quote:
Je doet het in ieder geval beter als ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:45 schreef GuidooH het volgende:
Als je wilt lachen klik je hier voor een stukje bagger van mij..
Kiddin' right?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je doet het in ieder geval beter als ik
Klinkt nog niet zo slecht.
Godeshumor wat een knakeboelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:45 schreef GuidooH het volgende:
Als je wilt lachen klik je hier voor een stukje bagger van mij..
Kopuh?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:02 schreef VeJaderr het volgende:
[..]
Dat dus, verkoop je gitaar maar...
Ja, deal!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Akoestisch bagger ding..
Hier:
[ afbeelding ]
10 euro, niet meer niet minder, hebben we een deal?
Ok deal, je gitaar klinkt beter dan 10 euro, dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:12 schreef GuidooH het volgende:
Akoestisch bagger ding..
Hier:
[ afbeelding ]
10 euro, niet meer niet minder, hebben we een deal?
Sorry, al verkocht aan VeJaderr..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:22 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Ok deal, je gitaar klinkt beter dan 10 euro, dat sowieso.
Zelfs je stem klinkt niet heel rukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:30 schreef GuidooH het volgende:
Sorry, al verkocht aan VeJaderr..
Maar om het weer een beetje ontopic te houden... Hij klinkt niet eens heel slecht, een stuk beter dan 2 weken terug toen de snaren uit de fabriek er nog op zaten (al zo'n 3 jaar xD). Maar wil wel een nieuwe, zit nog te twijfelen tussen elektrische of akoestische. Wil wel een betere akoestische, maar heb nog een akoestische (nog wel, VeJaderr, wanneer kom je hem ophalen?) dus die nieuwe akoestische kan ook wachten...
Ohquote:Op vrijdag 12 februari 2010 03:32 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Zelfs je stem klinkt niet heel ruk
Je moet alleen nog veel leren, met name ritmisch. Laat de open akkoorden los en pingel gewoon wat
Als je het leuk vind ga je vanzelf spelen, les helpt je met de basics maar stompt uiteindelijk je creativiteit af. Dus neem les totdat je jezelf kan bedruipenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:12 schreef GuidooH het volgende:
Oh
Ja moet nog wel veel leren, maar ik speel ook pas 3-4 maanden ofzo (verdeeld over 3 jaar)..Weet niet zo goed hoe ik verder moet, misschien les overwegen.
Wou zelfs al Fok!Idols voor de garp meedoen met gitaar, doe denk maar zonder gitaar...
Mja denk dat ik voorlopig nog thuis aan blijf kloten.. Werk vanuit huis dus kan zo m'n gitaar pakken en een uurtje pauze nemen..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:30 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Als je het leuk vind ga je vanzelf spelen, les helpt je met de basics maar stompt uiteindelijk je creativiteit af. Dus neem les totdat je jezelf kan bedruipen
Van de weg geschoven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:49 schreef Aresdreams het volgende:
blegh, koud,sneeuw, kut sneeuw, schade aan auto, hopelijk alleen me wiel die naar de kloten is, en niet wat daar achteraan zit.
Draagarm maar met name je stuurstang zijn kwetsbaarder dan je velg, dus dikke kans dat je daar eerder iets van krom hebt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 06:49 schreef Aresdreams het volgende:
blegh, koud,sneeuw, kut sneeuw, schade aan auto, hopelijk alleen me wiel die naar de kloten is, en niet wat daar achteraan zit.
Ik vond het wel netjes!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik ruim hier ook nooit op als er mensen komen hoor. Brother en Tele kunnen dat beamen
Ik vond het ook behoorlijk meevallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vond het wel netjes!!![]()
Note to self, Dean niet thuis uitnodigen...
het valt over het algemeen wel mee met de gladheid, alleen in wijken is het veradelijk glad, en op het werk het terrein is ook bagger (daar ben ik uitgegleden). me auto rijd nu wel weer zonder vervelende hobbel in het stuur, hoop alleen nog steeds dat er niks krom is...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Van de weg geschoven?
Zag ik gisteren genoeg mensen doen, ook een Opel, op de heenweg had hij al alle moeite met een bocht nemen, ging er ook veel te hard doorheen, op de terugweg, zelfde bocht, weer met zoveel snelheid, glijdt hij vol de struiken in over de stoeprandEcht, er rijden mongolen op de weg rond
![]()
Is het in Eindhoven ook zo glad, moet er zometeen naartoe
zou zomaar kunnen dat daar iets krom is ja.. al zal het maar een klein beetje zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Draagarm maar met name je stuurstang zijn kwetsbaarder dan je velg, dus dikke kans dat je daar eerder iets van krom hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
dat dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
tja, een van de oplossingen die geboden is waar ik mee zou beginnen is meer ram geheugen, verder... geen idee...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
tja, een van de oplossingen die geboden is waar ik mee zou beginnen is meer ram geheugen, verder... geen idee...
Nja, dat kost de wereld ook niet meer... ga ik dat even voor haar regelen, thanksquote:
Wederom erg strakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Change or dieeee tududududududu
Beetje bakke beeldkwaliteit weer maar het geluid is nog wel okee voor youtube richtlijnen![]()
Done, komen er meteen weer complottheorieën naar bovenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:58 schreef The_Dean het volgende:
Nerds, help mijn chick eens even:
Slome PC, oplossingen?
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Done, komen er meteen weer complottheorieën naar bovenFok!, het blijft je soms verbazen
babe im gonna leave u van led zeppelinquote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:33 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Mja denk dat ik voorlopig nog thuis aan blijf kloten.. Werk vanuit huis dus kan zo m'n gitaar pakken en een uurtje pauze nemen..
Denk dat ik eens wat finger picking dingen ga oefenen, weet iemand nog leuke liedjes om mee te beginnen?Heb al wel eens wat aangekloot met "Tears in Heaven" en... ja die ene die volgens mij iedereen gespeeld heeft.
I love the smell of Winterbanden en TractionControl in the morningquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:25 schreef Witchfynder het volgende:
Oei. Ben ook al twee keer gegleden deze week, maar heb me er steeds uit weten te redden. Behalve dan dat ik ineens in de struiken ging parkeren. Maar ja, die parkeerplaats van ons is debiel smal en niet elke collega parkeert ff recht. Net een hindernisbaan, man
.
nothing else matters van metallicaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:22 schreef Spelvout het volgende:
Tears In Heaven, Stairway To Heaven, Dust In The Wind
Zijn wel leuke om mee te beginnen, dat zijn ook de enigste die ik kenKan alleen mijn duim en wijsvinger gebruiken
doe je je bestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
I love the smell of Winterbanden en TractionControl in the morning![]()
Vanavond optreden in de baroeg(zin an!)
Ik zag het, dankjewelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ook maar wat zitten blaten.
traction control heb je weinig aan tijdens het remmenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef DrD00m het volgende:
[..]
I love the smell of Winterbanden en TractionControl in the morning![]()
Vanavond optreden in de baroeg(zin an!)
Een van de beste nummersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Laatste voor vandaag dan
Verveling is okee![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Cynic het volgende:
Gave band ook, dat Papa Roach. Was ik tegen verwachting in erg van onder de indruk op Waldrock (als in: band van de dag).
Nice!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Laatste voor vandaag dan
Verveling is okee![]()
Thnx, ja ik vind het ech een supervette band, 2x live gezien nu een keer waren ze matig en andere keer echt heel tof, dus als ze nog eens komen ben ik er weerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef Cynic het volgende:
Goedemorgen.
Ik doe echt iets fout, ik zit zowaar weer in de ploegen...
Hopelijk tijdelijk, maar het is eerst weer geld
Toffe covers Dribbel!
Gave band ook, dat Papa Roach. Was ik tegen verwachting in erg van onder de indruk op Waldrock (als in: band van de dag).
Ik wil ook weer iets opnemen. Maar geen inspiratie. En ik ken geen liedjes.
Stond net buiten omdat ik wakker werd van de deurbel (wilde iemand een pakje langsbrengen ofzo) dus ik was even naar buiten gelopen om te kijken of ik nog kon zien wie het was. Komt toevallig onze geluidsman langsrijden, die weet helemaal mijn adres niet. Kon hij me meteen mooi uitleggen hoe mijn mengtafel nou eigenlijk werkt en wat ik verder nog nodig heb om hem wat beter aan te sluiten.
Dankjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nice!![]()
Maar wel duidelijk te zien dat jij grotere handen hebt dan ik, ik krijg mijn vingers niet zo ver om mijn nek heen...
Wou net zeggen, vroeger hadden ze maar een Fries nodigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:12 schreef brother52 het volgende:
Luxe ploeg hoor, met 2 paarden er voor.
Of het zijjn gewoon klotepaarden natuurlijk.
Moet je voor de grap de warming up van Rock Discipline eens proberen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nice!![]()
Maar wel duidelijk te zien dat jij grotere handen hebt dan ik, ik krijg mijn vingers niet zo ver om mijn nek heen...
Die met zijn blote tanden het veld omploegde voor een hongerloontje, want Friezen, ja, die weten niet beter.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, vroeger hadden ze maar een Fries nodig
Ja, die spannen we al eeuwen voor ons karretjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, vroeger hadden ze maar een Fries nodig
Die doen dat. Die zijn niet te beroerd wat paardewerk te leveren. Nee, dan den Hollander.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die met zijn blote tanden het veld omploegde voor een hongerloontje, want Friezen, ja, die weten niet beter.
"De Republiek was een tamelijk losse confederatie (statenbond) van zeven provincies, die elk een zeer ver gaande autonomie hadden. Binnen deze provincies genoten op hun beurt de steden (en zeker de wat grotere steden) weer een zeer ver gaande mate van zelfbestuur. Het was enerzijds de stadhouder, die als kapitein-generaal (opperbevelhebber) van de strijdkrachten fungeerde, en anderzijds de zeer dominante positie van het gewest Holland (dat voor ongeveer 60% van de staatsinkomsten verantwoordelijk was), die enige mate van politieke samenhang verzekerde."quote:
quote:Slag bij Warns.
De Hollanders, onder wie ook Willems oom, hertog Jan van Beaumont, voeren vanuit Enkhuizen met een vloot de Zuiderzee over en landden bij Stavoren en Laaxum. Ze wilden het Sint-Odulphusklooster bij Stavoren gebruiken als vesting. De Hollandse ridders droegen een harnas, maar hadden geen paarden, omdat daarvoor geen ruimte was aan boord van de schepen, die waren volgeladen met werkvolk, bouwmateriaal, en voorraden. De troepen van graaf Willem staken het verlaten Laaxum en Warns in brand en trokken op naar Stavoren. Bij Warns werden ze aangevallen door de plaatselijke bevolking. Door hun zware harnassen waren ze geen partij voor de woedende boeren en vissers. De vluchtweg die de ridders kozen, leidde naar het Rode Klif. In het moerassige landschap bij het klif werden de Hollanders verpletterend verslagen. Ook graaf Willem kwam tijdens de slag om het leven. Toen de troepen van de hertog van Beaumont in Stavoren hoorden wat er was gebeurd, vluchtten ze naar de schepen, achtervolgd door de Friezen. Slechts een kleine groep overlevenden kwam in Amsterdam aan.
Wij kunnen ons nu niet verweren, iedereen zit in de kroeg met carnaval (nou ja, vanavond pas danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh, Friezen bashen... Wanneer zijn de Limbo'ers aan de beurt?
ja amsterdammersquote:
Limburgers zijn liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh, Friezen bashen... Wanneer zijn de Limbo'ers aan de beurt?
Ja ja, draai er maar omheen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duuus de slecht uitgeruste troepen zijn door het landschap verslagen?.
Je verstaat ze alleen zo lastig.quote:
Begin het steeds beter te lerenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je verstaat ze alleen zo lastig.
Denk niet dat Dean er veel mee aan het praten isquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je verstaat ze alleen zo lastig.
Dat is het grote voordeel als je elkaar niet kunt verstaan. Heb je veel meer tijd voor andere dingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk niet dat Dean er veel mee aan het praten is.
Geen idee nog. Tot nu toe voor ons laten doenquote:
mijn vriendin kookt zowat elke dag. doet de afwas, droogt af, stofzuigt het huisquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee nog. Tot nu toe voor ons laten doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef genakt het volgende:
[..]
mijn vriendin kookt zowat elke dag. doet de afwas, droogt af, stofzuigt het huis
zo heb ik meer tijd om gitaar te spelen
Toneport, Amplitube, en originele track eronder miksen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef wimjongil het volgende:
Hela! Gij daar, Dribbelske, hoe neme ge die muziek voor uwe filmpjes op?
zal wel een linepod of iets dergelijk zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef wimjongil het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef genakt het volgende:
[..]
zal wel een linepod of iets dergelijk zijn
ik zeg altijd wel ja ga het maar dan staat er nog de halve dag en dan irriteerd ze zich eraan en dan is het oppeens opgeruimdquote:
Als we nu samenwoonden was het inderdaad een ander verhaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:21 schreef genakt het volgende:
[..]
mijn vriendin kookt zowat elke dag. doet de afwas, droogt af, stofzuigt het huis
zo heb ik meer tijd om gitaar te spelen
Twijvel alleen enorm over de nieuwe mountingstuds... heb nieuwe bij de hardware gekregen, maar daarvoor moet ik de body paar mm uitdremelen...quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:33 schreef blckbb het volgende:
Vandaag een nieuwe versterker gekocht bij Feedback Utrecht
't is geen Roland Cube én geen Zoom geworden, maar een Line 6 Spider 15wat een geluid, amazing
Wel gelezen, gewoon geen fan van de Spider. En nog zacht uigedruktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
Goede keus, ik zou ook (als enige hier) voor die spider gaan als oefenversterkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:56 schreef blckbb het volgende:
Aangezien ik aandachtstekort kom post ik 'm nog maar een keertje
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:26 schreef The_Dean het volgende:
Die heeft Cynic hier gebrachtah, z'n washburn dime dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi ding is dat ja![]()
Ja man, geweldig dingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ah, z'n washburn dime ding
mooi ding is dat ja
En wat een megakoffer zit er bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man, geweldig ding
En wat een sound
Dat ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En wat een megakoffer zit er bij.
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Thnx, ja ik vind het ech een supervette band, 2x live gezien nu een keer waren ze matig en andere keer echt heel tof, dus als ze nog eens komen ben ik er weer
Infest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik wil beginnen met Papa Roach, welk album moet ik dan hebben?
K THXquote:
Meteen het bruutste nummer wat ze hebbenquote:
quote:
Nice, goed bezig, toffe zaal voor de halve finale ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:54 schreef DrD00m het volgende:
w000000000000000t
Eerste geworden bij Emergenza![]()
Op naar de halve finale![]()
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!quote:
Ik zal mij net zo subtiel uiten als Dean... Spider:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel gelezen, gewoon geen fan van de Spider. En nog zacht uigedrukt
hoe bevalt je die twin?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!
[..]
Ik zal mij net zo subtiel uiten als Dean... Spider:![]()
linkje?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Ik ben mijn gitaren aan het verkopen want ik heb er totaal geen tijd meer voor.. én kan het geld goed gebruiken
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:08 schreef Geluidsoverlast het volgende:
Ik ben mijn gitaren aan het verkopen want ik heb er totaal geen tijd meer voor.. én kan het geld goed gebruiken
Niet meegenomen, auto zat vol!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe bevalt je die twin?
Help eens even met mijn dilemma!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die ibanez ziet er wel mooi uit zo!!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twijvel alleen enorm over de nieuwe mountingstuds... heb nieuwe bij de hardware gekregen, maar daarvoor moet ik de body paar mm uitdremelen...
Nu het dilemma... ik wil hem dus wellicht terug kunnen bouwen naar origineel [ik bewaar alles], maar dat kan dan dus niet.
Aan de andere kant: Hoe erg is het of er dan nieuwe hardware/mountingstuds in zitten, want de nieuwe en oude posts passen in elkaars studs... alleen is het met alles nieuw wel strakker/steviger.
Je kunt de in de Baroeg best goed geluid krijgen als je een kundig persoon achter de knoppen zetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:39 schreef DrD00m het volgende:
In de Baroeg was het wel gaaf om te spelen. We hadden enorm goed geluid (vond ik zelf dan)
Als je ze vervangt zou ik wel supernetjes doen, want alles wat niet origineel is aan zo'n gitaar kunnen mensen over zeiken. Maar voor zover ik weet zaten de oude studs gewoon superstrak, of niet dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Help eens even met mijn dilemma!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
De studs zaten ook wel goed ja. Alleen als ik de nieuwe stoptail en brug wil gebruiken, dan moeten eigenlijk de niewe schroeven erin [voor de stoptail sowieso], maar die zitten in de oude ietwat slapper/losser dan in de eigen nieuwe. Dan is de vraag hoe erg je dat merkt als de snaren erop liggen...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je ze vervangt zou ik wel supernetjes doen, want alles wat niet origineel is aan zo'n gitaar kunnen mensen over zeiken. Maar voor zover ik weet zaten de oude studs gewoon superstrak, of niet dan?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:32 schreef TeleluvR het volgende:
Paniek! De koffie loopt niet door!Heb het ook net in de mok. Kan geen ochtend zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zoals gezegd, zolang je het netjes doet, heb je toch een goede reden om em te vervangen? Zou het dan maar gewoon doen. Tsja, ik ben ook een tijd strontverliefd geweest op die gitaar, maar ik grijp altijd naar de Fenders...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De studs zaten ook wel goed ja. Alleen als ik de nieuwe stoptail en brug wil gebruiken, dan moeten eigenlijk de niewe schroeven erin [voor de stoptail sowieso], maar die zitten in de oude ietwat slapper/losser dan in de eigen nieuwe.
Alleen zijn de nieuwe studs ietsje breder. Scheelt niks, maar net genoeg
Maarja, over dat origineel... ben ik ooit van plan hem te verkopen? En hoe erg zou het dan zijn? Mits je een purist treft natuurlijk...
Ik begon al te zweten, hartkloppingen, dat soort shit!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb het ook net in de mok. Kan geen ochtend zonder
Hoofdpijn enzo, inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik begon al te zweten, hartkloppingen, dat soort shit!
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zo ver ben ik gelukkig nog niet
Is goed manquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef TeleluvR het volgende:
Oh ja, ik heb nog een setje cream humbuckerraampjes gevonden, neem ik ooit een keer voor je mee, Dean!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zo ver ben ik gelukkig nog niet
Die heb je nog ergens liggen als het goed isquote:
Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.htmlquote:
Heb er eerlijk gezegd nog geen functie voor... maar bouw er wel een gitaar voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Den dezen: http://store.guitarfetish.com/pacrstheflbo.html
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken het... ik ga ook eens opruimen straks. Overal parts en gitaaronderdelen...
Pickups, nekken, bodie's, klein grut...
Kijk maar uit wat je zegt!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef The_Dean het volgende:
Ooit komen er wel een of twee, maar voorlopig nog niet hoor
zoo... die is vet zeg...! ik ga vanmiddag ook op een telecaster spelen met m'n bluesband, maar neem voor de zekerheid me lp nog wel even mee...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je moet ook een beetje een voorraadje opbouwen. Je doet er maar een keer iemand een plezier mee!
Ik ben aan het opruimen geslagen. Wellicht om die nocaster te bekostigen, dat ligt een beetje aan hoe het blijft gaan op het werk...
[ afbeelding ]
Very mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je moet ook een beetje een voorraadje opbouwen. Je doet er maar een keer iemand een plezier mee!
Ik ben aan het opruimen geslagen. Wellicht om die nocaster te bekostigen, dat ligt een beetje aan hoe het blijft gaan op het werk...
[ afbeelding ]
Ja naar is dat! Waarom nooit gewoon zeggen wie het is en wat ze willen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb overigens een kaart voor Valentijn gekregen door de bus. Met een gitaar (SG) erop met glitters en spul, met de tekst "You Rock My World!"
En aan de binnenzijde drie maal x.
Wel leuk om te weten dat ik RockMaargoed wat moet ik hier nou weer mee aan, altijd zo mysterieus
Nergens voor nodig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zoo... die is vet zeg...! ik ga vanmiddag ook op een telecaster spelen met m'n bluesband, maar neem voor de zekerheid me lp nog wel even mee...
Zo kan het ook:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja naar is dat! Waarom nooit gewoon zeggen wie het is en wat ze willen.
quote:You Rock My World...
XXX
Je moeder
P.S. ruim je kamer eens op!
Als er nou 3 elementen op zaten en de kleur was gebroken witquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, advertentie schrijven en dan gaat deze toch echt de deur uit...
[ afbeelding ]
Jij wil gewoon een Customquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Als er nou 3 elementen op zaten en de kleur was gebroken wit![]()
Is deze trouwens van koa?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
Zo, advertentie schrijven en dan gaat deze toch echt de deur uit...
[ afbeelding ]
Oh ja Korinaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een Custom
Nee, dit is korina!
Ik vind het ook niet leuk, maar teveel=teveel!quote:
Hij is je gegund, dat weet jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:37 schreef The_Dean het volgende:
Maar jij hebt hem al... en stiekem wil ik hem
quote:
Lekker trage reactiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef wimjongil het volgende:
Wtf.... geen fretmarkers..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Vette actie-foto van gisteren met mijn Dean
Speelt dat niet vervelend? Als je dan de zooi eerst allemaal clean hoort?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lekker trage reactie
Maar met Toneport het droge signaal opnemen dan in Adobe Audition gebruik ik Amplitube of Revalver als VST om het signaal doorheen te gooien, en dan de orginele trakc eronder plakken en klaar
Niet als je het vervormd signaal over je koptelefoon krijgt maar het droge signaal opgenomen wordquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Speelt dat niet vervelend? Als je dan de zooi eerst allemaal clean hoort?
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef blckbb het volgende:
ik heb op dit moment trouwens een fake-ass Stratocaster, een volcano Rock-A-Teer. Op m'n nieuwe versterker klinkt 'ie wel heel mooi maar heeft iemand nog tips om 'm te verbeteren? Nieuwe elementen (zoja, welke), slagplaat om 'm mooier te maken, stemmechanieken, etc.?
Alvast bedankt
[ afbeelding ]
Zoeen dus hoewel ik nu wel een veel toffere versterker heb![]()
Dat zou ook mijn advies zijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarZo'n ding is het niet waard
Dat zijn over het algemeen inlays...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Aan de zijkant
Zijn die fret-markers trouwens makkelijk zelf erop te zetten?
Ahquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet als je het vervormd signaal over je koptelefoon krijgt maar het droge signaal opgenomen wordEn zo kan je wel gelijk terugluisteren of het er goed opstaan zonder bullshit er doorheen
Vet! In welke band speel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Vette actie-foto van gisteren met mijn Dean
Nou 't kan nog een hele tijd duren voordat ik een nieuwe kan kopen. Bovendien is 't best een goede gitaar voor zo'n startersding. Zou kunnen zijn omdat ik er al langer op speel maar hij speelt vrij goed, en het geluid wat er uitkomt (zeker nu met een nieuwe versterkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarZo'n ding is het niet waard
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vet! In welke band speel je?
@Dean, fretmarkers zitten op de zijkant, inlays op de toets, of bedoel je dat ook?
Beetje dit idee:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou 't kan nog een hele tijd duren voordat ik een nieuwe kan kopen. Bovendien is 't best een goede gitaar voor zo'n startersding. Zou kunnen zijn omdat ik er al langer op speel maar hij speelt vrij goed, en het geluid wat er uitkomt (zeker nu met een nieuwe versterker) is helemaal niet slecht. Mijn oom de Gitaarexpert is 't er mee eens dat het helemaal geen slecht ding is voor beginners. Daarom zat ik te denken dat ik het geluid misschien nog mooier kan maken met elementen en het ding een beetje te customizen.
Slecht plan volgens jullie dus?
Zijn die sharktoots ed. makkelijk aan te brengen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.
Stukje parelmoer zoeken, sawtooth uitzagen, dan je fretboard in precies dezelfde figuur frezen, inlijmen, goed drogen, klaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Zijn die sharktoots ed. makkelijk aan te brengen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.
Of dat jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef Daantke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dean Caddy Kill.
Kortom... Ja, het is niet makkelijk (vanwege het frezen)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stukje parelmoer zoeken, sawtooth uitzagen, dan je fretboard in precies dezelfde figuur frezen, inlijmen, goed drogen, klaar.
Och, als je eventueel goed gereedschap en veel geduld hebt...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Kortom... Ja, het is niet makkelijk (vanwege het frezen)
Te fout!quote:
Oké, maar gezien ik eigenwijs ben wil ik op z'n minst een nieuwe slagplaat op die gitaar. wat staat mooi bij een zwarte body? (vind zwart+wit een beetje... standaardquote:
Ik ben helaas niet geboren met veel geduld, concentratie en de drang om dingen af te maken waarmee ik ben begonnen. Dan heb ik dalijk een hals waarvan de helft maar inlays heeftquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als je eventueel goed gereedschap en veel geduld hebt...
Maar over het algemeen niet erg makkelijk nee
Dit is ook niks op een zwarte strat? http://www.mainmusic.nl/n(...)n/overige/slagplaat_quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Of Zwart+Zwart. Of Zwart+Wit en soms Zwart+Goud. Maar een andere kleur dan dat zou ik er niet op zetten. Wordt ie alleen maar lelijker van.
[ afbeelding ]
Nee, die is lelijk op welke strat dan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dit is ook niks op een zwarte strat? http://www.mainmusic.nl/n(...)n/overige/slagplaat_
Tsja, ik vind goud lelijk, zwart ook niet echt mooi en wit een beetje standaard op een stratquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die is lelijk op welke strat dan ook.
Dat kan dan nog een hele tijd gaan durenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Conclusie: koop een andere gitaar.
haha ziet er wel vet uit. Jammer dat ik wel creatief ben met muziek maar helaas niet met tekenenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan koop je een setje benzine stiften rode, groene, blauwe en zwarte en dan maak je zoiets:
[ afbeelding ]
Laat er een decal van maken, dan plak je die op je slagplaat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:31 schreef blckbb het volgende:
En dan wil ik dit wel op mn slagplaat:
[ afbeelding ]
Doe Bob Harley, de rest klinkt zo standaard (punk?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Namen die ik heb bedacht voor onze nieuwe band:
Delivery
The Simpletons
The Celerons
This is not Live
Bob Harley
Quick Cooking Hats
Macaroons
The Fixilities
The Flexcons
The Nefits
The Pentinum Four
Welke moeten we zeker niet of juist wel doen?
Mooiste strats imo, die Monterey Pop'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Dan koop je een setje benzine stiften rode, groene, blauwe en zwarte en dan maak je zoiets:
[ afbeelding ]
Nee hoor geen punk. We spelen tot nu toe indierock en soms wat blues/psychedelische-rock dingen maar we gaan eigen muziek maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Doe Bob Harley, de rest klinkt zo standaard (punk?).
En Dribbel_, nog bedankt voor je - ietwat trage - antwoord.
Hendrix is koning.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooiste strats imo, die Monterey Pop's
Hendrix is kerstman...quote:
Lijkt mij niet... zou gewoon volume, tone, tone moeten zijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:43 schreef BoerBert het volgende:
Is het trouwens normaal op een 70s MIM Strat dat er gewoon 'Tone' op het volumeknopje staat?
Klopt, maar het is niet dat ik mij straks ga vergissen ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
Als het gewoon een verkeerde knop is, kun je die makkelijk vervangen...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
Offtopic: God wat is die man toch goed:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:31 schreef TeleluvR het volgende:
Als er dan toch eentje moet bestaan, dan maar.... Frank Zappa
Beefheart!quote:
the milfsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Delivery
The Simpletons
The Celerons
This is not Live
Bob Harley
Quick Cooking Hats
Macaroons
The Fixilities
The Flexcons
The Nefits
The Pentinum Four
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou er niet te veel van verwachten ..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:02 schreef blckbb het volgende:
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=871205
Zou dit een beetje een fatsoenlijke manier zijn om je gitaar op te nemen?
Dat wel.quote:
Capt. Mat and the Backdoor Soldiers.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Delivery
The Simpletons
The Celerons
This is not Live
Bob Harley
Quick Cooking Hats
Macaroons
The Fixilities
The Flexcons
The Nefits
The Pentinum Four
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
Allemaal niet, een bandnaam moet blijven hangen vind ik en als je dit lijstje 1x leest en je bent aan het einde kan je geen een van de namen onthouden omdat het allemaal vrij nikszeggend is. Blijft persoonlijk maar mensen moeten je toch herkennen aan je bandnaam.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Delivery
The Simpletons
The Celerons
This is not Live
Bob Harley
Quick Cooking Hats
Macaroons
The Fixilities
The Flexcons
The Nefits
The Pentinum Four
hij ziet er wel slechter uit toen ik 'm in Utrecht zag...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:01 schreef TeleluvR het volgende:
quote:
Gadverdamme!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
ik zit weer te bloggen ipv op te nemen![]()
![]()
![]()
Iddquote:
Wat een bende onverlaten!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar ben er weer de buren zijn herrie aan het maken dat hoort mijn condensator mic dus ook![]()
![]()
Idioten een beetje stifzuigen op de dag des heren![]()
![]()
Ik denk zelf dat Bob Harley aardig blijft hangen.quote:Op zondag 14 februari 2010 04:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Allemaal niet, een bandnaam moet blijven hangen vind ik en als je dit lijstje 1x leest en je bent aan het einde kan je geen een van de namen onthouden omdat het allemaal vrij nikszeggend is. Blijft persoonlijk maar mensen moeten je toch herkennen aan je bandnaam.
Dus ook niet te standaard woorden gebruiken als bandnaam zodat je onmogelijk vindbaar bent via google enz
Een naam verzinnen is wel het kutste van in een band spelen
He's lovin' it!quote:
Welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Mac besteld?
Toch geen Mac als in ... Apple Mac...
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Miskoop!!Echt zo bagger, ga je OSX gebruiken?
Hoe kan dat nou zijn wat je zoekt... Je hebt er niet eens een fatsoenlijke Internet Explorer op...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja
Mee gewerkt bij vrienden, is toch wel wat ik zoek in een computer
Dat ^^quote:Op zondag 14 februari 2010 18:00 schreef VeJaderr het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou zijn wat je zoekt... Je hebt er niet eens een fatsoenlijke Internet Explorer op...
Bedoelde ook niet wat voor 'n Fender, maar wat voor 'n Mac.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef KaMo het volgende:
Ik heb geen Fender besteld, dat was een voorbeeld van een gitaar merk wat ook vaak haters en fanboys heeft. Beter voorbeeld: Dean Guitars
Ik heb nooit Internet Explorer gebruikt, altijd firefox
Daarom!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef guitarist het volgende:
[..]
Kun je straks eindelijk stabiel audio opnemen!
Mac MiniMacquote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet wat voor 'n Fender, maar wat voor 'n Mac.
En Internet Explorer blijft gewoon het beste, daar kan geen Firefox tegen op, laat staan die Safari bagger van Apple.
En daar betaal je dan een hondertje of 8 voor zeker?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Daarom!
[..]
Mac MiniMac
2,26-GHz Intel Core 2 Duo
4 GB 1066 MHz DDR3 SDRAM - 2x2 GB
Serial ATA-schijf van 160 GB
En dan Magic Mouse en draadloos toetsenbord
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2010 18:24 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En daar betaal je dan een hondertje of 8 voor zeker?
Whehe!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En Internet Explorer blijft gewoon het beste, daar kan geen Firefox tegen op, laat staan die Safari bagger van Apple.
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:28 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld heb je veel snellere Acer...
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.
Plus, ik houd van appels
Pardon? Internet Explorer is echt compleet ruk! Da's al haast geen mening meer...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg audio- en video-bewerkingsprogramma's die zeker niet onder doen aan die Apple troep en nog gratis zijn ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Geloof ik zeker, maar ik doe het ook grotendeels voor de software, Garageband/iMovie. Fijne software die standaart bij je mac geleverd zit. En er vanuitgaande dat software netjes gekocht wordt, ben ik dan goedkoper uit dan dat ik een Acer koop en dat ik dan een geluidsbewerkingsprogramma en een beeldbewerkingsprogramma erbij moet kopen.
Plus, ik houd van appels
En waar baseer jij die kennis op?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pardon? Internet Explorer is echt compleet ruk! Da's al haast geen mening meer...
Dat komt omdat IE als enige zich niet aan standaarden houdt. Als jij dat als web-developer nou wel doet!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En waar baseer jij die kennis op?Ik heb toch echt andere ervaringen... En als je een website maakt, moet je voor die andere kut browsers weer vanalles fixen omdat die weer anders moeten zijn...
Dan is die website gewoon slecht gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
En waar baseer jij die kennis op?Ik heb toch echt andere ervaringen... En als je een website maakt, moet je voor die andere kut browsers weer vanalles fixen omdat die weer anders moeten zijn...
Gitaren zijn bagger!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig houden we wel allemaal van gitaren![]()
Muziek maken, doel heiligt de middelen
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat komt omdat IE als enige zich niet aan standaarden houdt. Als jij dat als web-developer nou wel doet!
Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...quote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan is die website gewoon slecht gemaakt.
Ja, want die houdt zich niet aan standaarden. Van mij mogen ze zo eigenwijs zijn, maar dan niet gaan miepen dat iedereen overstapt...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?
Ikke laatste zin niet snap...quote:Wat een onzin, die browsers zijn gewoon slecht gemaakt...Bij elke website die ik maar is de hoofd table zelfs in de meeste andere browsers verrot..
Maar bij 99% is IE toch standaard?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, want die houdt zich niet aan standaarden. Van mij mogen ze zo eigenwijs zijn, maar dan niet gaan miepen dat iedereen overstapt...
Doe je huiswerk eens...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Maar bij 99% is IE toch standaard?
Jezus wat een gedrochtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doe je huiswerk eens...
En nu weer praten over kutgitaren zoals deze!
[ afbeelding ]
Zo en dan deze dan! Oef!quote:
Ik weet alleen dat er websites en acties zijn opgericht door van die designmensen tegen IE omdat het afwijkt en er niet mee te werken valt.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat nou, de rest is toch anders... En dan ligt het aan IE?
Die is wel gaaf, beetje kapot alleenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo en dan deze dan! Oef!
[ afbeelding ]
Wie is er nou tegen IE...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Meursault het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er websites en acties zijn opgericht door van die designmensen tegen IE omdat het afwijkt en er niet mee te werken valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |