Wil zo graag een foto maken & die hier tonen... Maar ja, ding moet een verrassing blijvenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef Lishe het volgende:
Ben benieuwd RvLaak!
Ik kreeg net een mailtje van de locatie waar ik graag foto's wou maken. En het kan!!!
Zo gaaf, een grote fabriekshal die nu gebruikt word als expositieruimte!!! Ik ben er echt zo blij van. Er is ook een 70's woonkamer, ik zie het helemaal voor me!
Mnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
foto mag ook per pm!ik heb een trouwjurk om te ruilen
Owwjaa... dat moest ook nog.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan niemand vinden voor mijn haar en make-up.
zoek 's op marktplaats! Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan niemand vinden voor mijn haar en make-up.
Visagiste te koop?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoek 's op marktplaats! Heb ik ook gedaan
Same here... Omgeving Apeldoorn heb ik wel een adresje voor jequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Raissa het volgende:
MM waar woon je? Misschien kunnen we meedenken?
Omgeving Groningen maar meer richting Leek/Roden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Raissa het volgende:
MM waar woon je? Misschien kunnen we meedenken?
Wij laten vrienden foto's maken. Zitten er een aantal bij die niet onverdienstelijk kiekjes kunnen schieten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:11 schreef Lishe het volgende:
MM, geen tips voor haar en make-up. Maar onze fotograaf komt uit Roden. Maar die heb je vast al 1... (Ik ben er zo blij mee!)
Nog 2,5 maand. Huuu. Ik had echt nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Maar die voorbereidingen, heerlijk. En dat dan alles samenvalt. Fijn!
euhm ik heb vandaag proefkapsel en verven/knippen en dergelijke gedaan. was nu 120 euro kwijt en op de dag zelf kost het me niets. voor de make-up word het door mijn zus gedaan dus die is ook gratis.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
mag ik nieuwsgierig zijn en vragen wat jullie kwijt zijn voor visagie en een bruids hairdo?![]()
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef error_404 het volgende:
Net belde mijn broer; of ik toevallig niets had morgen middag/avond....
Heb een donkerbruin vermoeden dat er iets vrjgezellenfeesterigs gaat gebeuren...
Hoor het graagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:39 schreef error_404 het volgende:
Thanks. Gelukkig kennen ze me....
Ben erg benieuw wat ze voor me in petto hbben...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef error_404 het volgende:
Net belde mijn broer; of ik toevallig niets had morgen middag/avond....
Heb een donkerbruin vermoeden dat er iets vrjgezellenfeesterigs gaat gebeuren...
Geen idee nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef _aurum_ het volgende:
mag ik nieuwsgierig zijn en vragen wat jullie kwijt zijn voor visagie en een bruids hairdo?![]()
hoe was watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |