vreemd genoeg hen ik nog helemaal geen last van stress. Enkel wanneer ik dingen voor de bruiloft aan het regelen/ophalen ben.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoe was het Teamlead?
@_aurum_ ik ben ongeveer rond de 170 euro kwijt voor makeup en kapsel voor proef en op de dag zelf.
Pf nu de jurk op maat is gemaakt ben ik zo bang dat ik ineens uit het niks enorm ga bijkomen![]()
Maar volgens mij zijn het de zenuwen in t algemeen die niet toch wel gaan opspelen![]()
We hebben een lijstje met dingetjes die we nog moeten regelen maar er lijken steeds meer kleine dingen bij te komen...stress!!
Ah ik bedoelde error_404quote:
Niks een vriendin doet dit voor mij, zij doet ook mijn bruidsnagels die moet ik natuurlijk wel betalen. Nu ik daar aan denk van de week maar eens een proefkapsel gaan doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
mag ik nieuwsgierig zijn en vragen wat jullie kwijt zijn voor visagie en een bruids hairdo?![]()
Hoe gaat het met je zenuwen??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm ik heb vandaag proefkapsel en verven/knippen en dergelijke gedaan. was nu 120 euro kwijt en op de dag zelf kost het me niets. voor de make-up word het door mijn zus gedaan dus die is ook gratis.
laatste loodjes wegen het zwaarst, nog 11 dagen en dan is het zover. begin zelf wel zenuwachtig te worden maar heb er ook ongelovelijk veel zin in!
Mijn collegatje maakt hem, zij doet echt van die mooie taartjes maken in allerlei vormen en kleuren en maten, ze gaat ook regelmatig naar zo'n cursus en anders eens googlen op bruidstaarten..quote:
Je zou alles al kunnen regelen op de datum die je wilt behalve de gemeente je kan die pas vanaf precies een jaar van te voren bespreken, wij hebben vorig jaar op 13 mei gebeld voor dit jaar 14 mei en toen waren we eigelijk een dag te vroeg, maar voor deze ene keer zou ze ons toch al in de agenda plaatsen anders hadden we de dag erna weer moeten bellenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:02 schreef Bamba het volgende:
Weet iemand of er een bepaalde limiet zit aan het aanvragen van een trouwdatum? Wij willen namelijk over 2 jaar in de late lente/vroege zomer trouwen en als het aan mij lag prikken we al een datum. Ik kan natuurlijk morgen ook even de gemeente bellenMaar misschien of iemand het hier weet?
De meeste banketbakkers maken erg lekkere maar niet echt mooie taarten. Tenminste, niet naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
banketbakker. Wij zijn gewoon langsgegaan, eisen neergelegd en offertes vergeleken
Oh en gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Bedankt voor het antwoorden!! Dan moet ik nog een jaar geduld hebben. Had graag alvast een datum willen hebben, maar dat komt nog wel dan
het begint redelijk te komen, de zenuwen. merk het vooral doordat ik (zoals nu) op mijn vrije dag super vroeg wakker benquote:
Wat raar! Daar werd bij ons helemaal niet moeilijk over gedaan.. maargoed, zoveel mensen zullen er niet willen trouwen in Groenloquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
en als je een datum wilde vastleggen moest je ook binnen een aantal weken al in ondertrouw.
Och wat houdt je tegen om de gemeente alvast een keer te bellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Bedankt voor het antwoorden!! Dan moet ik nog een jaar geduld hebben. Had graag alvast een datum willen hebben, maar dat komt nog wel dan
je kan toch met je lief alvast een datum kiezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Leek is ook niet bepaald marriage capitol of the world denk ik hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat raar! Daar werd bij ons helemaal niet moeilijk over gedaan.. maargoed, zoveel mensen zullen er niet willen trouwen in Groenlo!
we krijgen geen toestemmingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nu nog langs de locatie waar we heel graag foto's willen maken...een oude fabriekhal met hele mooie grote ramen..lastig uit te leggen maar heel tof in elk geval. hopen dat we toestemming krijgen!
oja, babs en muziek... Kwamen wij van de week ook achter dat we die nog 'even' moesten regelen. Waren we vergeten door alle druktequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
pff stress begint nu te komen, we waren nog niet echt met muziek bezig, (we hadden twee nummers maar niet echt bekeken of het wel dansmuziek is). dus die moeten we nog even regelen. de BABS is gisteren geweest, een super aardige gezellige man die er volgens mij een hele leuke ceremonie van gaat maken!
We hebben iets anders op het oog, een oude vliegbasis uit de 2e wereldoorlog waar het geraamte van een van de hallen nog staat en wat andere dingen waar je volgens mijn aanstaandequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:04 schreef bigbird het volgende:
He getverHeb je al een ander iets op het oog? Wat je ook leuk vindt? (Kermissen kunnen ook leuk zijn
)
Trouwen gewoon in het gemeentehuis en het feestje is in de Winsinghhof in Roden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij het theehuis of gewoon kasteel Nienoord MM??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |