quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef DiabloSam het volgende:
Op werk, en jarig!Goeiemorgen allemaal!
Proficiatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:05 schreef DiabloSam het volgende:
Op werk, en jarig!Goeiemorgen allemaal!
Dat zou jij wel weten he? Jij bent ook zooooo 2004quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jezelf feliciteren is heel erg 2004...
Maar toch gefelicitaart![]()
Kan je na maandag even een korte recensie geven van het concert van The Scene?quote:
Ik ga het proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je na maandag even een korte recensie geven van het concert van The Scene?
Ik ga over een maandje en ben nieuwsgierig naar wat ik ongeveer kan verwachten (setlist e.d.)...
Dank alvast.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga het proberen
Vooral de setlist wordt lastig denk ik want er zal veel nieuw materiaal worden gespeeld
Ik vind het wel jammer dat het een theatertour is.
Hoeveelste van links/rechts ben jij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik sta weer eens op youtube
Niet het mooist gezongen stuk, maar wel het vrolijkst
Ik doe verslagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank alvast.
Ben namelijk vooral nieuwsgierig of het de moeite waard is mijn opnameapparatuur die avond mee te nemen...
Ik zit vrij vooraan, midden van de zaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe verslag
Ik weet niet of je vaste plek hebt en of het een beetje een goeie is?
De video is zo wazig, dat ik je niet zal herkennen als je zo langs me zou lopen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben dat kleintje in het midden, tussen die twee lange dames in![]()
En mijn vriendje staat helemaal links achteraan
-edit- kleintje valt wel mee zie ik nu, want ik had hoge hakken aangedaanwaardoor ik het hele concert beetje op mn voeten heb staan wiebelen
Ik ook dus dat is mooi vergelijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit vrij vooraan, midden van de zaal.
I knowquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De video is zo wazig, dat ik je niet zal herkennen als je zo langs me zou lopen...
Maakt voor de eventuele opname op zich niet veel uit, mijn microfoons/apparatuur redden het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook dus dat is mooi vergelijken
Smart girl...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I knowanders had ik die video natuurlijk ook niet gepost
Volgens mij waren daar gisteren nog kaarten voorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Kut, Snow Patrol op 31-5 uitverkocht.
Extra concert op 1-6, maar dan ga ik al naar Gogol Bordello (anyone else??)...
Voorverkoop zou vandaag pas beginnen om 10 uur, maar er was wel een pre-sale, lees ik net...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij waren daar gisteren nog kaarten voor
Waar is Bordello? Ik heb ze een paar keer live gezien en een gemiddelde 2-uur durende fitness-sessie stelt er niets bij voor
Thanx C4, en iedereen anders ook voor de felicitaties!quote:
Wel trakteren hier, he...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Thanx C4, en iedereen anders ook voor de felicitaties!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Thanx C4, en iedereen anders ook voor de felicitaties!
Ja die gast is echt NIET te gelovenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:15 schreef DiabloSam het volgende:
Zo...eventjes Ireyon ervan langs gegeven in z'n lame topic over wat ie een chick moet geven op de eerste date...
Wat een doosquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef DiabloSam het volgende:
M'n date was echt drama, had vorige week een leuke avond gehad na de modellenshow bij het cafe waar ik werk. Leek een gezellige en ook nog intelligente meid dus ik zag het wel zitten, maar eenmaal toen het date-avond was bleek dat we bij haar binnen moesten blijven want anders was haar zusje alleen thuis (terwijl haar moeder er ook gewoon was).
Na een halfuur vroeg ik of ze me nog wat te drinken ging geven en toen zei ze: pak maar iets uit de koelkast (stonden 7 verschillende flessen drank naast haar bed), en uiteindelijk heeft ze me dubbelfris ingeschonken...We hebben echt een veel te lang gesprek gehad, voornamelijk omdat het alleen maar over haar ging...BORING
Al met al, eerste indruk:Bij nader inzien:
Jij bent er één uit de categorie 'Ideale partner...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:28 schreef B.ertha het volgende:
zo, ik ben vandaag alleen thuis en sheepie is de hele dag weg, dus die ga ik eens lekker verrassen als hij thuiskomt. Kiprollade en roodschillige aardappeltjes uit de oven met sla
Als je elkaar niet kent dan vind ik het niet kunnen nee. Dat lolly-verhaal vind ik wel grappig trouwens. Lekker klein en grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:35 schreef Etcetera het volgende:Van harte DS
Wat betreft dat cadeautje op de eerste date, is dat echt zo erg![]()
Ja mensen ik ben een date-noob
Ik ren en vlieg wel voor hem....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent er één uit de categorie 'Ideale partner...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
@ Etcie, als je even een foto van jezelf stuurt dan leer ik je misschien daten
Dat is wel een van de meest lame pogingen om pics te krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
@ Etcie, als je even een foto van jezelf stuurt dan leer ik je misschien daten
* B.ertha zoemstraalt Etcies hoofdpijn wegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:46 schreef Etcetera het volgende:
Nog steeds hoofdpijnEn morgen gaan we stappen, dan moet het over zijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* B.ertha zoemstraalt Etcies hoofdpijn weg
Best welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is wel een van de meest lame pogingen om pics te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |