quote:
Phyllis: Everyone, this is my boyfriend Bob.quote:
Hmm, die heb ik precies al eens zien voorbijkomen..quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:31 schreef AMDB het volgende:
TVP voor morgen. Hopen dat ze eindelijk weer een echte aflevering van niveau kunnen brengen.
En Pam die als enige heel gefrustreerd probeert een bloedbad te voorkomenquote:
Judah Friedlander?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef DaFrenk het volgende:
Idd leuke ep! Die IT guy kwam me ergens bekend van voor..
quote:I have been saying the word manager a lot. So whenever Jo thinks manager she thinks of me. Camel Cigarettes did the same thing with Joe Camel, by making him look like a penis. I can't even go near a cigarette now, without thinking of a penis, and vice versa.
4 maart is de ellende eruit.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Lishe het volgende:
Ik ben blij met Erin. En niet met Pam. Hoop dat ze snel gaat baren want die sufheid doet 'r geen goed.
quote:
quote:
Ik neem aan dat je een grapje maakt,quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar wat een racisme, een white student en yellow teacher? Dat hoort toch niet op zo'n blaadje?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar wat een racisme, een white student en yellow teacher? Dat hoort toch niet op zo'n blaadje?
En die politiegast ook: Dont make this difficult dwightquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef eriksd het volgende:
Dit was toch de beste scene ooit. Elke keer tranen in mijn ogen
Scherpquote:
hehe dat soort dingen maken the office zo geniaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef GieJay het volgende:
[..]
En die politiegast ook: Dont make this difficult dwight
quote:Explicit? Indecent? Erotic? Or commentary about the way in which women are treated in the workplace? Here's a woman, hard at work, pulled herself up by the bootstraps despite her ethnic heritage, but all you see is that she's topless. It's sad, but the saddest part is that the woman was willing to pose for this photograph without a single question as to the artist's intent. What happened to integrity?
quote:When Pam gets Michael's old chair, I get Pam's old chair. Then I'll have two chairs. Only one to go.
Lijkt me inderdaad beter als ze er na dit seizoen gewoon mee stoppen.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Deze serie heeft z'n beste tijd wel gehad, het is afgezakt naar een bedenklijk niveau.
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Seizoen 7 gaat er gewoon komen, bevestigd door NBC.
Hij is inderdaad een held..quote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk een grotere rol voor Daryl nu hij zn eigen kantoor heeft gekregen, die gast is geniaal ook in andere series/films
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een held..![]()
http://www.collider.com/e(...)asp/aid/11281/tcid/1
Het is geloof ik ook een van de weinige (scripted) series die een beetje goed scoort bij NBC, dus veel keus hebben ze ook niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef Deezertje het volgende:
Seizoen 7 gaat er gewoon komen, bevestigd door NBC.
quote:Salesman is king. As the best salesman I am king of kings.
..Oh, you say Jesus is king of kings? Well, what does that say to you about how I think of myself.
quote:Amazing isn't it? No other animal on earth could do this..... maybe beavers!
Jim begint irritant te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:54 schreef DUK het volgende:
Die scene met Michael en Dwight op de vuilstortplaats is epic. En dan Erin and Mr. Bernard...![]()
Leuk hoor! Ik merk trouwens wel dat ik me een beetje aan Jim begin te ergeren. Zijn bijdrage is zonder Pam minimaal..
Anyway, leuke aflevering weer!
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef .aeon het volgende:
http://www.subtlesexuality.com/
o m g![]()
[ afbeelding ]
Wacht effe. Dus John Krasinski (Jim dus) speelt een personage dat getergd wordt door Dwight (Rainn Wilson) in de laatstes episodes en laat dat op enigszins irritante maar duidelijk wijze weten, terwijl hij eerlijk aangeeft dat Dwights irritante pranks eigenlijk stiekem werken? Is dat dan niet gewoon realistisch acteren of...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jim begint irritant te worden inderdaad.
Ik doelde meer op de verhaallijn en dat lieve gezeik met die baby. Dat past in friends ofzo, niet in de office.quote:Op zondag 21 maart 2010 05:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wacht effe. Dus John Krasinski (Jim dus) speelt een personage dat getergd wordt door Dwight (Rainn Wilson) in de laatstes episodes en laat dat op enigszins irritante maar duidelijk wijze weten, terwijl hij eerlijk aangeeft dat Dwights irritante pranks eigenlijk stiekem werken? Is dat dan niet gewoon realistisch acteren of...?![]()
Das waar. Ik denk dat Jim en Dwight nu ook weer meer naar het oude gaan. Zeker gezien grappen als Megadesk.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verhaallijn en dat lieve gezeik met die baby. Dat past in friends ofzo, niet in de office.
Je zag inderdaad dat er op de voorgrond veel minder troep lagquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Meistroflunge het volgende:
jammer dat die vuilnisbelt iets te duidelijk in de studio was
Iddquote:
Ik wou hetzelfde posten. Kevin was ook koningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef eriksd het volgende:
Het was weer een classic hoor. Beste van het hele seizoen.
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Ad_rem het volgende:
Deze episode was:![]()
![]()
![]()
Heleboel goede momenten. Die rol van Erin () lijkt me trouwens moeilijk om te spelen
Twee dingen kon ik niet goed verstaan trouwens. Erin zei tegen die vreemde vent: "He big boy, ..........."
en wat Kelly zei toen ze huilde op de parkeerplaats/de reden hiervoor.
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.
Arme Ryan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.![]()
Die manager van die toko leek op carrie uit de king of queensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef Jivis het volgende:
Michael en Dwight hebben wel mooie vrouwtjes geschaakt.
Haha prachtige bazen opmerking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef Terreros85 het volgende:
Darryl tegen Oscar: 'You can be gay with Matt, just be straight with me'
Ik kijk de aflevering gewoon nog een keer
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef Terreros85 het volgende:
Darryl tegen Oscar: 'You can be gay with Matt, just be straight with me'
Ik kijk de aflevering gewoon nog een keer
Dank voor de tip nog!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Jivis het volgende:
Voor The Office fans: kijk eens Modern Family, ook een steengoede mockumentary.
Haha geweldige tipquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Jivis het volgende:
Voor The Office fans: kijk eens Modern Family, ook een steengoede mockumentary.
Haha die intro heb ik ook meerdere keren bekekenquote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
PARCOURS!quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
I had to use the win-lose methodquote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Die bemiddelings-aflevering gisteren op CC![]()
quote:Todd: There’s this guy and he’s at a nymphomaniac convention and he is psyched because all these women are smokin’ hot perfect 10s except for this one woman who looks a lot like…like [points at Phyllis]
Kevin: Phyllis?
Michael: No, no, no…that crosses the line.
Todd: Ex-squeeze me?
Michael: Not you, Kevin. It’s just unwarranted. Hostile work environment Kevin.
Kevin: Well Packer said it.
Michael: No you said it. He pointed. A point is not a say. Look Kevin, we are a family here. And Phyllis is a valued member of that family…like a grandmother.
Phyllis: I’m the same age as you Michael…
Michael: I don’t know about that.
Phyllis: We’re in the same high-school class.
Michael: Well, I had a late birthday and usually September is the cutoff point…
Haha dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Dat komt door de PAL speedup, al onze DVD's spelen namelijk 4% sneller af in vergelijking tot de originele NTSC bron op de Amerikaanse DVD. Als je het opmerkt is het behoorlijk irritant jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Inderdaad, daar stoor ik me soms wel een beetje aan. Laatst zelfs es een keer een intro van een seconde of vijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef BoerBert het volgende:
De intro op CC is ook duidelijk sneller/anders gepitched.
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens nu seizoen vijf aan het kijken. Maar ik mis Toby daar een beetje. Ik moet altijd om hem lachenDie Holly is saai
Hij straalt dat saaie altijd zo goed uitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.
http://www.officetally.co(...)-years-at-the-officequote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef BasvB het volgende:Deleted scenes zijn altijd mooi, in de deleted scenes van booze cruise kun je creed even mooi de blues spelen:)
Weet iemand hier trouwens of Steve Carell volgend seizoen (7) nog steeds meedoet?
Lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Als Steve Carell ermee stopt, lijkt me dat gewoon de hele show stopt.
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Zie Scrubsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Ja, een van de redenen waarom ik The Office UK wel meer apprecieer.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijdenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Zo geniaal dat Creed gister gewoon die bedrijfsspullen ging verkopen aan particulieren en het geld in eigen zak stopte
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijden
True. Ik heb nog genoeg vertrouwen in het 7de seizoen. Maar als Carell weg gaat ga ik ook weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Haha ja Creed is echt Master. Voor zover ik weet werkt hij er al gigantisch lang en Meredith ook. Toch stelde hij zich pas in seizoen 2 zo niet 3 voor aan haarquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.
Hij draagt de hele serie. Hij is gewoon koning.Volgende week pas weer een nieuwequote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha die is inderdaad zo geniaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind de beste scene uit The Office die net kwam op Comedy Central. Dat Jim binnenkomt gekleed als Dwight.
Ge-wel-dig stuk idd, heb zo hard gelachen toen ik 'm weer terugkeekquote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind de beste scene uit The Office die net kwam op Comedy Central. Dat Jim binnenkomt gekleed als Dwight.
Pam is al tijden niet leuk. Ze was alleen als receptioniste leuk. Nu moet ze ineens overal een mening over hebben, past gewoon niet bij haar. Kutwijf.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:36 schreef DUK het volgende:
De bijdrage van Pam en Jim wordt ook steeds kleiner he...
Ja, net gezien. Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Whaha, de aflevering die nu op Comedy Central is waarbij Michael Meredith aanrijdt
En Creed die vervolgens een hele waslijst van pijnstillers opnoemt en vraagt aan Meredith welke ze gebruikt
Ik heb ooit eens gelezen dat Comedy Central de afleveringen iets versneld afspeelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, net gezien. Haha
Ligt het trouwens aan mij of is er iets anders aan de versie in Nederland? De stemmen klinken.. hoger.
Dat heb je bij alle Amerikaanse series die in Nederland worden uitgezonden. In Europa gebruikt men het met PA televisiesysteem, in Amerika is het NTSC. PAL heeft dus een hogere bitrate, waardoor de stemmen ook versneld zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat Comedy Central de afleveringen iets versneld afspeelt.
Heb ik al gepost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, net gezien. Haha
Ligt het trouwens aan mij of is er iets anders aan de versie in Nederland? De stemmen klinken.. hoger.
Ik vond 't hilarisch toen Michael zich zo ongemakkelijk voeldequote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef Jivis het volgende:
Kevin's stem dubben over koekiemonster was geniaal, voor de rest vond ik het geen geweldige aflevering.
Erin was beter als minor character.
Dit is het US topic, wij zijn al 5 seizoenen verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat mij enigzins stoort is hoe het kan dat Jan INEENS zo 360 graden is veranderd met betrekking tot haar gevoelens voor Michael.
Eerst vond ze hem afschuwelijk, ergerde ze zich constant aan hem en nu ineens hebben ze een relatie.
Er word ook nergens echt duidelijk gemaakt wat ze in hem ziet... Ik bedoel hij heeft haar bijna haar baan gekost, hij irriteerde haar mateloos en bepaald aantrekkelijk is hij toch ook niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
INEENS zo 360 graden is veranderd
quote:Tonight on The Office, Carell is still onboard, and Michael keeps misreading the signal being sent by Donna/bar manager/his new love interest. Jim and Pam are working on their first sales pitch together and Donna is actually in Dunder Mifflin to hear all about it. Elsewhere, Dwight encourages Kelly to try out for the minority training program.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Dit is het US topic, wij zijn al 5 seizoenen verder.
360 graden is een heel rondje lulquote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat mij enigzins stoort is hoe het kan dat Jan INEENS zo 360 graden is veranderd met betrekking tot haar gevoelens voor Michael.
Sinds wanneer doen we spoilers niet meer in spoilertags?quote:
Over de XBox heen bedoel je?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef MacorgaZ het volgende:
That's why they call it the Xbox 360, because when you see it you turn 360 degrees and walk away.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
'Why don't you move the m&m's? ' "Why don't you SHUT UP!' Hehe
Een internet meme die ik niet ken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Google die zin eens, en kijk naar de posts erboven.
nopequote:Op vrijdag 30 april 2010 16:38 schreef Elusive het volgende:
haha michael die dat pepermuntje van haar hand af snoeptlag ff dubbel hier op de vloer
die milf komt me trouwens bekend voor, dat is toch de vriendin van "michael" in The 40 year old virgin?![]()
"That was an overreaction"quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:17 schreef Babbatuur het volgende:
Nu de herhalingen weer op Comedy Central zijn en zijn geweest zie ik nu pas hoe jammer het is dat Andy aan een anger-managementcurus heeft deelgenomen
Ja volg het ook, maar het niveau van The Office vind ik toch net iets hoger..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Parks is echt hilarischquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Parks and Recreation volgen? Van de makers van The Office en een hoofdrol voor Karen. In het begin deed het me niet zo veel maar de serie is in seizoen 2 enorm gegroeid. De overeenkomsten met The Office zijn wel héél erg groot.
Wel eens gekeken ja. Wil ze allemaal wel eens gaan kijken. Maar ik volg op dit moment te veel series. Da's best vervelend :pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
dat is echt een serie die ik gewoon niet "snap"quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er zijn toch weinig series die steeds beter worden in plaats van steeds slechter. Beste voorbeeld is imho Seinfeld.
Die scene!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Seinfeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Seinfeld is een serie voor dee fijnproever. Of je vindt het geweldig. Of je vindt het helemaal nix. Jij bent de laatste, ik de eerste. Hier wordt het een beetje uitgelegd:
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:51 schreef Terreros85 het volgende:
Humor kun je nu eenmaal niet uitleggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze beschrijven een scene, dan wordt de scene getoond en zeggen ze gewoon "Kijk, dit vind ik grappig". Buitengewoon verhelderende uiteenzetting voor degenen die Seinfeld niet "snappen".
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef heiden6 het volgende:
Darryl is sowieso een baas, ik vond hem altijd al een van de tofste figuren in de serie.
En die Indiase hoer is zo godsgruwelijk irritant.
Bedankt voor de uiltleg, dat had ik echt niet door.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Als regisseuse/schrijfster van The Office doet ze het anders niet verkeerd. En haar rol is juist ook dat ze ietwat dommig en irritant moet zijn.
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michaelquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:21 schreef AMDB het volgende:
Ga het ook even downloaden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
De echte held uit de serie is natuurlijk Ronquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dank voor de tip, ik vind 'm léuk! Die Leslie is zo mogelijk nog tenenkrommender dan Michael
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
De echte held uit de serie is natuurlijk Ron
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
De echte held uit de serie is natuurlijk Ron April
[USA] Parks and Recreationquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef arucard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duke Silver![]()
Is er eigenlijk al een P&R topic?
Je sarcasme faalde. Ik hielp je alleen maar. STANK VOOR DANK HE!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uiltleg, dat had ik echt niet door.![]()
Het is juist een teken dat ze heel goed speelt als ze daadwerkelijk zo dom en irritant overkomt.
Wat dacht je van de gaap van Andy rond de 1.25?!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:26 schreef AMDB het volgende:
Dwight op de fiets was geniaal, rest vond ik maar matig.
quote:Private Investigation
Think your significant other is cheating on you?
Do you think your neighbor is a terrorist? They are! Want to know with which organization?
Want to keep tabs on your son through his rumspringa?
Has your dog, cat, or tarantula gone missing?
Is someone stealing your seed corn?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:08 schreef Felixa het volgende:
Na Magnum P.I. is er nu ook Schrute P.I.![]()
http://www.schrutepi.com/
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
Seizoen 7 is de laatste met Steve Carell.
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toch nog niet 100% zeker, dacht ik?
"I think that will probably be my last year,"
Zou The Office veel tijd vreten eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
zijn films zijn altijd kutquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Stond vandaag in de krant, hij wil zich meer gaan richten op films.
En zijn personage is Anchorman is briljant.quote:
die was idd geniaal ja. 40 year old virgin vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En zijn personage is Anchorman is briljant.
Ik vind Get Smart puur om Steve Carell ook geniaal. De film zelf is een prutswerk van jewelste maar Steve maakt dat meer dan goed.quote:
Blood Drive was die ep.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:26 schreef prefap. het volgende:
weet iemand toevallig in welke aflevering er een man komt om het telefoonsysteem te verbeteren waardoor pam overbodig wordt en dan doet jim alsof hij michael is en leidt michael af door op fonzie style eeeeeeyy!te zeggen?
Parks is ook leuk inderdaad, net 'Sister City' gezien!quote:
Geniale aflevering.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Parks is ook leuk inderdaad, net 'Sister City' gezien!
Why don't you call the park after Chavez? You can have a nice, big fountain of his head so that when the water is coming out he's spitting at you all the time. You should write this down.
3.4quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:30 schreef DaFrenk het volgende:
Het contract tussen Dwight en Angela
http://www.nbc.com/The_Office/exclusives/dwight-angela-contract/
prachtig idd, die kop die michael ook trektquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:24 schreef heiden6 het volgende:
"If I was in a room with Hitler, Bin Laden, and Toby, and a gun with two bullets, I would shoot Toby twice!"
En het hele gedoe daaromheen inclusief demonstratie.![]()
![]()
Moehaha jaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahaha, die aflevering waarin Michael en Holly in die auto uit elkaar gaan, terwijl Darryl ernaast zit
Holly begint te huilen in die auto, vraagt Michael waarom, en dan: "Did Darryl touch you?" (Met Darryl die dan nog zegt: "What?!"![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |