hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij zegt amen op iemand die zegt dat dat wel kan
ja je kan ze ook gerust vinden voor 80 euro oid. maar als je dan na 2 weken een half verlicht rondje hebt ben je ook niet blijquote:
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et ceteraquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef justmattie het volgende:
Tunen is bij mij optisch tunen. Een dik blok er in gooien niet
Komt op hetzelfde neer inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Optisch tunen heet voor mij verneuken; verpauperen; verkrachten; et cetera
Als je op een normale 3-serie een M3-spoiler zet is pretentieus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
Ongetwijfeld dat je iets anders aanhaalt, maar die M50B25 zit in ieder geval niet in een E46 M3.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus een E30 met een M3 motor van een E46 ofzo.. vind je niet kunnen?
iddquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:33 schreef rival het volgende:
[..]
dus een auto die op 15 inch wordt afgeleverd vind je zo mooier dan wanneer je er mooie 17 inches onder zet?
en de spoiler die bmw standaard op een M zet, als je die op een normale coupe zet dan is die coupe ineens verneukt?
ga na huis jijquote:
je rijdt te langzaamquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...quote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef Alicey het volgende:
Even een vraagje aan de kenners. Ik gebruik mijn BMW het meeste in en om de stad en rijd daardoor dus vrij vaak binnen de bebouwde kom of op provinciale wegen. Als ik de gewenste snelheid heb bereikt kies ik meestal een versnelling waarmee de motor ongeveer 1,5k toeren draait.
De vraag is, is dat eigenlijk wel goed voor de motor?
Is dat ook een benzinemotor?quote:Op maandag 1 maart 2010 11:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niks mis mee, is ook de toeren gebied waar mijn automaat in draait...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |