Jup.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je ook al schijfopruiming, defragmentatie, antivirus-software en dergelijken gedaan en gedraaid?
Ja, we hebben nog een computer in de huiskamer wat ik momenteel gebruik. Die heeft nergens last van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maken nog andere mensen gebruik van diezelfde internetverbinding en zo ja, hebben die ook problemen met de snelheid?
Eens, maar het is raar dat de klachten opeens ontstaan zijn. Dan kan het dus niet daaraan liggen, dunkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef het_fokschaap het volgende:
224 mb is inderdaad wat karig ja
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef Netsplitter het volgende:
Neem aan dat je wel alle drivers geinstalleerd hebt die nodig zijn?
Dat is ook inderdaad een zeer goede mogelijkheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe oud is de installatieCD die je gebruikt?
Het kán zijn dat Windows, na verbinding met internet, nog even fijn ServicePack 1 t/m 3 gaat downloaden + de nodige updates.
Dat zou ik echt niet weten eigenlijk. Even mijn neef navragen. Kan ook aan de installatie zelf liggen misschien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe oud is de installatieCD die je gebruikt?
Het kán zijn dat Windows, na verbinding met internet, nog even fijn ServicePack 1 t/m 3 gaat downloaden + de nodige updates.
Wat updates betreft verbaast me niks meer in Windows.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
Dat zou ik echt niet weten eigenlijk. Even mijn neef navragen. Kan ook aan de installatie zelf liggen misschien.
Maar dit probleem heb ik sinds december, dus de updates moeten allang klaar zijn met downloaden lijkt me.
Haha, true. Ik heb het zo ingesteld dat ik zelf kan bepalen wanneer ze gedownload worden, dus het draait niet in de achtergrond (denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat updates betreft verbaast me niks meer in Windows.
Heel toevallig vlak na de introductie van W7?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb trouwens vanaf december ook veel klachten gehad van gebruikers dat de computers zo traag zijn geworden, dus je bent niet de enige.
Hmm, rond die tijd zal het inderdaad geweest zijn, maar ik geloof niet zo in die complottheorieën...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heel toevallig vlak na de introductie van W7?
Geheugen erin zetten kan iedereenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:30 schreef L.no het volgende:
Wow, bedankt voor die uitleg Metalfreak! Dat wist ik namelijk niet.
Nu moet ik nog kijken hoe ik uberhaupt meer geheugen erin moet stoppen.. ik ben echt slecht met hardware.![]()
Hoe kan dat dan dat mensen ineens klachten hebben vanaf december? Is er een verklaring daarvoor?
Logisch, maar ik moet wel weten waar het probleem vandaan komt waardoor ik nieuwe shit erin kan zetten eh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:15 schreef genakt het volgende:
denk toch wel dat je er vanuit kan gaan dat je na 6 jaar je computer het gewoon niet meer al te best doet
computers slijten ook
gooi er iedegeval wat extra geheugen in kost niks tegenwoordigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch, maar ik moet wel weten waar het probleem vandaan komt waardoor ik nieuwe shit erin kan zetten eh.
Een nieuwe pc kopen vind ik niet zo nodig als het goed doet behalve de snelheid.
Geheugen voor een 6 jaar oude PC hoeft niet perse net zo goedkoop geheugen voor een nieuwe PC.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:24 schreef genakt het volgende:
gooi er iedegeval wat extra geheugen in kost niks tegenwoordig
zal wel aardig wat schelen
Ik zou het toch overwegen. Een simpele nieuwe is aanzienlijk sneller. Het verschil in kosten (geheugen vervangen/uitbreiden of een nieuwe pc) zal ook niet erg groot zijn. En dan kun je weer even vooruit, investeren in de huidige, al lang afgeschreven pc lijkt me niet zinnig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Logisch, maar ik moet wel weten waar het probleem vandaan komt waardoor ik nieuwe shit erin kan zetten eh.
Een nieuwe pc kopen vind ik niet zo nodig als het goed doet behalve de snelheid.
zolang der moederbord het nog goed doet is ze maar een paar tientjes kwijtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zou het toch overwegen. Een simpele nieuwe is aanzienlijk sneller. Het verschil in kosten (geheugen vervangen/uitbreiden of een nieuwe pc) zal ook niet erg groot zijn. En dan kun je weer even vooruit, investeren in de huidige, al lang afgeschreven pc lijkt me niet zinnig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |