abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:02:24 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78245662
Wat gaaf en interessant allemaal Macka!

Hier een draagdoek baaldag. Maanden geleden een draagdoek uitgeleend, en inmiddels weinig vertrouwen dat ik hem nog terug ga krijgen So much for spreading the baby-wearing love.....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_78245698
hoezo dat dan Tex?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:10:30 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78246025
Ik zou de doek al anderhalve maand geleden terugkrijgen. Maar er kwamen steeds dingen tussen, en dus nog steeds geen doek gezien. Toevallig liet ze vallen dat iemand anders ook nog een pakje van haar kreeg. Die heeft dit inmiddels ontvangen, en mijn pakje werd tegelijk verstuurd werd haar verteld. Een dag nadat haar pakje verstuurd is, heeft degene die mijn doek heeft geleend mij nog gemaild dat mijn pakje die dag op de post zou gaan, en ze zou me de T&T code nog laten weten. Daarna niets meer van d'r gehoord. Is het nog een beetje te volgen? Er klopt in elk geval iets totaal niet...

Ik kan wel janken echt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:11:22 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78246059
tex wat rot Is het een bekende van je of iemand via internet? Woont ze bij iemand in de buurt? Dan zoeken we haar ff op
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78246084
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef texelonia het volgende:
Ik zou de doek al anderhalve maand geleden terugkrijgen. Maar er kwamen steeds dingen tussen, en dus nog steeds geen doek gezien. Toevallig liet ze vallen dat iemand anders ook nog een pakje van haar kreeg. Die heeft dit inmiddels ontvangen, en mijn pakje werd tegelijk verstuurd werd haar verteld. Een dag nadat haar pakje verstuurd is, heeft degene die mijn doek heeft geleend mij nog gemaild dat mijn pakje die dag op de post zou gaan, en ze zou me de T&T code nog laten weten. Daarna niets meer van d'r gehoord. Is het nog een beetje te volgen? Er klopt in elk geval iets totaal niet...

Ik kan wel janken echt
Mja, tis te volgen. Wat erg zeg! Geen wonder dat je een baaldag hebt. Ken je diegene persoonlijk? heb je een adres? Langsgaan een optie? Welke doek was het eignelijk?
sorry voor het vragenvuur
Lotte!
Noah!
pi_78246136
Macka, dat klinkt echt zo interessant! Wow, wat lijken me dat leuke bijeenkomsten!

tex, wat ontzettend rot is het, zeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:25:59 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78246591
Ik ken diegene alleen via internet. Heb wel een adres, en zou er wel heen willen, maar dan is het 5 kwartier heen en 5 kwartier terug, en zul je net zien dat er niemand thuis is...
©Dumbo
pi_78246637
Picknickmand mee en posten voor de deur zeg ik je! En neem TF mee voor de zekerheid

voor jou
Lotte!
Noah!
pi_78246638
Ken je niemand in de buurt die er voor je heen kan gaan om de doek op te halen en dan op te sturen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:28:13 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78246682
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:27 schreef Linda2205 het volgende:
Picknickmand mee en posten voor de deur zeg ik je! En neem TF mee voor de zekerheid

voor jou
Waarom ik?
pi_78246718
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tex wat rot Is het een bekende van je of iemand via internet? Woont ze bij iemand in de buurt? Dan zoeken we haar ff op
Daarom
Lotte!
Noah!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:31:40 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78246824
Oh ja Vooruit dan maar. Ik neem m`n shovel voor de zekerheid wel ff mee
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:31:50 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78246836
Nee ken niemand in de buurt....
Echt zo balen dit, en wat voel je je machteloos dan.
©Dumbo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:35:49 #116
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78246964
Heb je verder al contact met haar opgenomen? Misschien is er wel een logische verklaring voor? Al geloof ik dat ik het zelf ook somber in zou zien in jouw plaats
Gaat het om een waardevolle doek?
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2010 @ 23:55:00 #117
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_78247638
Tex, ik wil de persoon in kwestie wel bellen als je woensdag nog geen doek hebt ontvangen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:56:04 #118
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78247684
Nou ja ik heb vanochtend 1 en vanavond 2 mailtjes gestuurd en niks gehoord....
Maar donderdag heeft ze het pakje van die ander verstuurd en tegen haar gezegd dat mijne tegelijk verstuurd zou worden. Vrijdag heeft ze tegen mij gemaild dat mijn pakje die middag op de post zou gaan, en dat ze me d T&T code nog zou laten weten. Dat is het laatste wat ik heb gehoord. En dat is na een dikke maand aan het lijntje te zijn gehouden (althans zo komt het nu over).

Het is geen erg waardevolle doek denk ik, het is een LE die niet meer te krijgen is, maar waar ook niet veel vraag naar is geloof ik. Hij zal niet veel meer waard zijn dan de nieuwprijs. Maar goed, dat is ook zat natuurlijk. En daarnaast ga je natuurlijk niet zo om met spullen die je door iemand in goed vertrouwen zijn uitgeleend.

Maar ja, wie weet, is er toch nog een hele goede verklaring voor....
©Dumbo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:59:23 #119
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78247787
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:55 schreef Macka66 het volgende:
Tex, ik wil de persoon in kwestie wel bellen als je woensdag nog geen doek hebt ontvangen
Oh dat zou super zijn! Wie weet komt er dan meer duidelijkheid!

Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat dit met opzet zo gegaan is. Ik zat al te denken dat er een vlek of een gat in is gekomen ofzow en ze hem daarom niet durft terug te sturen. Maar goed, als je geen antwoorden krijgt ga je zelf de raarste verhalen verzinnen...
©Dumbo
  zondag 21 februari 2010 @ 10:58:54 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78257215
gisteren zomaar weer eens geprobeerd met Roy in de doek, en hij vond het zomaar weer leuk
Gisteren dus samen zo een flink stuk gewandeld en boodschappen gehaald
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78258196
Even een vraagje: tot wanneer kan je een baby in een rekbare draagdoek dragen?
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 11:55:06 #122
141844 Macka66
pi_78258283
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:51 schreef Cantare het volgende:
Even een vraagje: tot wanneer kan je een baby in een rekbare draagdoek dragen?
Totdat het je te zwaar wordt. Je merkt vanzelf als de doek een beetje door gaat zakken, en dan gaat 'ie ook meer aan je schouders trekken. Na een maand of vier is dat vaak.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 11:57:54 #123
141844 Macka66
pi_78258350
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:59 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh dat zou super zijn! Wie weet komt er dan meer duidelijkheid!

Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat dit met opzet zo gegaan is. Ik zat al te denken dat er een vlek of een gat in is gekomen ofzow en ze hem daarom niet durft terug te sturen. Maar goed, als je geen antwoorden krijgt ga je zelf de raarste verhalen verzinnen...
Of haaltjes. Het is een Indio he? Als je niet weet dat die gevoelig zijn voor haaltjes schrik je denk ik als er een in komt. Terwijl het niet te vermijden is.
pi_78258454
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:55 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Totdat het je te zwaar wordt. Je merkt vanzelf als de doek een beetje door gaat zakken, en dan gaat 'ie ook meer aan je schouders trekken. Na een maand of vier is dat vaak.
Okay, tnx! Ik heb natuurlijk nog een heeele tijd, maar zit steeds te dubben of ik een rekbare doek op mijn verlanglijstje zal zetten/zal kopen.
  zondag 21 februari 2010 @ 17:57:01 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78270527
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:57 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Of haaltjes. Het is een Indio he? Als je niet weet dat die gevoelig zijn voor haaltjes schrik je denk ik als er een in komt. Terwijl het niet te vermijden is.
Ik heb d'r wel gewaarschuwd dat ie gevoelig is voor haaltjes...
Maar ja, zolang zij niet reageert, kan ik wel 300 dingen verzinnen wat er aan de hand kan zijn maar daar schiet ik niks mee op
©Dumbo
pi_78273139
Jippie jippie!!!

Ik heb de Jade Fog Hij is zoooooooooooooo mooi en draagt ook heel fijn.
Binnenkort actie fotootjes
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_78273265
Wauw, die wil ik ook!

Wanneer gaat ie op reis?
pi_78273962
Cantare, ik heb de vier maanden nooit gehaald met mijn By Kai, ik vond het met een kilo of 6 niet meer zo te doen. Nou heb ik geen sterke rug, dat speelt mee. Maar al met al kon ie dus met 3,5 maand er niet mee in.

Mijn moeder was er zo op tegen dat ik een mei-tai wilde voor mijn verjaardag, ze kwam met allerlei andere dragers aan, want zo'n doek was niks. En nou had ik em vandaag bij me en sta ik em te knopen, roept ze opeens dat zij Driekus wil dragen "want ze had het nooit gedaan en wilde het graag proberen". Dus ik raap mijn kin van de grond en voila, mijn mama aan het dragen. Helaas maar even omdat we niet binnen konden in het gebouw wat mijn vader ons wilde laten zien, maar toch. Ik heb ineens hoop voor onze vakantie, dan wil ze het vast ook wel proberen. Weer iemand om
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78274054
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef mefke79 het volgende:
Cantare, ik heb de vier maanden nooit gehaald met mijn By Kai, ik vond het met een kilo of 6 niet meer zo te doen. Nou heb ik geen sterke rug, dat speelt mee. Maar al met al kon ie dus met 3,5 maand er niet mee in.
Maar was het voor die 3,5 maand wel de moeite waard, of had je zoiets van 'als ik dit had geweten dan had ik een andere doek gekocht'?

Leuk dat je moeder ineens ook enthousiast is!
pi_78274952
@Cantare, nee, ik had em niet willen missen. Driekus is er een paar dagen na de geboorte al ingegaan. Ideaal bij krampjes en mamahonger (en zeker omdat deze mama ook tijd voor zichzelf nodig had, ging goed zo). Voor nu vind ik de mei-tai heel fijn, maar ik zou daar geen pasgeborene in willen dragen. Kan wel hoor, maar ik vind een rekbare doek dan fijner.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78275442
Cantare, kijk eens op marktplaats daar staan erg veel tricotslens op, heb ik die van mij ook vandaan.
Ik ben al na een paar weken overgegaan op een geweven doek. Ik wist dat ik wilde blijven dragen en vond een geweven veel fijner (had de luxe om het uit te proberen met een geleende doek).
pi_78275533
En Ssserpente, misschien stuur ik 'm ooit nog eens op reis
pi_78276399
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:28 schreef wickie het volgende:
En Ssserpente, misschien stuur ik 'm ooit nog eens op reis
  zondag 21 februari 2010 @ 22:44:07 #134
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78283234
Tex is dat je Kupfer Graphit?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_78283450
Vandaag weer gedragen op mn rug .
Ik was ff bezig, Iris aan de mopper, lief zat bij de buren. Kind op mn rug geslingerd en toen ik klaar was ook nog even wezen buurten met kind op mn rug. Lekker weer .
En ik had haar nagenoeg in 1 keer lekker zitten. Ze vond het ook prima, zolang ik maar in beweging bleef .
Fake it till you make it...
  zondag 21 februari 2010 @ 22:57:39 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78283945
Cantara ik heb ook nog een tricot slen liggen een blauwe.
mocht je hem willen gebruiken pm me dan maar even.
  zondag 21 februari 2010 @ 22:59:32 #137
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78284060
voor Nijna!
Maxi, Midi & Mini
pi_78293433
Jemig wat een gedoe. Ik ben degene die de doek van Tex heeft. En ik had der vrijdag gewoon gemeiald dat ik van het weekend weg was en dat ik dus waarschijnlijk geen kans had om het T&T door te geven. En er is niemand die me kan bellen (Macka ) want er is hier helemaal niemand die mijn nummer heeft. Ik heb Tex steeds netjes op de hoogte gehouden wat er aan de hand was!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78293818
Maar je moet tex ook begrijpen.. iig ik zou hetzelfde hebben. zeker als het om een doek gaat
pi_78293957
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:34 schreef Pvoesss het volgende:
Maar je moet tex ook begrijpen.. iig ik zou hetzelfde hebben. zeker als het om een doek gaat
Wie zegt dat ik der niet begrijp. Maar ik ben iedere keer duidelijk en eerlijk geweest.
pi_78294340
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
Cantara ik heb ook nog een tricot slen liggen een blauwe.
mocht je hem willen gebruiken pm me dan maar even.
Oh da's lief van je! Het duurt nog even, dus ik doe nu nog niks, maar zal het onthouden!
  maandag 22 februari 2010 @ 10:52:46 #142
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78295673
Hier wordt ook nog steeds enthousiast en veel gedragen

maandag 22 februari 2010 @ 12:02:54 #143
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_78298131
Wauw Groof!
Maxi, Midi & Mini
pi_78298644
Oh wat gezellig zo met zn drietjes Groof!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78298777
Groof, knus!!!!
Fake it till you make it...
pi_78300125
ik heb net een Didymos doek bestelt, naturel met blaadjes uit de Limited Editions collectie

Had een Didymos geleent van Webkim der site en is me zo veel beter bevallen dan de tricot slen die ik had (en heb door verkocht).

Ben zo blij, nu nog wachten tot die er is
pi_78300193
Ik kom maar weer meedoen geloof ik

De oude Hopp doet het nog steeds!

Al dan niet met zelf verzonnen knoop
  maandag 22 februari 2010 @ 13:13:58 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78300670
ah, groof! tandemdragen! hoe kreeg je dat voor elkaar?
enne, ben je weer terug? alles uitgesproken met die andere mevrouw?
tandemdragen ben ik niet verder gekomen dan dit

maar het is ook wel zo rustig om tegen eli te zeggen dat ik maar 1 kindje tegelijk in de doek kan hebben.
nog een maandje wachten, dan ben ik nog weer wat sterker, en dan ga ik het eens proberen. mss wel samen met troel

idd, free,kwas ff aan het kijken welke knoop je gedaan had! ziet er wel heel knus uit! maar is wel over 1 schouder, dus?

faja, gefeli met je aankoop!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78300850
over 1 schouder, maar eigenlijk draag ik met mn romp. Hij zit vrij los op de schouder.
Wil ook alleen omdat het een oude hoppediz is en die zijn heel breed

Verzonnen voor Leander ooit
pi_78301763
Ok, er werd me in het fototopic gevraagd hoe ik die knoopte

Ik knoop hem eerst helemaal en vrij strak en dáárna pas de hummel er in.

Draagdoek in de lengte dubbelvouwen (redelijk brede nodig dus!) Met de open kant naar je nek over je rechter schouder leggen. Diagonaal over je buik voorlangs en onder je linkerarm door. Daar vasthouden.
Andere kant achter je rug vandaan vissen, onder je linkerarm doorhalen en over je buik leggen, onder je rechterarm door naar je rug een daar beiden einde knopen (of bij een lange doek voor knopen)
Das de knoop.

Dan laat je de baby in het diagonale gedeelte zakken (beetje open maken met je hand eerst) en trek je het gedeelte over je buik er overheen, net als bij een komma-houding.

Te begrijpen zo?
Anders kan ik het wel even filmen en pm-men als iemand het wil zien
pi_78301805
Hallo! Ik kom hier ook even buurten want ik heb tijdelijk een doek te leen van een vriendin. Het is er een van Draagdoek.nl, geen idee hoe of wat verder maar hij is wel fijn geloof ik. Heb gisteren een eerste poging gewaagd en het viel me alleszins mee. Maar nou staat in de handleiding dat je kind in feutushouding erin gegleden/geschoven moet worden, maar Minke weigert die houding aan te nemen. Benen moet je strekken is haar devies Nou zag ik Free's knoop/houding in het fototopic en vroeg me af of dat misschien een beter idee is.... Maar hoe doe je die? Of zijn er andere handige knopen om te doen met een 2 maanden oude muppet?
pi_78301963
In die knoophouding van mij is het half zittend/half foetushouding. Maar de beentjes zitten wel krom volgens mij Alleen ze hebben ook geen keuze Gaat automatisch bij die houding.

Je kan het ook proberen zoals Groofsken de hummel heeft een paar posts hierboven?
pi_78302395
Ja idd, zoiets zag ik ook al in de foto's van BJ geloof ik, dan kunnen de beentjes gewoon er buiten hangen, misschien dat dat beter gaat.
pi_78302587
Sowieso is de draagdoek.nl toch rekbaar? Mijn doek is namelijk een geweven doek en dat maakt bij deze knoop denk ik wel veel uit
pi_78302807
Rucksack vanaf de geboorte? (ik lees net even terug)
Hm...

Het is wel heel leuk en heel makkelijk... Misschien over een paar weekjes?
pi_78302808
Ja, der zit wel behoorlijk rek in inderdaad... maar ik wil hem ook niet helemaal laten uitlubberen aangezien ie niet van mij is en bij die vriendin de 2e ook op komst is, en ik neem aan dat ze hem dan ook graag wil gebruiken.
Straks es proberen als Minke klaar is met slapen (of huilen nu)
  maandag 22 februari 2010 @ 14:08:20 #157
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78302832
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef DaviniaHR het volgende:
ah, groof! tandemdragen! hoe kreeg je dat voor elkaar?
Eerst de doek knopen. Dan S in de rugdrager doen en goed hangen. En dan R in de doek laten glijden.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:09:49 #158
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78302897
En Davinia, wat is je dochter een plaatje .
pi_78303087
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef freecell het volgende:
Rucksack vanaf de geboorte? (ik lees net even terug)
Hm...

Het is wel heel leuk en heel makkelijk... Misschien over een paar weekjes?
Mits je een zekere knoper bent, anders zou ik het zeker niet aanraden.
Maar áls je wil rugdragen met een pasgeborene is een ruck (of SHBC) de manier.

Je kan er voldoende neksteun mee geven (strak knopen! m.n. de bovenrail!) en je kan je kindje zo hoog dragen dat ie z'n hoofdje ook nog op je schouder kan leunen, waardoor jij z'n signalen nog kan opvangen. Bij 'laag dragen' lukt dat niet meer en dat is dus niet aanvevelenswaardig met een kleintje.

En dan is er nog het houdingstechnische deel. Het lagere deel van je rug is breder, waardoor je een kleine baby nooit goed kan positioneren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78303113
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, der zit wel behoorlijk rek in inderdaad... maar ik wil hem ook niet helemaal laten uitlubberen aangezien ie niet van mij is en bij die vriendin de 2e ook op komst is, en ik neem aan dat ze hem dan ook graag wil gebruiken.
Straks es proberen als Minke klaar is met slapen (of huilen nu)
Mijn tricotslen heb ik ook vaak woest-strak aangespannen, maar een keer wassen en hij lubberde weer terug hoor Niks mee aan de hand.
Volgens mij sloop je ze niet zo snel
  maandag 22 februari 2010 @ 14:53:13 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78304612
Wat voor doek raad je aan om op de rug te knopen? of maakt dat in feite niet veel uit?

Omdat Roy het nu wel leuk lijkt te vinden, wil ik het toch wel weer voorzichtig aan op gaan pikken.
En op m'n rug dragen lijkt me voor hem ook wel fijn, ziet hij de wereld eens vanaf een ander oogpunt
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 15:33:53 #162
141844 Macka66
pi_78306347
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:11 schreef MeNicole2 het volgende:
Jemig wat een gedoe. Ik ben degene die de doek van Tex heeft. En ik had der vrijdag gewoon gemeiald dat ik van het weekend weg was en dat ik dus waarschijnlijk geen kans had om het T&T door te geven. En er is niemand die me kan bellen (Macka ) want er is hier helemaal niemand die mijn nummer heeft. Ik heb Tex steeds netjes op de hoogte gehouden wat er aan de hand was!!
Dat dacht je maar, dat niemand je nummer heeft Maar ik ben blij dat het allemaal gewoon goed zit.
Hoe vonden jullie de doek? Voelde L. zich er goed in?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 15:34:44 #163
141844 Macka66
pi_78306391
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef Groofsken het volgende:
Hier wordt ook nog steeds enthousiast en veel gedragen

[ afbeelding ]
Wat een superfoto!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 15:38:07 #164
141844 Macka66
pi_78306496
En ik rammel de tent uit door de foto van Davinia. Aviva
pi_78306880
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dat dacht je maar, dat niemand je nummer heeft Maar ik ben blij dat het allemaal gewoon goed zit.
Hoe vonden jullie de doek? Voelde L. zich er goed in?
Ik heb pas een nieuw nummer dus ik weet het heel zeker

We hebben de doek niet zo heel vaak gebruikt. Alleen knopen lukte niet omdat ie iets aan de kleine kant was. En Leander wil de laatste tijd helemaal niet meer

Maar nu heeft Tex het T&T nummer maar geeft ie rare dingen aan Hoop dat ie dus nog gewoon op het postkantoor ligt en dan niet verwekt is ofzo
pi_78309716
bar, jij hebt toch een rekbare doek?daarmee kun je beter niet rugdragen...
pi_78311369
Groof! Wat prachtig je hele gezin op/aan je! leuk om je weer te zien/lezen.

Davinia, jij ook al zo druk behangen met je kinders. Zo lief!

Bar, wat fijn dat Roy er weer zin in heeft. Geniet ervan met zijn tweetjes.

Lijnloos, leuk dat het bevalt. Hopelijk vindt je gauw een knoop die bij jullie past.

Free, zo'n lief frummeltje in je doek, hij geniet er zichtbaar van!

Macka, super vind ik het, je gesprek met een aantal Afrikaanse dames, ik zou wel mee willen.
Lief was Ko laatst in de doek aan het knopen in een lunchtentje waar we zaten en 2 dames vonden het een mooi gezicht.
Ze vertelden dat ze een vriendin hadden die in Afrika gewoond had tot haar 4de ofzo. En toen veel gedragen was door Afrikaanse vrouwen.
Op haar zesde gingen ze terug en het eerste wat ze riep was dat ze bij die vrouwen op de rug wilden. Dat wist ze dus nog.
Ze werd inderdaad op de rug geknoopt en viel meteen in slaap.
De geur en de houding waren zo vertrouwd.
Ze kon dat zelfs nu nog terug halen. Zo bijzonder vond ik dat.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 22 februari 2010 @ 19:40:34 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78315393
@ Freecell; Ik moet bij jouw fotos altijd denken aan die buurman van de serie tooltime. Die komt ook nooit met zn hele gezicht in beeld

Vandaag heeft papa gedragen. In de BB-tai. Hij vondt het fijn, en hij had de indruk dat Fabian het ook heel fijn vond (wat belangrijker is). Dus dat is een keeper (de bb-tai dus). Ik heb helaas geen foto gemaakt, was ik wel van plan. Maar dat doe ik wel een andere keer.

Ik ben nog op zoek naar een zomerdoek. Welk merk heeft goede en dunne zomerdoeken?
pi_78315483
Zomerdoeken:
Calin Bleu, Hoppediz Das Leichte, Vatanai, EllaRoo, Didymos heeft extra dunne doeken en doeken met linnen voor de zomer, Wrapsody.

Keuze te over.
Hardloper.
IG @webkim
pi_78315590
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
@ Freecell; Ik moet bij jouw fotos altijd denken aan die buurman van de serie tooltime. Die komt ook nooit met zn hele gezicht in beeld

Vandaag heeft papa gedragen. In de BB-tai. Hij vondt het fijn, en hij had de indruk dat Fabian het ook heel fijn vond (wat belangrijker is). Dus dat is een keeper (de bb-tai dus). Ik heb helaas geen foto gemaakt, was ik wel van plan. Maar dat doe ik wel een andere keer.

Ik ben nog op zoek naar een zomerdoek. Welk merk heeft goede en dunne zomerdoeken?
Ik krijg helemaal neiging om een full-face-foto van mezelf te posten nu
Dat haar hangt er alleen vaak zo voor
pi_78318970
Ik vond mijn nati bamboe een ideale zomerdoek!Lekker dun en zacht (helaas verkocht want was te smal voor een te drukke Lotte)
pi_78322851
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
TARA heeft het even opgezocht. Hij begreep wat je bedoelde: Home Improvement
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:07:37 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_78340428
Kupfer is zojuist weer thuis gekomen!

Laten we het maar houden op miscommunicatie en trage post.... Sorry MeNicole! (Maar ik had expres je naam niet genoemd om je geen slechte naam te geven enzow..)
©Dumbo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:22:54 #174
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78341055
Hoera voor Kupfer
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:27:04 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78341204
die fwcc mag dat ook met een week oude baby?
dus zoals macka op het 1e filmpje in OP laat zien?
pi_78341526
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Asyniur het volgende:
die fwcc mag dat ook met een week oude baby?
dus zoals macka op het 1e filmpje in OP laat zien?
FWCC mag volgens mij vanaf het begin. Al is het dan handiger om het met de beentjes in de doek te doen
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:38:12 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78341638
FWCC mag meteen al, als je er op let dat je de doek goed aanspant. Voor stevigheid bij het nekje kun je in de bovenste rand een spuugdoekje inrollen.
Beentjes binnenboord mag wel, maar als je merkt dat kleintje zich af gaat zetten met de voetjes kun je beter beentjes buitenboord doen om te voorkomen dat de heupjes te veel belast worden
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:10:42 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78343018
Oke...
Ik ga het dadelijk eens proberen.
Eerst mijn baby maar eens wakker gaan maken om te voeden...
pi_78344340
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
FWCC mag meteen al, als je er op let dat je de doek goed aanspant. Voor stevigheid bij het nekje kun je in de bovenste rand een spuugdoekje inrollen.
Beentjes binnenboord mag wel, maar als je merkt dat kleintje zich af gaat zetten met de voetjes kun je beter beentjes buitenboord doen om te voorkomen dat de heupjes te veel belast worden
Die aap van mij gaat ook steeds springen idd. Dus ik heb de voeten inmiddels ook buitenboord
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:31:55 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78346226
Ik heb zijn beentjes opgetrokken in de doek. Realiseerde me dat dat ook kon toen ik hem in de draagdoek aan het proppen was.

Mijn uitzicht op dit moment:
pi_78346598
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb zijn beentjes opgetrokken in de doek. Realiseerde me dat dat ook kon toen ik hem in de draagdoek aan het proppen was.

Mijn uitzicht op dit moment:
[ afbeelding ]
Wat een ukkie Ziet er heerlijk uit
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:02:26 #182
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78347487
Achgos!
pi_78347538
Lief!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:11:03 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78347877
En mijn man is helemaal om!
pi_78349339
Wow mooie fotos Macka. Je straalt echt helemaal. De tweede foto had je ons niet mogen onthouden.

Mooie Maitai Jore.

Bedankt DaviniaHR voor de knooples met de heupknoop en de rugsack knoop. Net twee dagen geleden allebei gedaan en het zat in een keer helemaal goed

Nu nog een draagman
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78349584
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:47 schreef Tinuviel het volgende:
Wow mooie fotos Macka. Je straalt echt helemaal. De tweede foto had je ons niet mogen onthouden.

Mooie Maitai Jore.

Bedankt DaviniaHR voor de knooples met de heupknoop en de rugsack knoop. Net twee dagen geleden allebei gedaan en het zat in een keer helemaal goed

Nu nog een draagman
zeg, hoor jij niet te werken? En niet op fok te zitten?

Ow wacht...

* gaat snel weer aan het werk
pi_78349887
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef iamredleader het volgende:

[..]

zeg, hoor jij niet te werken? En niet op fok te zitten?

Ow wacht...

* gaat snel weer aan het werk
En jij dan? Kom niet verder omdat ik op belangrijke antwoorden wacht om de rest af te kunnen maken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78352842
Asy

En ik heb een draagman Maar ik durf te wedden dat hij er met FLorian in een doek vandoor gaat en ik met Leander kan sjouwen
Niet dat die zwaar is (nog geen 10 kg)
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:27:33 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78353350
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef freecell het volgende:

[..]

TARA heeft het even opgezocht. Hij begreeep wat je bedoelde: Home Improvement
[ afbeelding ]
oh sorry, home improvement ja,
Maar inderdaad, buurman Wilson bedoel ik.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:40:06 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78363712
Ik kom me 'melden' Ik heb sinds zondag mijn eerste draagdoek, een carry sling laguna van Amazonas. Een niet rekbare, zo te zien niet al te warme doek en ik ben er nu al helemaal verliefd op Nog 6 maanden voor ik 'm kan gaan gebruiken Moet ik de doek nu gaan 'inwerken'?

De meest blauwe doek heb ik nu.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78368297
Mooi Saffier!
Ik zou zeker beginnen met zachtmaken; knuffelen,er op zitten,er mee slapen,als sjaal,als dekentje
pi_78368675
Saffier, een vriendin van mij heeft die ook en hij is inderdaad heel koel en knoopt heel fijn
Lotte!
Noah!
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:18:15 #193
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78433052
asy! meer foto's!
zat het goed?

tinu, fijn dat de knopen goed gingen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78433546
Ik heb mijn Didumos Nature binnen
pi_78434062
ooh wow..
pi_78434108
Faja, staat je goed

Saffier, mooie doek Ik houd van knalblauw!
pi_78434563
ik ben echt zo blij, het is nog mooier dan op het plaatje en minder wittig als ik dacht. Dank voor de complimenten. Die vrouw op de demo dvd die er wordt bijgeleverd doet het knopen echt appeltje eitje voor komen maar ik vind het knopen nog best lastig. Maar goed al doende leert men.
pi_78436361
Asyniur nu ook draagmama

Faja, wat een harig liefje heb je daar hangen!!

Ik hou van dragen
Toby is nu zo goed als uit de paarse wagenbak gegroeid en die heb ik misschien maar 10x gebruikt ofzo... Dragen is gewoon zo ontzettend veel fijner en handiger!
Zoals vorige week toen ik naar de 9 maanden beurs was (2x maar liefst, don't ask ). Ondanks alle drukte en gekte van de beurs (en dan heb ik het nog niet eens over de vreethal van de Huishoudbeurs waar ik me ook goed vermaakt heb ) was Toby heerlijk relaxt en veilig bij me in de doek aan het rondkijken en slapen wanneer hij wilde. Zoveel beter dan al die baby's die constant naar voorbijlopende benen aan het kijken waren in de wagen , waar tegenaan gebotst werd en dan ook nog eens zo ver van mama af... Echt zielig, veel overstuur geraakte kindjes gezien maar Toby daarentegen... die zat hoog en droog tegen me aan
.... met gevoel voor drama....
pi_78436519
mooooie doek Faja; staat jullie goed!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78449573
Even een snelle foto van mn nieuwe aanwinst:
Ben er zo blij mee, hij heeft een heerlijke zachte rek, heerlijk op mn schouders en Mette heeft m ook helemaal goedgekeurd

Zie hier wij blij met de Jade foggie
pi_78451641
Wauw, hij is mooi zeg! Staat super ook!
pi_78454655
morgen komt er een nieuwe didy uit.. red ivory indio en de lila royal komt ook weer terug
Ik zoek de links nog.. bij de buren verwijderen ze steeds het topic ik zal even zoeken

http://didymos.de/bilder/muster/674.jpg
de nieuwe morgen

http://didymos.de/bilder/muster/675.jpg
Deze komt volgende week
pi_78457225
Oh Blaadjes, Faja! Mooi staat hij jullie. Ik zou hem ook wel willen hebben in een kleine maat, maar die verkopen ze volgens mij niet. Veel draagplezier ermee. En goed knopen gaat vooral door veel oefenen. Komt helemaal goed.

En Jade Fog vind ik ook mooi! Staat jullie goed, Wickie.
pi_78459604
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef oeke het volgende:
Oh Blaadjes, Faja! Mooi staat hij jullie. Ik zou hem ook wel willen hebben in een kleine maat, maar die verkopen ze volgens mij niet. Veel draagplezier ermee. En goed knopen gaat vooral door veel oefenen. Komt helemaal goed.

En Jade Fog vind ik ook mooi! Staat jullie goed, Wickie.
misschien even zoeken op de site van dudymos staat nog een andere nature en die is wel in andere maten verkrijgbaar

[ Bericht 7% gewijzigd door Faja-Lobi op 26-02-2010 11:14:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')