Die manager van die toko leek op carrie uit de king of queensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:22 schreef Jivis het volgende:
Michael en Dwight hebben wel mooie vrouwtjes geschaakt.
Haha prachtige bazen opmerking inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef Terreros85 het volgende:
Darryl tegen Oscar: 'You can be gay with Matt, just be straight with me'
Ik kijk de aflevering gewoon nog een keer
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef Terreros85 het volgende:
Darryl tegen Oscar: 'You can be gay with Matt, just be straight with me'
Ik kijk de aflevering gewoon nog een keer
Dank voor de tip nog!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Jivis het volgende:
Voor The Office fans: kijk eens Modern Family, ook een steengoede mockumentary.
Haha geweldige tipquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:43 schreef Jivis het volgende:
Voor The Office fans: kijk eens Modern Family, ook een steengoede mockumentary.
Haha die intro heb ik ook meerdere keren bekekenquote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
PARCOURS!quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Ik keek 4 min geleden het begin stukje van s06e01, het stuk waarbij Andy in die lege doos springt. Ik moet nog steeds lachen![]()
![]()
![]()
I had to use the win-lose methodquote:Op woensdag 7 april 2010 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Die bemiddelings-aflevering gisteren op CC![]()
quote:Todd: There’s this guy and he’s at a nymphomaniac convention and he is psyched because all these women are smokin’ hot perfect 10s except for this one woman who looks a lot like…like [points at Phyllis]
Kevin: Phyllis?
Michael: No, no, no…that crosses the line.
Todd: Ex-squeeze me?
Michael: Not you, Kevin. It’s just unwarranted. Hostile work environment Kevin.
Kevin: Well Packer said it.
Michael: No you said it. He pointed. A point is not a say. Look Kevin, we are a family here. And Phyllis is a valued member of that family…like a grandmother.
Phyllis: I’m the same age as you Michael…
Michael: I don’t know about that.
Phyllis: We’re in the same high-school class.
Michael: Well, I had a late birthday and usually September is the cutoff point…
Haha dat meen je niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Dat komt door de PAL speedup, al onze DVD's spelen namelijk 4% sneller af in vergelijking tot de originele NTSC bron op de Amerikaanse DVD. Als je het opmerkt is het behoorlijk irritant jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef eriksd het volgende:
Het viel me trouwens op dat in de versie op Comedy Central iedereen zo'n hoog stemmetje had. Ik ben er nu uit: omwille van de tijd worden ze iets sneller afgespeeld. Dit kon je bijvoorbeeld goed horen toen Michael in zijn kantoor los ging met zijn pretzel op Gary Glitter: dat was opeens een 5 kwartsmaat.
Inderdaad, daar stoor ik me soms wel een beetje aan. Laatst zelfs es een keer een intro van een seconde of vijfquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:59 schreef BoerBert het volgende:
De intro op CC is ook duidelijk sneller/anders gepitched.
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens nu seizoen vijf aan het kijken. Maar ik mis Toby daar een beetje. Ik moet altijd om hem lachenDie Holly is saai
Hij straalt dat saaie altijd zo goed uitquote:Op woensdag 14 april 2010 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat droge toontje van hem telkens en dan die blik van Michael.
http://www.officetally.co(...)-years-at-the-officequote:Op woensdag 14 april 2010 21:52 schreef BasvB het volgende:Deleted scenes zijn altijd mooi, in de deleted scenes van booze cruise kun je creed even mooi de blues spelen:)
Weet iemand hier trouwens of Steve Carell volgend seizoen (7) nog steeds meedoet?
Lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Als Steve Carell ermee stopt, lijkt me dat gewoon de hele show stopt.
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Zie Scrubsquote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Ja, een van de redenen waarom ik The Office UK wel meer apprecieer.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Denk ook dat 7 seizoenen eigenlijk wel genoeg is. Series moeten weten wanneer ze moeten stoppen.
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijdenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef Ziewoarut het volgende:
Zo geniaal dat Creed gister gewoon die bedrijfsspullen ging verkopen aan particulieren en het geld in eigen zak stopte
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kwam ie laatst halverwege de dag aan op kantoor tijdens een feestje. Hij z`n excuses aanbieden dat ie laat is. Zegt ie "Ik ga nog even wat spullen in orde maken", zie je hem vlug naar z`n auto rennen en weg rijden
True. Ik heb nog genoeg vertrouwen in het 7de seizoen. Maar als Carell weg gaat ga ik ook weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:03 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Haha ja Creed is echt Master. Voor zover ik weet werkt hij er al gigantisch lang en Meredith ook. Toch stelde hij zich pas in seizoen 2 zo niet 3 voor aan haarquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mooi ook dat als er een of ander iemand langskomt dat hij moet gaan opzoeken wat zijn functie eigenlijk is.
Hij draagt de hele serie. Hij is gewoon koning.Volgende week pas weer een nieuwequote:Op woensdag 14 april 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
Hahaha die is inderdaad zo geniaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind de beste scene uit The Office die net kwam op Comedy Central. Dat Jim binnenkomt gekleed als Dwight.
Ge-wel-dig stuk idd, heb zo hard gelachen toen ik 'm weer terugkeekquote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind de beste scene uit The Office die net kwam op Comedy Central. Dat Jim binnenkomt gekleed als Dwight.
Pam is al tijden niet leuk. Ze was alleen als receptioniste leuk. Nu moet ze ineens overal een mening over hebben, past gewoon niet bij haar. Kutwijf.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:36 schreef DUK het volgende:
De bijdrage van Pam en Jim wordt ook steeds kleiner he...
Ja, net gezien. Hahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Whaha, de aflevering die nu op Comedy Central is waarbij Michael Meredith aanrijdt
En Creed die vervolgens een hele waslijst van pijnstillers opnoemt en vraagt aan Meredith welke ze gebruikt
Ik heb ooit eens gelezen dat Comedy Central de afleveringen iets versneld afspeelt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, net gezien. Haha
Ligt het trouwens aan mij of is er iets anders aan de versie in Nederland? De stemmen klinken.. hoger.
Dat heb je bij alle Amerikaanse series die in Nederland worden uitgezonden. In Europa gebruikt men het met PA televisiesysteem, in Amerika is het NTSC. PAL heeft dus een hogere bitrate, waardoor de stemmen ook versneld zijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat Comedy Central de afleveringen iets versneld afspeelt.
Heb ik al gepost.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, net gezien. Haha
Ligt het trouwens aan mij of is er iets anders aan de versie in Nederland? De stemmen klinken.. hoger.
Ik vond 't hilarisch toen Michael zich zo ongemakkelijk voeldequote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef Jivis het volgende:
Kevin's stem dubben over koekiemonster was geniaal, voor de rest vond ik het geen geweldige aflevering.
Erin was beter als minor character.
Dit is het US topic, wij zijn al 5 seizoenen verder.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat mij enigzins stoort is hoe het kan dat Jan INEENS zo 360 graden is veranderd met betrekking tot haar gevoelens voor Michael.
Eerst vond ze hem afschuwelijk, ergerde ze zich constant aan hem en nu ineens hebben ze een relatie.
Er word ook nergens echt duidelijk gemaakt wat ze in hem ziet... Ik bedoel hij heeft haar bijna haar baan gekost, hij irriteerde haar mateloos en bepaald aantrekkelijk is hij toch ook niet.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
INEENS zo 360 graden is veranderd
quote:Tonight on The Office, Carell is still onboard, and Michael keeps misreading the signal being sent by Donna/bar manager/his new love interest. Jim and Pam are working on their first sales pitch together and Donna is actually in Dunder Mifflin to hear all about it. Elsewhere, Dwight encourages Kelly to try out for the minority training program.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:00 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Dit is het US topic, wij zijn al 5 seizoenen verder.
360 graden is een heel rondje lulquote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat mij enigzins stoort is hoe het kan dat Jan INEENS zo 360 graden is veranderd met betrekking tot haar gevoelens voor Michael.
Sinds wanneer doen we spoilers niet meer in spoilertags?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |