Heb je nooit van alinea's en nieuwe paragrafen gehoord zeg?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan. En over dat zelfde doen...dat heeft iedereen wel....is nou eenmaal de realiteit van het leven......als je blijft zitten waar je zit kom je nooit uit deze situatie.......en je bent nog geen 30 ....hoe langer je wacht met aktie ondernemen hoe moeilijker het zal worden om ergens een baan te krijgen, simpelweg omdat je te oud gaat worden voor een gemiddelde werkgever....niet eerlijk maar zo is het helaas wel. Ga maandag nou eens bellen met het UWV en maak een afspraak voor een gesprek met de arbeidsdeskundige...met die persoon kan je eens om de tafel gaan zitten om de mogelijkheden te bespreken voor opleiding of baan...desnoods kan je proberen als zelfstandige aan de slag te gaan via een subdidie van het UWV...je zult IETS moeten doen om uit deze uitzichtloze situatie te komen....wil je nou echt de rest van je leven op het absolute minimum blijven zitten
.... De kans dat je een topbaan zult krijgen is natuurlijk niet al te groot maar als je maar een baan kunt krijgen waarmee je in ieder geval een beter inkomen krijgt dan wat je nu hebt zal een stuk schelen.....voor je portemonee maar ook voor je geestelijke gesteldheid...dus hoppa maandag een afspraak bellen en je niet af laten poederen door een ambtenaar...positief
![]()
blijven Schenkstroop....in een hoekje zitten kniezen daar heb je niets aan in het leven en je komt er ook niet verder mee
Was ook niet voor jouquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef waternet het volgende:
[..]
Heb je nooit van alinea's en nieuwe paragrafen gehoord zeg?Misschien is je reactie wel inhoudelijk, maar dat kan ik niet meer lezen.
In de school werd ik altijd geleerd dat je alinea's moet gebruiken om je tekst leesbaar te maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Was ook niet voor jouen als je dit al niet kunt lezen moet je weer eens naar school gaan...de basis bij voorkeur
Maar neem mijn raad wel ten harte.....echt de enige oplossing Schenkstroop om uit deze situatie te komen...zul je je geestelijk ook beter gaan voelen als je aktie onderneemt....je ontmoet weer mensen en je krjgt meer te besteden...alleen maar win win situatie in deze.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:38 schreef Schenkstroop het volgende:
ik vind het tof dat ze nog aandacht aan mij durft te besteden. Anderen nemen al helemaal geen moeite
Tja nog geen 900 euro per maand is geen vetpotquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ts maakt echt veel topics dat ie in geldnood zit..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:06 schreef SilverladyFan het volgende:
Is schenkstroop nou een troll of niet?
Schenkstroop mist meer in het leven dan alleen geldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:09 schreef SilverladyFan het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat SS een troll is, vooral door een heleboel van dit soort topics op SEX:
Hoe voelt het om te tongen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind Schenkstroop topics wel schattig eigenlijk. Soms dan, niet altijd.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Salvad0R het volgende:
TS schaamt zich niet om te bedelen op een publiek forum.
[/observatie]
Zo erg is het nou ook weer niet en je hebt recht op huur & zorgtoeslag bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja nog geen 900 euro per maand is geen vetpot
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet en je hebt recht op huur & zorgtoeslag bijvoorbeeld.Eten kopen moet wel te doen zijn zonder dat je je tv hoeft te verpatsen voor geld.
Dat hoor je mij ook niet zeggen maar uit eigen ervaring sprekend kan ik ook zeggen dat het goed te doen is en lang niet zo erg als TS het hier maakt.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zei dus dat het geen vetpot was...ik heb het niet over omkomen van de honger
Ik neem aan dat je kwijtschelding van de gemeentelijke belastingen hebt aangevraagd, huur- en zorgtoeslag bij de belastingen hebt aangevraagd. Hoe zit het met het aanbieden van een goedkope zorgverzekering door je gemeente....volgens mij kom je daar ook wel voor in aanmerking met je inkomen. Wat betreft je nternet...zelf heb ik Slim bellen van de KPN....500 belminuten voor 19,95 en daarbij gratis onbeperkt internet....is niet snel maar ja wel de goedkoopste oplossing als je niet veel te besteden hebt. Ik kan er alles mee doen....ik moet wel heel veel geduld hebben maar alles lukt. Voor wat betreft elk dubbeltje omdraaien...ken dat....en je wordt er inderdaad wel eens goed zat vanquote:Op zondag 14 februari 2010 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Tenzij je ziek bent en veel geld kwijt bent aan medicatie. En geen familie, vrienden, vriendin hebt waar je bij eet of wat dan ook deelt of anderzijds steun aan hebt. Dus niet zo'n grote mond. Mijn inkomen reikt de 900.- nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |