Faalbazen die denken dat Wikipedia onder doet voor een zogenaamd echte encyclopediequote:Op woensdag 10 februari 2010 23:38 schreef _Loki het volgende:
Klacht: Mensen die wikipedia als 'betrouwbare' bron gebruiken.
Je gaat een beetje off topic.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Faalbazen die denken dat Wikipedia onder doet voor een zogenaamd echte encyclopedie![]()
Maar je leek me al geen Nature lezer, maar meer iemand voor de Quest!
Hier oetlul lees en zie hoe hard je je op je bek gaat met je klacht.
http://www.nature.com/nature/journal/v438/n7070/full/438900a.html
Ja zoals ik in mijn vorige post zei, er liggen continu wetenschapsnazi's op de loer om alle fouten eruit te halen. Op school gebruiken ze ook het argument "Iedereen kan er posten, dus er staat veel onzin op.", maar alle incorrectheden kunnen zo juist eruitgevist worden en op de discussiepagina's kan men wijzingen toelichten en onderbouwen. Prima systeem.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Faalbazen die denken dat Wikipedia onder doet voor een zogenaamd echte encyclopedie![]()
Maar je leek me al geen Nature lezer, maar meer iemand voor de Quest!
Jij mag een sticktertje uitzoeken van de meester!quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:36 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja zoals ik in mijn vorige post zei, er liggen continu wetenschapsnazi's op de loer om alle fouten eruit te halen. Op school gebruiken ze ook het argument "Iedereen kan er posten, dus er staat veel onzin op.", maar alle incorrectheden kunnen zo juist eruitgevist worden en op de discussiepagina's kan men wijzingen toelichten en onderbouwen. Prima systeem.
Leuk als je 12-16 bent. Daarna moet je echte wetenschappelijk bladen lezen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:29 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
dat,
en wat is er mis met de Quest?
Dat moet? En wat als ik een beetje van alles wil weten, ipv alles van een beetje?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leuk als je 12-16 bent. Daarna moet je echte wetenschappelijk bladen lezen.
Dat moet. Dan lees je gewoon de hoofdartikelen uit andere bladen. Of je gebruikt de Quest om de originele artikelen terug te vinden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:32 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Dat moet? En wat als ik een beetje van alles wil weten, ipv alles van een beetje?
Ja dan zoek je gewoon verder met behulp van die referenties. Ik zou ook nooit een encyclopedie in boekvorm als bron gebruiken maar het wel gebruiken om iets op te zoeken en dan te kijken naar de referenties die gebruikt zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik zou het nooit gebruiken voor mijn essays als referentie/bron, maar voor discussies op internet is de Engelstalige wikipedia niet heel verkeerd. Mits het een goed opgeschoond artikel is met zelf goede referenties.
Sexueel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:29 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Panwattes?
Nee, linken naar betaalsites is natuurlijk de manier om je argument te winnen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
is dat de opvolger van de Kijk? Bestaat die ook nog eigenlijk?quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:29 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
dat,
en wat is er mis met de Quest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |