want hij wil een relatie met een pan?quote:
Lol, troll.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dank je
Mijn punt is: Er zijn users hier op FOK! die zich de persoonlijke perikelen van mede users aantrekken.
Ook zijn er users die TS al een tijdje kennen en weten dat hij hier niets anders doet dan lopen trollen. Niets mis mee, maar laat die topics dan niet in de waan die TS zo graag zou willen en schop ze gelijk naar ONZ of een gelijkwaardig subforum.
Er zijn namelijk ook users die TS NIET kennen en graag een steentje bij willen dragen en derhalve niet weten dat het om een grap gaat.
Ik kan me hier echt kwaad om maken. Je wil graag iemand helpen op FOK! maar dan moet je eerst goed je best doen om de trollen eruit te vissenIk trapte namelijk ook bijna in de "grap" van TS en stond op het punt om een flink boodschappenpakket te schenken (hahah, schenkstroop).
Ik vraag me serieus af wat die lul nou zo graag zou willen bereiken met zijn topics. Aandacht? Boodschappen, Geld?
Het eerste heb je in ieder geval. Geluk ermee!![]()
![]()
Dat doet me denken aan dit topic:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want hij wil een relatie met een pan?
Veel gemeenten zien internet (gek genoeg) als basisbehoefte en zodoende kun je dat vergoed krijgen als je een uitkering geniet, weet niet of dit het geval is bij TS.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Sereenie het volgende:
Geen geld voor eten, maar wel een beetje zitten internetten.. Waar betaal je je internet verbinding van dan? dan zou ik iets minder kansloos doen en je internet af laten sluiten, kan je in elk geval iets eten..
Zou jij wel willen he, poepgastquote:
*en Sereenie stikt erin*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:23 schreef Sereenie het volgende:
*neemt hapje van overheerlijk koekje*
Wat is er mis met stelen? Alleen niet bij mij danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:12 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ @ trovey, nog niks ik weet niet wat ik wil of moet doen. ik kan ook zomaar ergens aan de slag maarja.. hoe moet ik verder vanaf daar. vrienden gesproken over sociale werkplekken. is best deprimerend als je hoort dat die al tien jaar hetzelfde doen. van glazenwassen tot post sorteren. je bent gedoemd lijkt wel als je niet uit een goed nest komt en normaal school hebt mogen doen. De maatschappij werkt dan gewoon tegen.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, geen vriendin om de stookkosten te delen of de huur, geen familie of vrienden waar bij ik eet. Niks.
Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan. En over dat zelfde doen...dat heeft iedereen wel....is nou eenmaal de realiteit van het levenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 06:12 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ @ trovey, nog niks ik weet niet wat ik wil of moet doen. ik kan ook zomaar ergens aan de slag maarja.. hoe moet ik verder vanaf daar. vrienden gesproken over sociale werkplekken. is best deprimerend als je hoort dat die al tien jaar hetzelfde doen. van glazenwassen tot post sorteren. je bent gedoemd lijkt wel als je niet uit een goed nest komt en normaal school hebt mogen doen. De maatschappij werkt dan gewoon tegen.
Het is patat, sukkelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
2,5KG friet kost nog geen 2 euro!
je hebt helemaal gelijk. OK ik ga ze weer bellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan. En over dat zelfde doen...dat heeft iedereen wel....is nou eenmaal de realiteit van het leven......als je blijft zitten waar je zit kom je nooit uit deze situatie.......en je bent nog geen 30 ....hoe langer je wacht met aktie ondernemen hoe moeilijker het zal worden om ergens een baan te krijgen, simpelweg omdat je te oud gaat worden voor een gemiddelde werkgever....niet eerlijk maar zo is het helaas wel. Ga maandag nou eens bellen met het UWV en maak een afspraak voor een gesprek met de arbeidsdeskundige...met die persoon kan je eens om de tafel gaan zitten om de mogelijkheden te bespreken voor opleiding of baan...desnoods kan je proberen als zelfstandige aan de slag te gaan via een subdidie van het UWV...je zult IETS moeten doen om uit deze uitzichtloze situatie te komen....wil je nou echt de rest van je leven op het absolute minimum blijven zitten
.... De kans dat je een topbaan zult krijgen is natuurlijk niet al te groot maar als je maar een baan kunt krijgen waarmee je in ieder geval een beter inkomen krijgt dan wat je nu hebt zal een stuk schelen.....voor je portemonee maar ook voor je geestelijke gesteldheid...dus hoppa maandag een afspraak bellen en je niet af laten poederen door een ambtenaar...positief
![]()
blijven Schenkstroop....in een hoekje zitten kniezen daar heb je niets aan in het leven en je komt er ook niet verder mee
Ik heb trouwens twee keer eerder om een hulp/coach gevraagd en dat moest per brief bij het UWV. De eerste keer belandde ik persé op Amstelland en moest ik in de ICT bij politie ofzo. Had ik geen zin in. Ik zat ook met dwanghandelingen die zeker 20 uur van mij dag in beslag namen.quote:Zou eens gaan bellen met het UWV en vragen naar de mogelijkheden van een opleiding volgen zodat je een diploma hebt en zo meer kansen maakt op een betere baan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |