abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77909596
->R&P
pi_77911067
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:57 schreef boskameel het volgende:
->R&P
want hij wil een relatie met een pan?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:23:44 #53
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77911451
Na de vrouwennood en aanverwante aanhoudende maagdelijkheid kwam het schelden op succesvolle negers, en nu is het onderwerp van Schenkstroop's topics dus geldnood geworden?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_77911588
gekke mense hier
pasta moet je op je brood smeren (duo penoti enzoo) niet bakken
Ik ben aan, net als die Zuid-koreaan tegen Italia
pi_77911602
TS is een schoempert.
Roken is lekker
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:30:38 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77911633
Jammer dat het nog niet zo erg is gesteld met TS dat hij afstand moet doen van zijn internetabonnementje.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_77911718
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 03:40 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dank je

Mijn punt is: Er zijn users hier op FOK! die zich de persoonlijke perikelen van mede users aantrekken.

Ook zijn er users die TS al een tijdje kennen en weten dat hij hier niets anders doet dan lopen trollen. Niets mis mee, maar laat die topics dan niet in de waan die TS zo graag zou willen en schop ze gelijk naar ONZ of een gelijkwaardig subforum.
Er zijn namelijk ook users die TS NIET kennen en graag een steentje bij willen dragen en derhalve niet weten dat het om een grap gaat.
Ik kan me hier echt kwaad om maken. Je wil graag iemand helpen op FOK! maar dan moet je eerst goed je best doen om de trollen eruit te vissen Ik trapte namelijk ook bijna in de "grap" van TS en stond op het punt om een flink boodschappenpakket te schenken (hahah, schenkstroop).

Ik vraag me serieus af wat die lul nou zo graag zou willen bereiken met zijn topics. Aandacht? Boodschappen, Geld?
Het eerste heb je in ieder geval. Geluk ermee!
Lol, troll.
Roken is lekker
pi_77913698
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

want hij wil een relatie met een pan?
Dat doet me denken aan dit topic:

Wikipedia.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:23:03 #59
291244 Sereenie
Ignorance is bliss
pi_77916997
Geen geld voor eten, maar wel een beetje zitten internetten.. Waar betaal je je internet verbinding van dan? dan zou ik iets minder kansloos doen en je internet af laten sluiten, kan je in elk geval iets eten..

*neemt hapje van overheerlijk koekje*
Ik kan wel gaan uitleggen waarom ik beter ben dan jij, maar dat snap je waarschijnlijk toch niet..
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:27:55 #60
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77917169
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Sereenie het volgende:
Geen geld voor eten, maar wel een beetje zitten internetten.. Waar betaal je je internet verbinding van dan? dan zou ik iets minder kansloos doen en je internet af laten sluiten, kan je in elk geval iets eten..
Veel gemeenten zien internet (gek genoeg) als basisbehoefte en zodoende kun je dat vergoed krijgen als je een uitkering geniet, weet niet of dit het geval is bij TS.
Verder werkt bedelen in een grote stad prima, zeker als je zo zielig doet als in deze topics moet dat goedkomen.
pi_77919004
Moet je je kontje verhuren.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 03:50:15 #62
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77945557
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 14:12 schreef Fortitude het volgende:
Moet je je kontje verhuren.
Zou jij wel willen he, poepgast
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 13 februari 2010 @ 03:51:05 #63
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77945575
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Sereenie het volgende:
*neemt hapje van overheerlijk koekje*
*en Sereenie stikt erin*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77946391
Schenkstroop en Fortitude

Schenkstroop, Je gaat rijk leven jonguh....
pi_77946587
Nogmaals Schenkstroop hoe zit het met je plannen om te werken/opleiding te doen....al in actie gekomen...is echt de enige manier om het wat ruimer te krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 13 februari 2010 @ 06:12:21 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77946916
^^ @ trovey, nog niks ik weet niet wat ik wil of moet doen. ik kan ook zomaar ergens aan de slag maarja.. hoe moet ik verder vanaf daar. vrienden gesproken over sociale werkplekken. is best deprimerend als je hoort dat die al tien jaar hetzelfde doen. van glazenwassen tot post sorteren. je bent gedoemd lijkt wel als je niet uit een goed nest komt en normaal school hebt mogen doen. De maatschappij werkt dan gewoon tegen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 06:15:53 #67
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_77946922
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 06:12 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ @ trovey, nog niks ik weet niet wat ik wil of moet doen. ik kan ook zomaar ergens aan de slag maarja.. hoe moet ik verder vanaf daar. vrienden gesproken over sociale werkplekken. is best deprimerend als je hoort dat die al tien jaar hetzelfde doen. van glazenwassen tot post sorteren. je bent gedoemd lijkt wel als je niet uit een goed nest komt en normaal school hebt mogen doen. De maatschappij werkt dan gewoon tegen.
Wat is er mis met stelen? Alleen niet bij mij dan En als je toch langskomt dan kunnen we misschien wel even samen wat gaan kijken of gamen en dan kunnen we hamburgers eten
pi_77946928
Begrijp ik het goed dat je geen vriendin hebt om op terug te vallen?
Zo inderdaad niet? Ouders? Andere familie?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:57:24 #69
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77957855
Nee, geen vriendin om de stookkosten te delen of de huur, geen familie of vrienden waar bij ik eet. Niks.
pi_77958583
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, geen vriendin om de stookkosten te delen of de huur, geen familie of vrienden waar bij ik eet. Niks.
Waar woon je?
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:22:16 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77958704
Gezien mijn reputatie hier zeg ik dat liever niet.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:24:32 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77958779
Maar ik kan weer adem halen hoor. Gister werd mijn uitkering gestort. ook voor het eerst op een 12e. Anders moest ik wachten tot de 15e. Gosteren mijn tv. bijna verkocht. Wat zijn kopers soms wispelturig.
pi_77959929
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 06:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan. En over dat zelfde doen...dat heeft iedereen wel....is nou eenmaal de realiteit van het leven ......als je blijft zitten waar je zit kom je nooit uit deze situatie.......en je bent nog geen 30 ....hoe langer je wacht met aktie ondernemen hoe moeilijker het zal worden om ergens een baan te krijgen, simpelweg omdat je te oud gaat worden voor een gemiddelde werkgever....niet eerlijk maar zo is het helaas wel. Ga maandag nou eens bellen met het UWV en maak een afspraak voor een gesprek met de arbeidsdeskundige...met die persoon kan je eens om de tafel gaan zitten om de mogelijkheden te bespreken voor opleiding of baan...desnoods kan je proberen als zelfstandige aan de slag te gaan via een subdidie van het UWV...je zult IETS moeten doen om uit deze uitzichtloze situatie te komen....wil je nou echt de rest van je leven op het absolute minimum blijven zitten .... De kans dat je een topbaan zult krijgen is natuurlijk niet al te groot maar als je maar een baan kunt krijgen waarmee je in ieder geval een beter inkomen krijgt dan wat je nu hebt zal een stuk schelen.....voor je portemonee maar ook voor je geestelijke gesteldheid...dus hoppa maandag een afspraak bellen en je niet af laten poederen door een ambtenaar...positief blijven Schenkstroop....in een hoekje zitten kniezen daar heb je niets aan in het leven en je komt er ook niet verder mee
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:21:38 #74
258010 mtx1680
Mijn ongezouten mening en ik.
pi_77960321
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef GuidooH het volgende:

[..]

2,5KG friet kost nog geen 2 euro!
Het is patat, sukkel
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:35:03 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77960700
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan. En over dat zelfde doen...dat heeft iedereen wel....is nou eenmaal de realiteit van het leven ......als je blijft zitten waar je zit kom je nooit uit deze situatie.......en je bent nog geen 30 ....hoe langer je wacht met aktie ondernemen hoe moeilijker het zal worden om ergens een baan te krijgen, simpelweg omdat je te oud gaat worden voor een gemiddelde werkgever....niet eerlijk maar zo is het helaas wel. Ga maandag nou eens bellen met het UWV en maak een afspraak voor een gesprek met de arbeidsdeskundige...met die persoon kan je eens om de tafel gaan zitten om de mogelijkheden te bespreken voor opleiding of baan...desnoods kan je proberen als zelfstandige aan de slag te gaan via een subdidie van het UWV...je zult IETS moeten doen om uit deze uitzichtloze situatie te komen....wil je nou echt de rest van je leven op het absolute minimum blijven zitten .... De kans dat je een topbaan zult krijgen is natuurlijk niet al te groot maar als je maar een baan kunt krijgen waarmee je in ieder geval een beter inkomen krijgt dan wat je nu hebt zal een stuk schelen.....voor je portemonee maar ook voor je geestelijke gesteldheid...dus hoppa maandag een afspraak bellen en je niet af laten poederen door een ambtenaar...positief blijven Schenkstroop....in een hoekje zitten kniezen daar heb je niets aan in het leven en je komt er ook niet verder mee
je hebt helemaal gelijk. OK ik ga ze weer bellen.
quote:
Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan.
Ik heb trouwens twee keer eerder om een hulp/coach gevraagd en dat moest per brief bij het UWV. De eerste keer belandde ik persé op Amstelland en moest ik in de ICT bij politie ofzo. Had ik geen zin in. Ik zat ook met dwanghandelingen die zeker 20 uur van mij dag in beslag namen.

De tweede keer werd mij verteld dat ik op een sociale werkplaats terecht zou komen. Opledingen moesten via bedrijven en ik moet het maar treffen. Tenzij ik weer met mijn oom aanpapte bij wie ik eerder in een Koreaans-restaurant had gewerkt maar ruzie mee kreeg (en daar wegging). De werktijden waren ook niet te doen. 14 uur per dag van 9:30 tot 23:00 in een andere stad.. En toen is dat contact met de UWV-coach ook verwaterd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')