens wat meer info lekken.
Ik hoor er niet bij, anders had ik je alles verteldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga ff op msn vragen of ik erover mag praten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een baarlijke nonsens!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk naar lowlands, gewoon omdat ik al zo oud ben dat ik het ws niet nog eens zal doen daarna.
Dat ben ik wel gewend Pietje, ik zou dodelijk ongerust worden als ik ze wel zou hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Arme Teun, hij heeft geen medestanders.
Elke keer als Niemenie post, zet ik hem op. Anders wordt mijn aura troebel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
Stel je niet aan mutsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil eigenlijk naar lowlands, gewoon omdat ik al zo oud ben dat ik het ws niet nog eens zal doen daarna.
Hoef je niet zo boos te doen.quote:
De klokkenluider belachelijk proberen te maken gaat niet werken, behalve dan bij kliekjes, want daarbinnen is het wel weer jofel om zulks te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Elke keer als Niemenie post, zet ik hem op. Anders wordt mijn aura troebel.
[ afbeelding ]
Bescherm jij Bumba Spinvis ook maar!![]()
![]()
Denk nog eens aan mijn leeftijd schat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef je niet zo boos te doen.![]()
Zo voelt het gewoon, zo van nog even een laatste keer heel erg jong en ranzig doen ofzo.
Nee blijf. Je doet het goed en ik sta achter je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Het voelt alsof iedereen tegen mij is opeens.
Tijd voor een powernap.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef liesje1979 het volgende:
Het voelt alsof iedereen tegen mij is opeens.
Tijd voor een powernap.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Elke keer als Niemenie post, zet ik hem op. Anders wordt mijn aura troebel.
[ afbeelding ]
Bescherm jij Bumba Spinvis ook maar!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De klokkenluider belachelijk proberen te maken gaat niet werken, behalve dan bij kliekjes, want daarbinnen is het wel weer jofel om zulks te doen
Daarom hoor je er ook niet bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor er niet bij, anders had ik je alles verteld
Ja maar, ja maar!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee blijf. Je doet het goed en ik sta achter je.
We maken hem kapOt!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik nu in mijn powernap overlijd is dat wel een hele nare Lapo.
Iedereen boos want je had nog zo beloofd terug te komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind deze naarder als lapo hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ouwe stoker op de grote vaart op Fok.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Eerst even een flinke mok koffie en wat notities tot één geheel herschrijven
Feli!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
26 januari was ik jarig, dat kan geen toeval zijn.
Want volgend jaar ben je oud en deftig?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoef je niet zo boos te doen.![]()
Zo voelt het gewoon, zo van nog even een laatste keer heel erg jong en ranzig doen ofzo.
Wil ik net gaan slapen, duik jij opeens op met je ranzige ava.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nee dat ook weer niet, dat word ik nooit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want volgend jaar ben je oud en deftig?
Gek meisje.
Koken!
Klopt, da's geen toeval, dat komt omdat je op die datum geboren bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
Gewoon d00n.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, dat word ik nooit!
Maar meer dat ik bang ben dat ik me er ooit misschien niet meer pretiig tussen voel.
Ex hield nooit zo van dat soort dingen maar ik wel, ik wil het gewoon nog eens ervaren.
Eet smakelijk.
Niets, ze waren het vergeten.quote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Anniebab het volgende:
Maak er een gezellige avond van mensen, ik kom jullie misschien later nog even lastigvallen.
Veel plezier op de Dijk Anniequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Anniebab het volgende:
Maak er een gezellige avond van mensen, ik kom jullie misschien later nog even lastigvallen.
Iemand moet 't doen Coos, 't wordt anders maar een saaie bende.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ouwe stoker op de grote vaart op Fok.
Ehm..dat is ook heel leuk! Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Niets, ze waren het vergeten.
Maar ik droomde wel raar dat ik 39 weken geleden een vrouw heb zwanger gemaakt.
Dat was in de Bunker periodequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:43 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Niets, ze waren het vergeten.
Maar ik droomde wel raar dat ik 39 weken geleden een vrouw heb zwanger gemaakt.
Wat een Maanvis-conclusiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand moet 't doen Coos, 't wordt anders maar een saaie bende.![]()
Ondanks dat, ik mis Buuf wel hier en vind het raar dat ze hier van de ene op de andere dag niet meer komt, na jaren en jaren.
Dottey is al een tijdje niet meer 'in het openbaar' verschenenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was in de Bunker periode![]()
Wie was het
Goed, morgen om 15.00 uur op het strand in Scheveningen. Neem je zwembroek mee ik zeg niet wat we gaan doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm..dat is ook heel leuk! Ja.
Ze waren het vergeten?![]()
![]()
Zullen we het morgen gaan vieren?
Tijd dat jij ook eens met de noorderzon vertrektquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben nog heul niet toe aan een conclusie blauwe
Kan niet, komen er kamervragen en zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Tijd dat jij ook eens met de noorderzon vertrekt
Ik denk dat je dan toch heel alleen verjaardagfeest moet vieren. Het is veel te koud, Bob.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Goed, morgen om 15.00 uur op het strand in Scheveningen. Neem je zwembroek mee ik zeg niet wat we gaan doen.
kamervragen in de dark room?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan niet, komen er kamervragen en zo
Met enige vertraging (ben wat sloom op de vrijdag), waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Tijd dat jij ook eens met de noorderzon vertrekt
Heb m'n eerste bakkie ook pas ingeschonkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben nog heul niet toe aan een conclusie blauwe
Maar ik vind het helemaal niet erg, want nu wordt ook niet meer ouder, but thanks anywayquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan toch heel alleen verjaardagfeest moet vieren. Het is veel te koud, Bob.
Als dat ook je plan was de 26e dan waren ze het helemaal niet vergeten!!![]()
![]()
![]()
Maar ik vind het wel heel kut voor je. Hier vang! Mijn medeleven, daar is het!!
Hallo, ik ben hier niet de homoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
kamervragen in de dark room?
Nou het is hier veel te koud en zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met enige vertraging (ben wat sloom op de vrijdag), waarom eigenlijk?
Waar gaat het hier over?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel weer sterk dit, dat nou precies Liesje zo heftig loopt te gillen dat ze van niets weet.
Vertel nou maar gewoon wat er gebeurd is aangezien ongeveer iedereen het achterlangs toch al heeft gehoord.
Bakkie whiskey?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb m'n eerste bakkie ook pas ingeschonken.
Jij bent toch diegene die op zondag nog eens even de hele week terugleest.quote:
Jij blijft wel warm zo aan je avatar te zien. Begrijp trouwens niet dat je door blijft gaan, als ze inmiddels al maanden en maanden zwanger isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nou het is hier veel te koud en zo
Weet ik niet, ik zeg gewoon maar wat in de hoop dat mensen het geloven en denken dat er echt wat aan de hand is.quote:
[RSL SC #535] Watskebeurt, Noek maakt Buuf zoekquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel weer sterk dit, dat nou precies Liesje zo heftig loopt te gillen dat ze van niets weet.
Vertel nou maar gewoon wat er gebeurd is aangezien ongeveer iedereen het achterlangs toch al heeft gehoord.
Ja ja daar vergis je je evenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zeg gewoon maar wat in de hoop dat mensen het geloven en denken dat er echt wat aan de hand is.
Nee whiskey heb ik nog niet hier. Morgen maar eens gaan kopen, nog tips?quote:
Ja uh kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij blijft wel warm zo aan je avatar te zien. Begrijp trouwens niet dat je door blijft gaan, als ze inmiddels al maanden en maanden zwanger is
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die op zondag nog eens even de hele week terugleest.
Ik sta Lies?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja ja daar vergis je je evenRemlof staat Lies half, bij nacht en ontij
Normale fokkers?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso, d'r zijn een hele hoop users die vroeger alleen of voornamelijk in de SC/COS kwamen en die zie je nu overal rondposten en net doen alsof ze normale Fokkers zijn. Laat Buuf lekker met die huppels van OUD doen wat ze wil, als ze ons mist weet ze ons te vinden.
Buufje
Nieuwkomer nog wel, een beetje gaan beledigen ook, bent u helemaal van de pot gepluktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ah, dat heb niet nodig Bob. Maar welkom bij de kliek, je doet het als nieuwkomer goed
![]()
Geloel Ian en dat weet jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso, d'r zijn een hele hoop users die vroeger alleen of voornamelijk in de SC/COS kwamen en die zie je nu overal rondposten en net doen alsof ze normale Fokkers zijn. Laat Buuf lekker met die huppels van OUD doen wat ze wil, als ze ons mist weet ze ons te vinden.
Buufje
Tautologoplasme, of zoiets.quote:
Nieuwkomer binnen de kliek, een meet doet wonderen klieksgewijs gesprokenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Nieuwkomer nog wel, een beetje gaan beledigen ook, bent u helemaal van de pot geplukt
Dan sta ik gewoon terug!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Er is vast ook wel iemand die jou wil staan
Ik alvast niet, Remlof is strengquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Er is vast ook wel iemand die jou wil slaan
Ah, ja, nouja, ik hoor er toch niet bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tautologoplasme, of zoiets.
edit - oh wacht, het tegenovergestelde dus![]()
Ja we wachten nog steeds op die BBQ bij jou kunnen we meteen dat huis naar onze smaak verbouwen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nieuwkomer binnen de kliek, een meet doet wonderen klieksgewijs gesproken
Dan moet het eerst plat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja we wachten nog steeds op die BBQ bij jou kunnen we meteen dat huis naar onze smaak verbouwen.
Nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een hoop met Lies gedaan, maar ik heb haar nooit gestaan
Nog niet eens half
Je mag nu ook komen hoor, dappere dodoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:03 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja we wachten nog steeds op die BBQ bij jou kunnen we meteen dat huis naar onze smaak verbouwen.
Zeg, 'we' gaan toch niet rellen nu he, ik moet over 23 minuten mensen uitlachen bij X factorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je mag nu ook komen hoor, dappere dodo
En je spreekt van "We", je mag ook rustig wat homo vriendjes meenemen![]()
lolwut? Doe 's normaal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het Fok! Klus-team. Je had de make-over gewonnen maar nu doen we het niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker eens op zeg, wie begint hier over woningen verbouwen.
Ok slome en neem nog veel meer binnenhuisarchitecten mee om jou uit te wonen, ja ik sta er opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei al, flikker eens op! Dat soort van opmerkingen (over woningen verbouwen) gecombineerd met een goedbedoelde gastvrijheid in het kader van een BBQ, die gaan mij net een brug te ver. Ook in een leuk bedoelt topic met wat heen en weer geneuzel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het Fok! Klus-team. Je had de make-over gewonnen maar nu doen we het niet meer.
Ik bibberquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ok slome en neem nog veel meer binnenhuisarchitecten mee om jou uit te wonen, ja ik sta er op
Ik kon het toch proberen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb te weinig autoriteit zonder kleur. Remlof, snel! Maak me blauw!
Een brug van vriendschap en respect?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die brug is anders zo aangelegd.
Of rood, dat doet het ook goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuhquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent tof man, cool en zo, je doet 't goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:16 schreef BobdeStreamer het volgende:
Die brug is anders zo aangelegd.
Bruggen slaan tussen onbegrepen woningbouwers en koukleumersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een brug van vriendschap en respect?![]()
Wat denk je dat ik zit te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:19 schreef Noek het volgende:
Ik heb je blauw gecapt. Voor ons fotoalbum.
o damn die mag ik dus niet meer quoten, gefeliciteerd JANquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, dit is de mooiste dag van mijn leven
Teun, waarschuwing!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, terug naar het onderwerp, waarom post Buuf hier niet meer
Zal Mera leuk vinden om te lezenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, dit is de mooiste dag van mijn leven
Precies bouw je eigen eiland maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ow ja. Ik ben te lui om terug te lezen. Samenvatting?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die heb ik gewoon lekker op msnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zal Mera leuk vinden om te lezen
Liever alleen op een eiland dan met jouw soort tezamen. Je hebt een net iets te hoog Bram gehalte kom ik plots achter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Precies bouw je eigen eiland maar.
Wie zoekt wie?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, soort zoekt soort 't kon ook niet missen
Ik heb verder geen knoppies hè... Dus dat soort dingen moet jij nog steeds doen. Ik ben meer het gezicht van de moderatie, als het ware. Een vriendelijke glimlach naar de users toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef Noek het volgende:
Hé Rem, nu je toch bezig bent hè, maak mij eens zwart!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liever alleen op een eiland dan met jouw soort tezamen. Je hebt een net iets te hoog Bram gehalte kom ik plots achter.
Nu zit ik wel weer automagisch in je kliekje natuurlijk, dus kunnen we ook weer met elkaar pratenquote:
Ik durf het eigenlijk niet meer. Het was wel leuk toen maar ja..jammer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:25 schreef SUPERMOD het volgende:
[..]
Nu zit ik wel weer automagisch in je kliekje natuurlijk, dus kunnen we ook weer met elkaar praten
Ok, maar kom je nu nog verbouwen of haak je al af?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je verzint ze ook ter plekke hè smartass. Nee ik zal die avatar van jou is groot laten worden.
Als jij dan zwart bent en ik blauw, hoe zit het dan? Wie mag dan wie quoten en wie niet!?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet meer. Het was wel leuk toen maar ja..jammer.
Het was meer een kippenhokquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het haantjes-gevecht?
Bob vs. Teun.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bob zit in bodemloze projecten, je kunt het beter gelijk aan Haïti schenkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bob vs. Teun.
Jullie mogen nu inzetten. We beginnen bij 5 euro.
5 op Bob!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bob vs. Teun.
Jullie mogen nu inzetten. We beginnen bij 5 euro.
Tuurlijk het kan nog veel mooier, nog eerst even vorstverlet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar kom je nu nog verbouwen of haak je al af?
Ik gun het je, dat je een mod-neukert bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
GEEEEEEEEERT!!1!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Doe eens normaal hee, in een uur 250 posts.![]()
Kan iemand die effe samenvatten?![]()
Ah toee....
Hoi!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Ah toee....
IK NEUK EEN MOD!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Ah toee....
Ruudjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik gun het je, dat je een mod-neukert bent![]()
Zeg, hou het 's een beetje netjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Laysa het volgende:
Wat the fuck zijn jullie goffer allemaal aan het uitvreten
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
die was naar carnaval [ afbeelding ]
Nee, dat was NMNS, ik zou als jullie was op Bob inzetten, dat heeft ook wel iets eigensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk eraan, Teun heeft meer ervaring.
Ik betwijfel het dat hij veel meer liefde kan brengen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk eraan, Teun heeft meer ervaring.
Behalve als Sieneke in de top 5 doet eindigenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was NMNS, ik zou als jullie was op Bob inzetten, dat heeft ook wel iets eigens
Aaaaaaaaaaaaaasjeblieft what happend to youquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg, hou het 's een beetje netjes?
grazie millequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mera, un bacio per il tuo tesoro e per te![]()
Ik lees mee en snap er ook niks vanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Gert het volgende:
Ah toee....
MERA neukt een modquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees mee en snap er ook niks van
Waar blijft die samenvatting goffedomme?
Daar heb ik geen krat cola voor nodig, dat doe ik met meer liefde dan Bob kan vermoeden na het maken van dat soort van opmerkingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve als Sieneke in de top 5 doet eindigenDan kan je Bob voor zijn Bobbek slaan met een kratje cola!
Onzequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel nou dat er hier mensen mee komen lezen? Hm? Is dit dan goeie reclame voor onze SC? Ik dacht het niet!
Dus iedereen gaat godverdomme netjes recht op zitten en doet zich keurig gedragen, anders geen toetje en op tijd naar bed, BEGREPEN!?
Teun denkt dat er een goeie reden voor is dat de Buuf niet meer hier schijnt te posten en zorgt vervolgens hoogstpersoonlijk zelf voor afleiding van het onderwerp waar hij het zo graag over wil hebben door een bitchfight met Mighty Bob te beginnen. Tussen dat alles door kwam iemand eindelijk tot de conclusie dat er maar één manier is om dit subforum te redden van de verdoemenis en ben ik EINDELIJK blauw.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef remlof het volgende:
Waar blijft die samenvatting goffedomme?
Hij mag t nu zeggen tochquote:
certoquote:
Ben je helemaal mod geworden als je aan Sieneke komt dan kom je aan m'n sha-la-liequote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve als Sieneke in de top 5 doet eindigenDan kan je Bob voor zijn Bobbek slaan met een kratje cola!
Ah ok, duidelijk. Goeie mod, jijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun denkt dat er een goeie reden voor is dat de Buuf niet meer hier schijnt te posten en zorgt vervolgens hoogstpersoonlijk zelf voor afleiding van het onderwerp waar hij het zo graag over wil hebben door een bitchfight met Mighty Bob te beginnen. Tussen dat alles door kwam iemand eindelijk tot de conclusie dat er maar één manier is om dit subforum te redden van de verdoemenis en ben ik EINDELIJK blauw.
Nog een keer, en dan graag goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun denkt dat er een goeie reden voor is dat de Buuf niet meer hier schijnt te posten en zorgt vervolgens hoogstpersoonlijk zelf voor afleiding van het onderwerp waar hij het zo graag over wil hebben door een bitchfight met Mighty Bob te beginnen. Tussen dat alles door kwam iemand eindelijk tot de conclusie dat er maar één manier is om dit subforum te redden van de verdoemenis en ben ik EINDELIJK blauw.
Het gaat ook eerst om die BBQ die Anteun moet organiseren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef FANN het volgende:
stom hoor dat gedoe met huis verbouwen enzulks
ik hou daar niet van
Nee, maar Mera heeft wel een keer heel hard FIPO! geroepen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
als jullie modjes ''klaar'' zijn zeggen jullie dan
opgelost
slotje
?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar Mera heeft wel een keer heel hard FIPO! geroepen?
Nee dappere dodo, je bent nu welkom, morgen mag ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het gaat ook eerst om die BBQ die Anteun moet organiseren.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GEEEEEEEEERT!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn we broeders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |