quote:Salesman is king. As the best salesman I am king of kings.
..Oh, you say Jesus is king of kings? Well, what does that say to you about how I think of myself.
quote:Amazing isn't it? No other animal on earth could do this..... maybe beavers!
Jim begint irritant te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:54 schreef DUK het volgende:
Die scene met Michael en Dwight op de vuilstortplaats is epic. En dan Erin and Mr. Bernard...![]()
Leuk hoor! Ik merk trouwens wel dat ik me een beetje aan Jim begin te ergeren. Zijn bijdrage is zonder Pam minimaal..
Anyway, leuke aflevering weer!
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:36 schreef .aeon het volgende:
http://www.subtlesexuality.com/
o m g![]()
[ afbeelding ]
Wacht effe. Dus John Krasinski (Jim dus) speelt een personage dat getergd wordt door Dwight (Rainn Wilson) in de laatstes episodes en laat dat op enigszins irritante maar duidelijk wijze weten, terwijl hij eerlijk aangeeft dat Dwights irritante pranks eigenlijk stiekem werken? Is dat dan niet gewoon realistisch acteren of...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jim begint irritant te worden inderdaad.
Ik doelde meer op de verhaallijn en dat lieve gezeik met die baby. Dat past in friends ofzo, niet in de office.quote:Op zondag 21 maart 2010 05:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wacht effe. Dus John Krasinski (Jim dus) speelt een personage dat getergd wordt door Dwight (Rainn Wilson) in de laatstes episodes en laat dat op enigszins irritante maar duidelijk wijze weten, terwijl hij eerlijk aangeeft dat Dwights irritante pranks eigenlijk stiekem werken? Is dat dan niet gewoon realistisch acteren of...?![]()
Das waar. Ik denk dat Jim en Dwight nu ook weer meer naar het oude gaan. Zeker gezien grappen als Megadesk.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de verhaallijn en dat lieve gezeik met die baby. Dat past in friends ofzo, niet in de office.
Je zag inderdaad dat er op de voorgrond veel minder troep lagquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Meistroflunge het volgende:
jammer dat die vuilnisbelt iets te duidelijk in de studio was
Iddquote:
Ik wou hetzelfde posten. Kevin was ook koningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:02 schreef eriksd het volgende:
Het was weer een classic hoor. Beste van het hele seizoen.
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:46 schreef Ad_rem het volgende:
Deze episode was:![]()
![]()
![]()
Heleboel goede momenten. Die rol van Erin () lijkt me trouwens moeilijk om te spelen
Twee dingen kon ik niet goed verstaan trouwens. Erin zei tegen die vreemde vent: "He big boy, ..........."
en wat Kelly zei toen ze huilde op de parkeerplaats/de reden hiervoor.
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kelly zei iets in een dronken bui van "He didn't want to give me a refill" ofzo.
Arme Ryan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hehe ok, ze huilt altijd wanneer ze uitgaan volgensmij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |