FWCC mag volgens mij vanaf het begin. Al is het dan handiger om het met de beentjes in de doek te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Asyniur het volgende:
die fwcc mag dat ook met een week oude baby?
dus zoals macka op het 1e filmpje in OP laat zien?
Die aap van mij gaat ook steeds springen idd. Dus ik heb de voeten inmiddels ook buitenboordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
FWCC mag meteen al, als je er op let dat je de doek goed aanspant. Voor stevigheid bij het nekje kun je in de bovenste rand een spuugdoekje inrollen.
Beentjes binnenboord mag wel, maar als je merkt dat kleintje zich af gaat zetten met de voetjes kun je beter beentjes buitenboord doen om te voorkomen dat de heupjes te veel belast worden
Wat een ukkiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zijn beentjes opgetrokken in de doek. Realiseerde me dat dat ook kon toen ik hem in de draagdoek aan het proppen was.
Mijn uitzicht op dit moment:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:47 schreef Tinuviel het volgende:
Wow mooie fotos Macka. Je straalt echt helemaal. De tweede foto had je ons niet mogen onthouden.
Mooie Maitai Jore.
Bedankt DaviniaHR voor de knooples met de heupknoop en de rugsack knoop. Net twee dagen geleden allebei gedaan en het zat in een keer helemaal goed![]()
Nu nog een draagman
En jij dan? Kom niet verder omdat ik op belangrijke antwoorden wacht om de rest af te kunnen maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeg, hoor jij niet te werken? En niet op fok te zitten?
Ow wacht...![]()
![]()
* gaat snel weer aan het werk![]()
oh sorry, home improvement ja,quote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA heeft het even opgezocht. Hij begreeep wat je bedoelde: Home Improvement
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |