dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben alleen maar 1x tante en dat is via qltel. Ik heb zelf geen broers of zussen, dus dan houdt het al snel op natuurlijk
Ehm ja... dat zit er niet meer inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
dan moeten je schoonbroer en schoonzus dus flink aan de bak
gewoon een keer een achtling en dan een zesling, tikt lekker aan
thee dan maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:03 schreef maffemuts het volgende:
*maffe koffie thee en limonade naar binnenschuift op t bankje ... koffie/thee/limonade* tijd ! *
*doorhalen wat niet van toepassing is.
ja, of john en kate +8quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
yay!quote:
Welja joh, ik ben gewoon tante van de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
Ach, je kunt altijd nog je buurkindjes je allemaal tante Rewimo laten noemen toch?en alle kindjes van school, en alle oppaskindjes, o.i.d....
Hoi!quote:
Ow, die is leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:
ho, toen was het bankje ineens dicht![]()
ja dat zal een flinke onderneming zijn Suzanna om met zn allen op stap te gaan. Maar t lijkt me wel leuk
muh as usual is de helft weer uitverkocht als ik bij de kassa komdus twee jurkjes ( 1 en 2) en een kruippakje voor Amélie. Geloof dat Elin die ook heeft toch KD?
Als dat meetelt kom ik wel over de 25quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Suzanna het volgende:
Net als octomum?
dat kruippakje?quote:
nee joh! bende gek! Jij hebt juist een supermooi figuur voor jurkjesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen![]()
Suzanna gefeliciteerd! 22, jeumig wat veel
Leuke jurkjes HuupIk neem me dat ook elk jaar weer voor maar het lukt me nooit, ik heb te korte benen voor jurkjes..
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
Reactie " Van een andere man?" .![]()
![]()
.
De eigenlijke reden is dat mijn wederhelft vanochtend om 6 uur op zijn werk moest verschijnen en we normaal al geen kind om half 6 bij mijn ouders konden afleveren, maar nu al helemaal niet qua oppas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
yay!
ga je wat leuks doen? of wordt je vrije dag opgeslokt daar allemaal boutklusjes? (hier altijd t geval >.< )
Nou ja, niet dat ik verrast was door die reactie hoorquote:
Gewoon zeggen: "Als je zo reageert behoort dat zeker tot de mogelijkheden"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik heb gisteren maar even de bom gedropt en gezegd dat ik nog een kind wil op mijn 38e.
Reactie " Van een andere man?" .![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |