quote:Been: "Geen idee waar we kunnen trainen"
12 februari 2010
Feyenoord-coach Mario Been zoekt een geschikte grasmat om met zijn selectie te trainen. Door het winterse weer kunnen de Rotterdammers niet terecht op het eigen trainingsveld. De Kuipbewoners spelen zondag de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
"Ik heb werkelijk geen idee waar we kunnen trainen", laat Been optekenen in het Algemeen Dagblad. "Als het meezit, mogen wij deze dagen in de Kuip trainen. Dat zou een opsteker zijn. Verder is het zoeken naar een goede locatie."
Donderdag was er vanwege het winterweer slechts een looptraining mogelijk in de eigen Kuip. Feyenoord trainde sinds de laatste speelronde niet meer. Been liet zijn spelers maandag in het krachthonk herstellen, gaf dinsdag een snipperdag en schrapte ook de woensdagtraining.
Ja, daar heb je ook wat aan. Laat ze dan maar thuisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:33 schreef TJDoornbos het volgende:
geen training? Ga maar lekker bosloop om kralingse plas doen.
quote:Van Bronckhorst en Cissé inzetbaar, Tomasson twijfelachtig
Giovanni van Bronckhorst en Sekou Cissé zijn inzetbaar als Feyenoord het komende zondag in een uitwedstrijd opneemt tegen FC Utrecht. Van Bronckhorst is hersteld van de heupblessure die hij twee weken geleden opliep in de Klassieker tegen Ajax. Cissé moest afgelopen zondag het duel met AZ nog aan zich voorbij laten gaan vanwege ziekte, maar is inmiddels volledig hersteld.
Het meespelen van Jon Dahl Tomasson tegen de Utrechters is twijfelachtig. De Deense aanvaller kreeg vrijdagochtend tegen het einde van de training last van zijn lies. ‘Jon kennende kan het zaterdag opeens ook weer helemaal goed gaan’, zei trainer Mario Been vrijdagmiddag. ‘Maar we moeten even een slag om de arm houden.’
De rentree van Kelvin Leerdam is aanstaande. De multifunctionele speler kwam na de winterstop nog niet in actie vanwege trombose, maar is inmiddels volledig hersteld. ‘Hij traint volledig mee, maar mist nog wel wedstrijdritme’, zei Been.
jammer genoeg geen pecunia's voor feyenoord..quote:
Jammer, voorgaande jaren kregen ze beide vakken vol. Altijd leuke sfeer met de Hagenezen.quote:ADO Den Haag komt met 800 supporters naar De Kuip
ADO Den Haag heeft op 8 februari 2010 de beslissing moeten nemen om één trein in te huren voor het vervoer van supporters naar de uitwedstrijd tegen Feyenoord. Deze beslissing is genomen op basis van het aantal verkochte kaarten op dat moment. Dit betekent dat er maximaal 800 kaarten verkocht kunnen worden.
Alle kaarten zijn inmiddels verkocht.
nee daar worden ze beter van.......quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wat aan. Laat ze dan maar thuis
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:36 schreef r2d22 het volgende:
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd
mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club Ajax is.
Dank U!
Ik snap niet waarom Been hem zovaak opstelt.quote:Het is nog onzeker of Feyenoord komende zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht kan beschikken over Jon Dahl Tomasson. De Deen kampt met een liesblessure. Morgen wordt duidelijk of de aanvaller kan spelen.
Giovanni van Bronckhorst is weer volledig fit. De aanvoerder begint weer in de basiself van trainer Mario Been. Dat betekent dat Tim de Cler op de bank plaats moet nemen. Ook Sekou Cissé is weer inzetbaar. Diego Biseswar krijgt echter de voorkeur boven de Ivoriaan.
Denny Landzaat zit nog een schorsing uit. Jonathan de Guzman vormt samen met Karim El Ahmadi en Leroy Fer het middenveld.
bron?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef super-gabber het volgende:
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
astie nu gaat lopen is hij hij in juni wel in Marseillequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:13 schreef super-gabber het volgende:
Jonathan De Guzman heeft met Olympique Marseille overeenstemming bereikt over een vierjarig contract. Zaakwaarnemer Jan de Visser sprak dinsdag en woensdag in de Zuid-Franse havenstad met José Anigo, technisch directeur van L'OM. Beide partijen bereikten al snel een akkoord over de duur van het contract en de hoogte van de financiële vergoeding voor de Feyenoorder: 2,5 miljoen euro netto op jaarbasis.
quote:Been: 'Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee'
Feyenoord-trainer Mario Been verwacht zondag een aanvallend FC Utrecht. "In de Kuip groeven ze zich in tegen ons, maar ik denk niet dat ze dat in eigen stadion ook zullen doen. Ze hebben na de laatste weken wat goed te maken, dus ik verwacht een heel agressief Utrecht. Ik denk dat ze vol op de aanval gaan. Voor ons is het zaak dat we ze niet dichter bij ons in de buurt laten komen op de ranglijst. Wij moeten ons richten op plek vier en de beker. De derde plaats lijkt me niet meer haalbaar."
Jon Dahl Tomasson is een twijfelgeval voor zondag. Na de training van zaterdag wordt besloten of hij speelt. Zoniet, dan moet Been wat anders verzinnen. Roy Makaay en Sekou Cissé lijken de meest voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie. Maar Been kan ook kiezen voor een konijn uit de hoge hoed. "Misschien neem ik Luc Castaignos wel mee," aldus Been.
Behalve de al lang geblesseerde Dani Fernández en de nog niet wedstrijdfitte Kelvin Leerdam beschikt Been, die vrijdag voor het eerst dit seizoen besloten trainde, over een volledig fitte selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |