Het is carnaval, dus bezopen. Voor de rest redelijk, dus in balans. MAAR DAT IS OFF TOPIC NOUK!!!quote:
Sorry!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:58 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het is carnaval, dus bezopen. Voor de rest redelijk, dus in balans. MAAR DAT IS OFF TOPIC NOUK!!!
Dudequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:56 schreef rub3n het volgende:
Gewoon geen huur meer betalen. De verhuurder komt zijn contract niet na.
Dat zou wel het stomste zijn dat je kunt doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:56 schreef rub3n het volgende:
Gewoon geen huur meer betalen. De verhuurder komt zijn contract niet na.
TS rukt op het toilet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:43 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zal het begin van de gebrekenlijst even posten. En dat is dus alleen van het eerste gedeelte (de hal/trap achter de voordeur) van het pand. Het is een groot pand met een kamer of 14-16 met nog maar twee bewoners.
[..]
En bij 'Afvoerbuis van toilet is defect' moet je denken aan een afvoerbuis (waar stront doorheen gaat en pis en vaginaal bloed en sperma) die LEKT.
Het is ook niet de rotzooi van de verhuurder. Jullie moeten daar wonen en i.p.v al je tijd te steken in het openen en reageren van en in dit topic had je dus al lang kunnen opruimen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Het is onze zooi niet. De huurder heeft een borg betaald aan de beheerder, daarvan kan hij het opruimen. Geloof me, in mijn schoenen had je al lang de beheerder op zijn bek geslagen, het is echt erger dan een kraakpand, maar we moeten de volle mep betalen.
Of een sommatie geschreven?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:51 schreef Gras_eter het volgende:
En TS heb je de zooi al een keer aan kant gemaakt?
Waarom? Dat is zo Nederlands. Dat lakonieke alles maar over je heen laten komen en och.. je zou mensen eens aanspreken op hun verantwoordelijkheden als je het toch allemaal lekker zelf kan?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:01 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het is ook niet de rotzooi van de verhuurder. Jullie moeten daar wonen en i.p.v al je tijd te steken in het openen en reageren van en in dit topic had je dus al lang kunnen opruimen.
En die ander doet het dus niet, dus moet je maar in de troep blijven zitten? Sinds wanneer is de verhuurder verantwoordelijk voor de troep van de bewoner? Want dan ga ik eisen dat mijn woningbouw elke week mijn vuilniszak komt verschonen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef DuvalBrood het volgende:
Het is de troep van een ander, die moet het opruimen, PUNT.
Als je onder beschermd wonen valt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En die ander doet het dus niet, dus moet je maar in de troep blijven zitten? Sinds wanneer is de verhuurder verantwoordelijk voor de troep van de bewoner? Want dan ga ik eisen dat mijn woningbouw elke week mijn vuilniszak komt verschonen.
Dan moet je volgens mij van alles en nog wat mankeren en daar heeft TS geen last van denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:28 schreef klipper het volgende:
[..]
Als je onder beschermd wonen valt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:31 schreef Keiichi het volgende:
Ooit aan gedacht om zelf even de handen uit de mouwen te steken? Misschien dat in goed overleg de verhuurder ook een handje meehelpt.
Aan TS zijn handjes mankeert wel ietsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij van alles en nog wat mankeren en daar heeft TS geen last van denk ik
We leven toch ook gewoon in Nederland? En als die "ander" zijn troep niet opruimt kun je het wel afschuiven op je verhuurder maar die is niet verplicht om de rotzooi op te ruimen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:47 schreef DuvalBrood het volgende:
[..]
Waarom? Dat is zo Nederlands. Dat lakonieke alles maar over je heen laten komen en och.. je zou mensen eens aanspreken op hun verantwoordelijkheden als je het toch allemaal lekker zelf kan?
Gewoon laten liggen die rommel, sommeren en de verhuurder moet opdraaien, punt. Niks dat lakonieke shaapsgedrag 'ik doe het zelf wel'..
'Ik doe het zelf wel'...![]()
![]()
Het is de troep van een ander, die moet het opruimen, PUNT.
Die bedoelde ik ook niet, maar DuvalBrood, die het blijkbaar met ts eens is dat een verhuurder de rommel moet opruimen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan moet je volgens mij van alles en nog wat mankeren en daar heeft TS geen last van denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |