Dat mag jij me best even proberen uit te leggen dan, waarom ik een trol ben, heb niets meer dan een realistisch advies afgegeven aan de TS.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Daar val je dan zelf ook onder dus dat scheelt.
Klopt en dat hebben vele anderen ook gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef DuvalBrood het volgende:
[..]
Dat mag jij me best even proberen uit te leggen dan, waarom ik een trol ben, heb niets meer dan een realistisch advies afgegeven aan de TS.
Leuk dat het jouw zooi niet is principetijger, maar je zit er wel inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het is onze zooi niet. De huurder heeft een borg betaald aan de beheerder, daarvan kan hij het opruimen. Geloof me, in mijn schoenen had je al lang de beheerder op zijn bek geslagen, het is echt erger dan een kraakpand, maar we moeten de volle mep betalen.
Dat dus. Kan allemaal wel waar zijn hoor dat je in je recht staat om af te dwingen dat de verhuurder dit opruimt maar intussen heb jij er wel last van en wordt de verhouding met de verhuurder met de dag slechter. Maar nee je hebt wel gelijk volgens het wetboek: you're winner.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef kwib het volgende:
[..]
Leuk dat het jouw zooi niet is principetijger, maar je zit er wel in
Als je in plaats van zo te zeiken gewoon snel de handjes uit de mouwen had gestoken zat je nu niet in de rotzooi. Ja, het is (misschien) voor de verhuurder, maar nee het is niet zo probleem (in zijn beleving)
Zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Hij roept nu gewoon dat hij wat anders bedoelt, omdat hij bang voor een ban is.
TS is de reden dat kannibalisme vrijwel niet meer voorkomt, ze werden er lui van.
Jij en anderen zijn gewoon dom aan het bashen. Met ja, ruim het zelf op. Zoals TS al aangeeft is er meer aan de hand dan dit conflict.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef klipper het volgende:
Ach TS gaat binnenkort verhuizen gaf ie aan.
Hier alvast een eerste indruk van zijn nieuwe woning:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |