Niet als je het vervormd signaal over je koptelefoon krijgt maar het droge signaal opgenomen wordquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Speelt dat niet vervelend? Als je dan de zooi eerst allemaal clean hoort?
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef blckbb het volgende:
ik heb op dit moment trouwens een fake-ass Stratocaster, een volcano Rock-A-Teer. Op m'n nieuwe versterker klinkt 'ie wel heel mooi maar heeft iemand nog tips om 'm te verbeteren? Nieuwe elementen (zoja, welke), slagplaat om 'm mooier te maken, stemmechanieken, etc.?
Alvast bedankt
[ afbeelding ]
Zoeen dus hoewel ik nu wel een veel toffere versterker heb![]()
Dat zou ook mijn advies zijn!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarZo'n ding is het niet waard
Dat zijn over het algemeen inlays...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Aan de zijkant
Zijn die fret-markers trouwens makkelijk zelf erop te zetten?
Ahquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet als je het vervormd signaal over je koptelefoon krijgt maar het droge signaal opgenomen wordEn zo kan je wel gelijk terugluisteren of het er goed opstaan zonder bullshit er doorheen
Vet! In welke band speel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef DrD00m het volgende:
[ afbeelding ]
Vette actie-foto van gisteren met mijn Dean
Nou 't kan nog een hele tijd duren voordat ik een nieuwe kan kopen. Bovendien is 't best een goede gitaar voor zo'n startersding. Zou kunnen zijn omdat ik er al langer op speel maar hij speelt vrij goed, en het geluid wat er uitkomt (zeker nu met een nieuwe versterkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon sparen voor een nieuwe gitaarZo'n ding is het niet waard
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:40 schreef Daantke het volgende:
[..]
Vet! In welke band speel je?
@Dean, fretmarkers zitten op de zijkant, inlays op de toets, of bedoel je dat ook?
Beetje dit idee:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nou 't kan nog een hele tijd duren voordat ik een nieuwe kan kopen. Bovendien is 't best een goede gitaar voor zo'n startersding. Zou kunnen zijn omdat ik er al langer op speel maar hij speelt vrij goed, en het geluid wat er uitkomt (zeker nu met een nieuwe versterker) is helemaal niet slecht. Mijn oom de Gitaarexpert is 't er mee eens dat het helemaal geen slecht ding is voor beginners. Daarom zat ik te denken dat ik het geluid misschien nog mooier kan maken met elementen en het ding een beetje te customizen.
Slecht plan volgens jullie dus?
Zijn die sharktoots ed. makkelijk aan te brengen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.
Stukje parelmoer zoeken, sawtooth uitzagen, dan je fretboard in precies dezelfde figuur frezen, inlijmen, goed drogen, klaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:47 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Zijn die sharktoots ed. makkelijk aan te brengen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Jullie snappen wel wat ik bedoel. Die stipjes [inlays] noem je vaak ook fretmarkers, terwijl de wat uitgebreidere [blokken, sawtooth enzo] wel inlays heten.
Of dat jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef Daantke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dean Caddy Kill.
Kortom... Ja, het is niet makkelijk (vanwege het frezen)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stukje parelmoer zoeken, sawtooth uitzagen, dan je fretboard in precies dezelfde figuur frezen, inlijmen, goed drogen, klaar.
Och, als je eventueel goed gereedschap en veel geduld hebt...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Kortom... Ja, het is niet makkelijk (vanwege het frezen)
Te fout!quote:
Oké, maar gezien ik eigenwijs ben wil ik op z'n minst een nieuwe slagplaat op die gitaar. wat staat mooi bij een zwarte body? (vind zwart+wit een beetje... standaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |