abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:27:01 #126
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_78131159
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Daar val je dan zelf ook onder dus dat scheelt.
Dat mag jij me best even proberen uit te leggen dan, waarom ik een trol ben, heb niets meer dan een realistisch advies afgegeven aan de TS.
Heerlijk, helder... Duval!
pi_78131248
Het is heel vervelend maar ruim dit alles toch al op, wie wil er in zo'n rotzooi leven??
Neem van alles foto's zo heb je later nog iets te zeggen.
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
pi_78146469
Ach TS gaat binnenkort verhuizen gaf ie aan.
Hier alvast een eerste indruk van zijn nieuwe woning:
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:16:27 #129
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_78154517
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:27 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]

Dat mag jij me best even proberen uit te leggen dan, waarom ik een trol ben, heb niets meer dan een realistisch advies afgegeven aan de TS.
Klopt en dat hebben vele anderen ook gedaan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:39:18 #130
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_78158268
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het is onze zooi niet. De huurder heeft een borg betaald aan de beheerder, daarvan kan hij het opruimen. Geloof me, in mijn schoenen had je al lang de beheerder op zijn bek geslagen, het is echt erger dan een kraakpand, maar we moeten de volle mep betalen.
Leuk dat het jouw zooi niet is principetijger, maar je zit er wel in

Als je in plaats van zo te zeiken gewoon snel de handjes uit de mouwen had gestoken zat je nu niet in de rotzooi. Ja, het is (misschien) voor de verhuurder, maar nee het is niet zo probleem (in zijn beleving)
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_78158606
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:39 schreef kwib het volgende:

[..]

Leuk dat het jouw zooi niet is principetijger, maar je zit er wel in

Als je in plaats van zo te zeiken gewoon snel de handjes uit de mouwen had gestoken zat je nu niet in de rotzooi. Ja, het is (misschien) voor de verhuurder, maar nee het is niet zo probleem (in zijn beleving)
Dat dus. Kan allemaal wel waar zijn hoor dat je in je recht staat om af te dwingen dat de verhuurder dit opruimt maar intussen heb jij er wel last van en wordt de verhouding met de verhuurder met de dag slechter. Maar nee je hebt wel gelijk volgens het wetboek: you're winner.
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef klipper het volgende:

[..]

Hij roept nu gewoon dat hij wat anders bedoelt, omdat hij bang voor een ban is.
TS is de reden dat kannibalisme vrijwel niet meer voorkomt, ze werden er lui van.
Zat ik ook aan te denken maar ach ik geef iedereen het voordeel van de twijfel.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlueMage op 18-02-2010 21:50:48 ]
Hallon!
pi_78174416
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef klipper het volgende:
Ach TS gaat binnenkort verhuizen gaf ie aan.
Hier alvast een eerste indruk van zijn nieuwe woning:
[ afbeelding ]
Jij en anderen zijn gewoon dom aan het bashen. Met ja, ruim het zelf op. Zoals TS al aangeeft is er meer aan de hand dan dit conflict.

Werd al gezegd, ga de kamer uit en zoek een andere kamer. Misschien kan TS geen andere kamer vinden of weet ik wat. Veel aannames hier altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')