En hoe ga jij verkleed, als vuilniswagen of vuilniszak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:31 schreef R2cksson het volgende:
Het is carnaval, dus stop met zeiken en drink bier.
Volgende week komen ze schoonmaken.
En gelukkig ben jij geen onwetende kankermongool.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:01 schreef BlueMage het volgende:
Whehe wat 'n topic TS is net een klein kind "ja maar waarom moet ik dat opruimen ik heb dat blikje daar toch niet neergegooid!".De zooi op de foto is echt niet zo erg, heb veel erger gezien en in 'n dag maximaal is alles opgeruimd volgens mij. Wat betreft de andere gebreken die later in dit topic door TS genoemd werden: dat moet je toch proberen met degene waar je de huur aan betaalt (de eigenaar naar ik aanneem) op te lossen en je hakken in het zand zetten heeft meestal niet zoveel zin.
Nou begrijp ik waarom je ruzie hebt met je huisbaas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:05 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij geen onwetende kankermongool..
Ik zeg toch dat je gelukkig geen kankermongool bent?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou begrijp ik waarom je ruzie hebt met je huisbaas.Vooral geen advies van mensen in dit topic aannemen, vooral in de rotzooi die je naar eigen zeggen zo vervelend vindt blijven zitten en verder niks doen.
Ow sorry dacht dat het sarcasme was, beetje verkeerd begrepenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je gelukkig geen kankermongool bent?
En ze komen het voor me opruimen. Ik kan lekker op mijn luie reet blijven zitten terwijl anderen de rotzooi opruimen. Dat heb ik toch goed voor elkaar? Ik zie hier eigenlijk maar 1 probleem en dat is het waardeloze kutadvies dat het gros van jullie mij hebben gegeven. Jammer van het serieuze gedeelte van het forum.
Ik ga kijken hoe de beheerder de zooi komt opruimen, dat is alles.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow sorry dacht dat het sarcasme was, beetje verkeerd begrepenmijn excuses. (geen sarcasme
) Goed dat je min of meer eieren voor je geld hebt gekozen en er wat aan gaat doen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:23 schreef Cyan het volgende:
[..]
We leven toch ook gewoon in Nederland? En als die "ander" zijn troep niet opruimt kun je het wel afschuiven op je verhuurder maar die is niet verplicht om de rotzooi op te ruimen.
Daar ga jij, en velen anderen in dit draadje dus de mist in. De gang/oploop valt wel degelijk onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder indien de vorige (verantwoordelijke) huurder al met de noorderzon vertrokken is. Dat is de reden dat men BORG moet betalen, zodat de verhuurder dit soort calamiteiten kan oplossen, en de borg hiervoor kan aanwenden. Hij moet de leefruimte in een bepaalde staat opleveren, indien dat niet gebeurd is hij financieel verantwoordelijk. Nu heeft hij waarschijnlijk de borg in zijn eigen zak gestoken en de troep lekker laten liggen. Vergis je niet, de borg is snel al anderhalve maand huur! Een schoonmaakploeg kost 175 euro voor 2 uur. Dan nog steekt de verhuurder een groot gedeelte van het geld in zijn zak...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef klipper het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook niet, maar DuvalBrood, die het blijkbaar met ts eens is dat een verhuurder de rommel moet opruimen.
I get it!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je gelukkig geen kankermongool bent?
En ze komen het voor me opruimen. Ik kan lekker op mijn luie reet blijven zitten terwijl anderen de rotzooi opruimen. Dat heb ik toch goed voor elkaar? Ik zie hier eigenlijk maar 1 probleem en dat is het waardeloze kutadvies dat het gros van jullie mij hebben gegeven. Jammer van het serieuze gedeelte van het forum.
Nu begrijp ik waarom de FP zo ontzettend waardeloos is...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:27 schreef blup het volgende:
[..]
I get it!!
![]()
![]()
![]()
TS IS AUTIST, NIEMAND BEGRIJPT TS.
Ze hele leven word alles voor hem opgeruimd, nu moettie het zelf doen en issie helemaal den draad kwijt!!
ook lekker bezig, zodra iemand iets nuttigs zegt gelijk beginnen te schelden, nu nog wachten op een moderator en het is compleet of niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:05 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij geen onwetende kankermongool..
Hebben ze jou op de basisschool speciaal onderwijs gegeven, of is het niet kunnen lezen op latere leeftijd gekomen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef klipper het volgende:
[..]
ook lekker bezig, zodra iemand iets nuttigs zegt gelijk beginnen te schelden, nu nog wachten op een moderator en het is compleet of niet?
Dat jij nu als lui varken geboren bent, dan wilt dat nog niet zeggen dat dat voor anderen ook geldt, idioot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Hebben ze jou op de basisschool speciaal onderwijs gegeven, of is het niet kunnen lezen op latere leeftijd gekomen?
Hij roept nu gewoon dat hij wat anders bedoelt, omdat hij bang voor een ban is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow sorry dacht dat het sarcasme was, beetje verkeerd begrepenmijn excuses. (geen sarcasme
) Goed dat je min of meer eieren voor je geld hebt gekozen en er wat aan gaat doen.
Bang voor een banquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef klipper het volgende:
[..]
Hij roept nu gewoon dat hij wat anders bedoelt, omdat hij bang voor een ban is.
TS is de reden dat kannibalisme vrijwel niet meer voorkomt, ze werden er lui van.
Kut he, dat hij het ook nog eens voormekaar krijgt dat de rotzooi wordt opgeruimd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef karr-1 het volgende:
TS is gewoon een luie eikel, meer is er niet van te maken
Tsja daaruit blijkt alleen maar dat mensen die maar lang genoeg zaniken alles voor elkaar krijgen. Heel jammer en een beetje slap van de verhuurder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Kut he, dat hij het ook nog eens voormekaar krijgt dat de rotzooi wordt opgeruimd!
Daar val je dan zelf ook onder dus dat scheelt. Ik heb meerdere mensen goed advies zien geven, het is alleen niet het advies wat TS verwacht had of wilde horen. Dat kan, maar wees dan ook eerlijk genoeg om dat toe te geven in plaats van meteen te gaan schelden en roepen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:40 schreef DuvalBrood het volgende:aan de trolletjes die het gelukt is TS zo over de zeik te krijgen.
TS: Don't feed the trolls
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |