abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:05:10 #251
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78724924
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Paxlie het volgende:
Jullie hebben duidelijk nog nooit de WEC gezien
Nog nooit een event meegemaakt wat niet awesome was
Nee dat heb ik niet idd. Maar goed ik heb alle tijd van de wereld he! Ben benieuwd wie mijn nieuwe idol gaat worden!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_78729587
WEC is vet ja. Altijd gave gevechten en weinig tot geen vechters die er niet in horen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:44:55 #253
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78736114
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McGilles het volgende:

[..]

Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste ronde
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.
I am not impressed by your performance
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:02:33 #254
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78736918
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:

[..]

Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.
Vera had em al een zwaar pak slaag gegeven... dus inderdaad, zijn beste tijd zit er wel op.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:11:34 #255
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78737317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:

[..]

Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar af
Hij is ook zeker wel de underdog tegen Fedor maar hem afschrijven durf ik niet meer
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:13:15 #256
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78737410
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar af
Hij is ook zeker wel de underdog tegen Fedor maar hem afschrijven durf ik niet meer
Brock had gewoon respect voor Couture. Daarom ging hij niet voluit in de aanval. Dat was wel even anders tegen Mir pt.2
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:01:45 #257
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_78741539
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Couture meteen op Twitter dat hij de 1e wil zijn die een fight tegen Toney krijgt
Rogan ook gelijk een RT.

Te grappig voor woorden.
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:05:56 #258
20925 n00cL30n
pi_78741701
En toch Lesnar vs Mir pt2.

Voor dat het voor het laatst naar de grond ging, zakte Brock heel hard door zijn kniëen.
Dat laatste vond ik ook meer een trip waarin hij Mir met zich mee wist te trekken.

Dat hij dit om weet te zetten tot een te brute pounding daar heb ik het dan nu even niet over. (Want dat was echt wel heel erg goed van Lesnar)
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:54:59 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78744047
even kort:

- WEC = awesome!! (90/100x dan.. soms is het gewoon wel goed)
- Fedor vs. Couture = W voor Fedor (als zal het niet zo makkelijk gaan als de meeste mensen heir denken)
- Lesnar vs. Mir = W voor Lesnar (not even close dat Mir kan winnen)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:31:14 #260
20925 n00cL30n
pi_78745886
Ik denk zelf dat Mir net zo lang doorgaat tot hij wel weer een W krijgt. (En dat dit sneller gaat zijn dan dat mensen verwachten)
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:35:22 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78746090
Mir een W tegen een fitte/gezonde Lesnar?

I say: No f*cking way
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:40:58 #262
20925 n00cL30n
pi_78746353
Ik blijf het zeggen, als dat gevecht niet naar de grond was gegaan (Lesnar vs Mir 2) had Mir gewonnen.

Zeker nu Mir steeds groter aan het worden is, denk ik dat het steeds lastiger gaat worden voor Lesnar om een W te scoren
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:12:39 #263
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78780937
We zullen het.... hopelijk nog dit jaar zien.....?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:16:46 #264
279329 GSP
pi_78781093
Jongens wat vinden jullie van de multifight deal van lights out Toney met de UFC? Die kerel heeft een partij praatjes, niet normaal meer. Hij is echt bezig een hype te creeren rond zijn persoon, waardoor ik denk dat er een payperview record aan zit te komen. Ik ben wel erg benieuwd naar de strategie van Dana met Toney. Koppelt hij hem direct tegen Couture, waardoor hij vrijwel op zeker verliest, of laat hij hem Kimbo vermoorden? Ik kan niet wachten tot hij in de octagon zijn opwachting maakt, I AM PUMPED!

edit: quote Toney: and if they shoot in on me, they getting launched into outer space like a satellite. ...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:26:00 #265
279329 GSP
pi_78781475
Deze man is wel per direct de beste striker in de UFC, maar of dat genoeg is? Als hij lang genoeg kan blijven staan misschien. Het gemis aan grondwerk, clinchen en trappen is toch aanzienlijk. Ik kan niet wachten om hem aan het werk te zien.

pi_78781793
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef GSP het volgende:
Jongens wat vinden jullie van de multifight deal van lights out Toney met de UFC? Die kerel heeft een partij praatjes, niet normaal meer. Hij is echt bezig een hype te creeren rond zijn persoon, waardoor ik denk dat er een payperview record aan zit te komen. Ik ben wel erg benieuwd naar de strategie van Dana met Toney. Koppelt hij hem direct tegen Couture, waardoor hij vrijwel op zeker verliest, of laat hij hem Kimbo vermoorden? Ik kan niet wachten tot hij in de octagon zijn opwachting maakt, I AM PUMPED!

edit: quote Toney: and if they shoot in on me, they getting launched into outer space like a satellite. ...

Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaat

Zal idd wel goed voor de PPV verkopen zijn!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:45:36 #267
279329 GSP
pi_78782190
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaat

Zal idd wel goed voor de PPV verkopen zijn!
Ik las ook dat hij tegen Kimbo gaat vechten, want Kimbo is verwijderd van de fightcard van UFC113. Mocht Kimbo verliezen, dan doet dat ook direct afbreuk aan de "mythe" rondom zijn persoon als cashcow. Mensen die namelijk niet zo bekend zijn met MMA denken nog wel eens dat hij de beste is. Maar trading punches met een bokser is nooit slim, Kimbo ging ook snel met Mercer naar de grond. Ik denk daarom dat Kimbo ook Toney zsm naar de grond zal willen werken.

Daarom ben ik erg benieuwd wat Dana met Toney van plan is. Eerst een mindere tegenstander, of direct tegen een Couture. Wat ik verwacht is:

Bout 1: Toney-Kimbo (win)
Bout 2: Toney- Couture (loss)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:57:35 #268
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_78782604
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
WEC is vet ja. Altijd gave gevechten en weinig tot geen vechters die er niet in horen.
one leg, lol
pi_78784956
Title Fights in WEC 145 zijn altijd dope. 3 guys die gewoon super vechten. 135 is ook erg fijn met de huidige champ.

Kimbo traint tegenwoordig zwaar op de grond, dus ik hoop dat als hij Toney krijgt dat hij laat zien wat being a Lil' Bitch precies inhoudt. Leuke partij. Tegen Couture, gaat iemand hekwerk eten.

Maar punchers chance....ik zeg Vitor - Randy... ik zeg Seth - Kevin....en dan nu Toney daarvoor in de plaats...yeah ik hoop dat ze beiden van hun losses hebben geleerd.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:18:12 #270
20925 n00cL30n
pi_78786205
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
We zullen het.... hopelijk nog dit jaar zien.....?
Same here!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:22:11 #271
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78786409
Het enige nadeel aan de hele Toney situatie zou kunnen zijn dat onze vriend inmiddels te oud is (42).

Alleen omdat Randy nog op volle toeren draait wil niet zeggen dat iedereen dit kan.

Daarnaast las ik ook dat hij enorm 'out of shape' was dus laten we hopen dat hij de sport serieus neemt en al helemaal met een getraind lichaam komt aanzetten.

Ik zou Kimbo en Toney de eerste maanden niet tegen elkaar laten vechten. Geef hem een relatief gemakkelijk gevecht, lees: stand-up fighter die niet de wereld top in MMA is en laat hem een brute KO victory scoren. Dan laat je wat uitspraken de ronde doen dat Kimbo hem slecht vond tijdens zijn 1e fight.. dat zet vervolgens een bad blood match tussen de twee voor december 2010 en we weten allemaal wat er gaat gebeuren als je Kimbo tegen een geconcentreede Toney in de Octagon neer zet.

Bye bye Kimbo, welcome to our new bad boy 'Light Out' Toney
pi_78787234
Inmiddels is MMA wel zover dat iemand met enkel stand-up kansloos is. Zelfs een gatekeeper zal met de strategie trainen om hem meteen naar de grond te werken. Hij kan roepen wat ie wil, maar zonder ook maar iets aan takedown defense en groundgame zijn er weinig mensen die hem niet kunnen verslaan..

Dan heb ik het nog niet eens over boksen dat totaal niet geschikt is voor MMA (clinch => trip takedown, "bobben" met hoofd om te ontwijken ideaal voor kicks en knieën, kicks/knieën en ellebogen die opeens meespelen, stand van boxen etc etc). Zelf zijn stand-up zal hij dus fors aan moeten passen aan MMA.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:11:05 #273
279329 GSP
pi_78788749
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Unstoppable het volgende:
Inmiddels is MMA wel zover dat iemand met enkel stand-up kansloos is. Zelfs een gatekeeper zal met de strategie trainen om hem meteen naar de grond te werken. Hij kan roepen wat ie wil, maar zonder ook maar iets aan takedown defense en groundgame zijn er weinig mensen die hem niet kunnen verslaan..

Dan heb ik het nog niet eens over boksen dat totaal niet geschikt is voor MMA (clinch => trip takedown, "bobben" met hoofd om te ontwijken ideaal voor kicks en knieën, kicks/knieën en ellebogen die opeens meespelen, stand van boxen etc etc). Zelf zijn stand-up zal hij dus fors aan moeten passen aan MMA.
Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.
pi_78789150
Im with ^^
pi_78793441
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef GSP het volgende:

[..]

Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.
Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.

Misschien zou het wat kunnen zijn als hij (een stuk) jonger was, enkele jaren aan een transition werkte naar MMA (takedown defense, basis groundgame, MMA stand-up) en het serieus nam. Kan allemaal best een hype zijn en hij ondertussen natuurlijk er wel serieus mee bezig is, maar ik ga er nu vanuit wat ik weet en gelezen heb over hem.

Bokser zonder enige ervaring in takedown defense en MMA stand-up acht ik vrijwel kansloos in een MMA gevecht. Punchers chance zullen we maar zeggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Unstoppable op 05-03-2010 21:43:09 ]
pi_78799116
Ik las dat de UFC nu op dezelfde datum en in dezelfde stad als Strikeforce een UFC Fight Night gaat houden. Wel een beetje triest hoor! Maar een card als die van Strikeforce kunnen ze nooit neerzetten.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:22:07 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78799183
Dat heb je met die grote players in de markt

maar als ikzelf de grote vis was zou ik natuurlijk keihard hetzelfde doen..

Edit

[ Bericht 17% gewijzigd door Tazmaniac op 05-03-2010 23:49:11 ]
pi_78800840
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat heb je met die grote players in de markt

maar als ikzelf de grote vis was zou ik natuurlijk keihard hetzelfde doen..

Edit
[ afbeelding ]

Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:11:48 #279
20925 n00cL30n
pi_78804207
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.

Misschien zou het wat kunnen zijn als hij (een stuk) jonger was, enkele jaren aan een transition werkte naar MMA (takedown defense, basis groundgame, MMA stand-up) en het serieus nam. Kan allemaal best een hype zijn en hij ondertussen natuurlijk er wel serieus mee bezig is, maar ik ga er nu vanuit wat ik weet en gelezen heb over hem.

Bokser zonder enige ervaring in takedown defense en MMA stand-up acht ik vrijwel kansloos in een MMA gevecht. Punchers chance zullen we maar zeggen.
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.

Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
(Juist om deze op afstand te houden en om de handen te laten zakken.
(Vervolgens een LHK erover en het is 'a done deal'. )
pi_78804337
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).
Er zitten ook wel weer goeie kanten aan. Strikeforce heeft laatste tijd veel grote namen binnen gehaald. Waarvan ook flink wat namen die niet naar UFC willen/kunnen. (En dan in het speciaal 1 iemand ) Plus dat vechters meer keuze hebben. Kijk maar naar Henderson bv.

Als ze echt tegen elkaar aan gaan, word de sport alleen maar bekender/groter en word er meer geld verdient voor iedereen. Als het mee zit tenminste. Het blijft alleen riskant omdat er vaak wel een verliezer uit komt.
pi_78805763
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
Ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee dat Dana hem een contract heeft gegeven. 2 fight deal dacht ik en het zullen beide big draws zijn. Het zal vooral veel nieuw publiek kwa boksfans trekken (hopen ze). Eerste fight een can, tweede fight midcard fighter met groundgame. Eerste fight zou me dan ook niks verbazen als het een fighter is die fijne bonus achter de schermen meekrijgt van de UFC om met hem te punchen om vervolgens een fight neer te zetten dat laat zien dat enkel boksen veel te weinig is om mee te doen in de UFC.

Rumors eerste fight tegen Kimbo. Als die zich gewoon aan zijn logische gameplan houd dan zou dat toch wel een dikke win moeten zijn voor Kimbo. Hij heeft al laten zien dat hij best snel zich nog op de grond heeft ontwikkeld, enige wat ie dan niet moet doen is zich mee laten slepen in het gevecht en het een stand-up war maken.

MMA is tegenwoordig gewoon te ver ontwikkeld om een goede vechter uit 1 discipline goede resultaten laten te behalen. Dat was al het geval in het begin van de UFC. Zelfde reden waarom ik totaal niet geloof in die hype om Pudzianowski. Sylvia heeft jaren aan de top van een niet al te sterke UFC division gestaan. Op dat moment vocht hij niet tegen de top van de HW's, maar wel jarenlange MMA ervaring. En dan roepen mensen dat iemand die zelfs niet eens een achtergrond in vechtsport heeft hem wel even af zal maken. Komop man, vrijwel iedereen die in de middenklasse of top heeft meegevochten zijn jarenlange profs. Jaar in jaar uit getraint op de verschillende aspecten in MMA, dat overwin je niet met een paar jaar vrachtwagentrekken en roids gebruiken..
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:18:16 #282
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78806539
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hoi Mirko
  zaterdag 6 maart 2010 @ 09:31:01 #283
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78806700
Toney vs. Mirko

ik zet mijn geld echter op Toney
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:27:04 #284
20925 n00cL30n
pi_78808768
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 06:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit getraint op de verschillende aspecten in MMA, dat overwin je niet met een paar jaar vrachtwagentrekken en roids gebruiken..
Nou, hij schijnt ook wel een aardig achtergrond te hebben in Kyokushin Karate. Niet dat het zaligmakend is, maar....
Als het de echte Kyokushin achtergrond is, die hij zou moeten hebben, kan hij nog wel behoorlijk incasseren en uitdelen.

Het is echter wel zo, dat hij kwa groundgame tekort schiet.

Toch, als ik dan weer kijk naar Mir vs Lesnar pt.2, kun je toch zien, dat naast een worstel achtergrond, belachelijk veel kracht toch nog zijn voordeel kan hebben.

Ik blijf erg benieuwd.

Zoals meerdere mensen aanhalen, veel spiermassa heeft ook ongelovelijk veel zuurstof nodig, kans op ' gassing' blijft ook nogsteeds een te reële optie.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hoi Mirko
Dat had ik ook in gedachten.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko

Jij op Toney, ik op CroCop.

[ Bericht 32% gewijzigd door n00cL30n op 06-03-2010 11:36:42 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:13:23 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78815419
quote:
Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem is scheduled to fight a K-1 kickboxing match against Dzevad Poturak on April 3, just six weeks before he is supposed to defend his title against Brett Rogers at the May 15 Strikeforce show.
just passing it along
pi_78816395
quote:
Toney vs. Mirko

pi_78817913
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:13 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

just passing it along
Tja... what do we need to say...

Het is gewoon een sparringspartijtje voor Alistair. De zoveelste nobody...

Oftewel, niemand zit hierop te wachten. Des te meer op Rogers vs Overeem!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_78817922
quote:
Toney vs. Mirko

zaterdag 6 maart 2010 @ 16:50:55 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78818212
Ik zal ter zijner tijd een leuke 'avabet' met jullie aangaan

Mocht het ooit zover komen dan!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:43:59 #290
279329 GSP
pi_78819974
quote:
Toney vs. Mirko

Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.

Ik vind het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen waar CroCop nu staat.
pi_78822788
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef GSP het volgende:

[..]

Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.

Ik vind het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen waar CroCop nu staat.
Laatste gevecht was veel te simpel en kon je moeilijk beoordelen inderdaad. Dat gevecht ervoor vond ik hem niet sterk en dacht dat dat ongeveer wel het einde van hem zou zijn.

Ben benieuwd, maar ik ga toch voor CroCop, paar goede lowkicks en dan een highkick eroverheen denk ik in de 2e ronde.
pi_78823662
Zo, topic zit alweer bijna vol. Gaat snel zo, ook met al die nieuwe mensen!

Over 2 weken UFC on Versus: Vera vs Jones!

Fightcard
quote:
Jon Jones vs. Brandon Vera
Daniel Roberts vs. John Howard
Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga
Brendan Schaub vs. Chase Gormley
Spencer Fisher vs. Duane Ludwig
Vladimir Matyushenko vs. Eliot Marshall
James Irvin vs. Alessio Sakara
Clay Guida vs. Shannon Gugerty
Cheick Kongo vs. Paul Buentello Slugfest!
Jason Brilz vs. Eric Schafer
Mike Pierce vs. Julio Paulino
Sowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.
pi_78825342
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Fyodor het volgende:
Zo, topic zit alweer bijna vol. Gaat snel zo, ook met al die nieuwe mensen!

Over 2 weken UFC on Versus: Vera vs Jones!

Fightcard
[..]

Sowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.
JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:48:13 #294
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_78828556
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.
Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:59:27 #295
279329 GSP
pi_78831020
JDS is inderdaad een topper in wording, ben heel benieuwd waar de toppen van zijn kunnen liggen
pi_78833948
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!
Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!
  zondag 7 maart 2010 @ 07:48:05 #297
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_78838846
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!
Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiliger
pi_78840045
quote:
Op zondag 7 maart 2010 07:48 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiliger
Dat is helemaal waar. Deed hij ook bij Neil Wain volgens mij. Hij heeft dan ook goede worstel skills.

Verder: WEC 47. Heb het niet gezien, ook weinig tijd, maar over Torres en Bowles:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 maart 2010 @ 10:48:07 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78840436
Zometeen lekker WEC 47 aanslingeren

Nieuwe topic is klaar!!
  zondag 7 maart 2010 @ 10:48:40 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_78840443
Wát een geweldige MMA events komen eraan he!!

5 awesome shows op tijd van 10 daagjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')