Nee dat heb ik niet idd. Maar goed ik heb alle tijd van de wereld he!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Paxlie het volgende:
Jullie hebben duidelijk nog nooit de WEC gezien
Nog nooit een event meegemaakt wat niet awesome was
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste ronde
Vera had em al een zwaar pak slaag gegeven... dus inderdaad, zijn beste tijd zit er wel op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.
Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar afquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.
Brock had gewoon respect voor Couture. Daarom ging hij niet voluit in de aanval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar af
Hij is ook zeker wel de underdog tegen Fedor maar hem afschrijven durf ik niet meer
Rogan ook gelijk een RT.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Couture meteen op Twitter dat hij de 1e wil zijn die een fight tegen Toney krijgt
Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef GSP het volgende:
Jongens wat vinden jullie van de multifight deal van lights out Toney met de UFC? Die kerel heeft een partij praatjes, niet normaal meer. Hij is echt bezig een hype te creeren rond zijn persoon, waardoor ik denk dat er een payperview record aan zit te komen. Ik ben wel erg benieuwd naar de strategie van Dana met Toney. Koppelt hij hem direct tegen Couture, waardoor hij vrijwel op zeker verliest, of laat hij hem Kimbo vermoorden? Ik kan niet wachten tot hij in de octagon zijn opwachting maakt, I AM PUMPED!
edit: quote Toney: and if they shoot in on me, they getting launched into outer space like a satellite. ...![]()
Ik las ook dat hij tegen Kimbo gaat vechten, want Kimbo is verwijderd van de fightcard van UFC113. Mocht Kimbo verliezen, dan doet dat ook direct afbreuk aan de "mythe" rondom zijn persoon als cashcow. Mensen die namelijk niet zo bekend zijn met MMA denken nog wel eens dat hij de beste is. Maar trading punches met een bokser is nooit slim, Kimbo ging ook snel met Mercer naar de grond. Ik denk daarom dat Kimbo ook Toney zsm naar de grond zal willen werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaat
Zal idd wel goed voor de PPV verkopen zijn!
one leg, lolquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
WEC is vet ja. Altijd gave gevechten en weinig tot geen vechters die er niet in horen.
Same here!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
We zullen het.... hopelijk nog dit jaar zien.....?
Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Unstoppable het volgende:
Inmiddels is MMA wel zover dat iemand met enkel stand-up kansloos is. Zelfs een gatekeeper zal met de strategie trainen om hem meteen naar de grond te werken. Hij kan roepen wat ie wil, maar zonder ook maar iets aan takedown defense en groundgame zijn er weinig mensen die hem niet kunnen verslaan..
Dan heb ik het nog niet eens over boksen dat totaal niet geschikt is voor MMA (clinch => trip takedown, "bobben" met hoofd om te ontwijken ideaal voor kicks en knieën, kicks/knieën en ellebogen die opeens meespelen, stand van boxen etc etc). Zelf zijn stand-up zal hij dus fors aan moeten passen aan MMA.
Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.
Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat heb je met die grote players in de markt
maar als ikzelf de grote vis was zou ik natuurlijk keihard hetzelfde doen..
Edit
[ afbeelding ]
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.
Misschien zou het wat kunnen zijn als hij (een stuk) jonger was, enkele jaren aan een transition werkte naar MMA (takedown defense, basis groundgame, MMA stand-up) en het serieus nam. Kan allemaal best een hype zijn en hij ondertussen natuurlijk er wel serieus mee bezig is, maar ik ga er nu vanuit wat ik weet en gelezen heb over hem.
Bokser zonder enige ervaring in takedown defense en MMA stand-up acht ik vrijwel kansloos in een MMA gevecht. Punchers chance zullen we maar zeggen.
Er zitten ook wel weer goeie kanten aan. Strikeforce heeft laatste tijd veel grote namen binnen gehaald. Waarvan ook flink wat namen die niet naar UFC willen/kunnen. (En dan in het speciaal 1 iemandquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).
Ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee dat Dana hem een contract heeft gegeven. 2 fight deal dacht ik en het zullen beide big draws zijn. Het zal vooral veel nieuw publiek kwa boksfans trekken (hopen ze). Eerste fight een can, tweede fight midcard fighter met groundgame. Eerste fight zou me dan ook niks verbazen als het een fighter is die fijne bonus achter de schermen meekrijgt van de UFC om met hem te punchen om vervolgens een fight neer te zetten dat laat zien dat enkel boksen veel te weinig is om mee te doen in de UFC.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.
Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
(Juist om deze op afstand te houden en om de handen te laten zakken.
(Vervolgens een LHK erover en het is 'a done deal'.)
Hoi Mirkoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.
Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
(Juist om deze op afstand te houden en om de handen te laten zakken.
(Vervolgens een LHK erover en het is 'a done deal'.)
Nou, hij schijnt ook wel een aardig achtergrond te hebben in Kyokushin Karate. Niet dat het zaligmakend is, maar....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit getraint op de verschillende aspecten in MMA, dat overwin je niet met een paar jaar vrachtwagentrekken en roids gebruiken..
Dat had ik ook in gedachten.quote:
Jij op Toney, ik op CroCop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
ik zet mijn geld echter op Toney
just passing it alongquote:Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem is scheduled to fight a K-1 kickboxing match against Dzevad Poturak on April 3, just six weeks before he is supposed to defend his title against Brett Rogers at the May 15 Strikeforce show.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Tja... what do we need to say...quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Laatste gevecht was veel te simpel en kon je moeilijk beoordelen inderdaad. Dat gevecht ervoor vond ik hem niet sterk en dacht dat dat ongeveer wel het einde van hem zou zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef GSP het volgende:
[..]
Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen waar CroCop nu staat.![]()
Sowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.quote:Jon Jones vs. Brandon Vera![]()
Daniel Roberts vs. John Howard
Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga![]()
Brendan Schaub vs. Chase Gormley
Spencer Fisher vs. Duane Ludwig
Vladimir Matyushenko vs. Eliot Marshall
James Irvin vs. Alessio Sakara
Clay Guida vs. Shannon Gugerty
Cheick Kongo vs. Paul BuentelloSlugfest!
Jason Brilz vs. Eric Schafer
Mike Pierce vs. Julio Paulino
JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Fyodor het volgende:
Zo, topic zit alweer bijna vol. Gaat snel zo, ook met al die nieuwe mensen!![]()
Over 2 weken UFC on Versus: Vera vs Jones!![]()
Fightcard
[..]
Sowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.
Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.
Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!
Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiligerquote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!
Dat is helemaal waar. Deed hij ook bij Neil Wain volgens mij. Hij heeft dan ook goede worstel skills.quote:Op zondag 7 maart 2010 07:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |