De meeste banketbakkers maken erg lekkere maar niet echt mooie taarten. Tenminste, niet naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
banketbakker. Wij zijn gewoon langsgegaan, eisen neergelegd en offertes vergeleken
Oh en gefeliciteerd natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Bedankt voor het antwoorden!! Dan moet ik nog een jaar geduld hebben. Had graag alvast een datum willen hebben, maar dat komt nog wel dan
het begint redelijk te komen, de zenuwen. merk het vooral doordat ik (zoals nu) op mijn vrije dag super vroeg wakker benquote:
Wat raar! Daar werd bij ons helemaal niet moeilijk over gedaan.. maargoed, zoveel mensen zullen er niet willen trouwen in Groenloquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
en als je een datum wilde vastleggen moest je ook binnen een aantal weken al in ondertrouw.
Och wat houdt je tegen om de gemeente alvast een keer te bellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Bedankt voor het antwoorden!! Dan moet ik nog een jaar geduld hebben. Had graag alvast een datum willen hebben, maar dat komt nog wel dan
je kan toch met je lief alvast een datum kiezen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:48 schreef Bamba het volgende:
Leek is ook niet bepaald marriage capitol of the world denk ik hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat raar! Daar werd bij ons helemaal niet moeilijk over gedaan.. maargoed, zoveel mensen zullen er niet willen trouwen in Groenlo!
we krijgen geen toestemmingquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nu nog langs de locatie waar we heel graag foto's willen maken...een oude fabriekhal met hele mooie grote ramen..lastig uit te leggen maar heel tof in elk geval. hopen dat we toestemming krijgen!
oja, babs en muziek... Kwamen wij van de week ook achter dat we die nog 'even' moesten regelen. Waren we vergeten door alle druktequote:Op woensdag 24 maart 2010 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
pff stress begint nu te komen, we waren nog niet echt met muziek bezig, (we hadden twee nummers maar niet echt bekeken of het wel dansmuziek is). dus die moeten we nog even regelen. de BABS is gisteren geweest, een super aardige gezellige man die er volgens mij een hele leuke ceremonie van gaat maken!
We hebben iets anders op het oog, een oude vliegbasis uit de 2e wereldoorlog waar het geraamte van een van de hallen nog staat en wat andere dingen waar je volgens mijn aanstaandequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:04 schreef bigbird het volgende:
He getverHeb je al een ander iets op het oog? Wat je ook leuk vindt? (Kermissen kunnen ook leuk zijn
)
Trouwen gewoon in het gemeentehuis en het feestje is in de Winsinghhof in Roden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Bij het theehuis of gewoon kasteel Nienoord MM??
Leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trouwen gewoon in het gemeentehuis en het feestje is in de Winsinghhof in Roden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Hier hetzelfde, ik denk (weet) dat veel ontvangers onze kaart niet mooi vinden, maar wel zoiets van ons verwacht haddenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:10 schreef Lishe het volgende:
Onze zijn ook binnen, ben er erg blij mee!! De achterkant is iets anders dan wat ik in gedachte had maar de voorkant maakt alles goed! En ik denk dat veul 'ontvangers' 'm lelijk vinden maar wij vinden de kaart hilarisch. Foto's als ze verstuurd zijn!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool!
Wij gaan vandaag en morgen aan de slag met de inlegkaartjes voor de daggasten en de lunchgasten en het schrijven en dan kunnen ze hier ook de deur (eindelijk) uitIf you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze is wel heel orgineel
Be happy with the little things in life
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:Erg grappig MoBlo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ligt eraanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Mr_Moon het volgende:
op welk moment is het aangeraden de uitnodigen te versturen? 1 maand voor de dag, 2 maanden?
Damn, die van ons is ook in de zomervakantie... Dus echt effe werk maken van de uitnodigingenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ligt eraannormaal 2 maanden geloof ik zoiets, wij hebben 4 gedaan, aangezien het in de zomervakantie is en we mensen de kans willen geven niet op vakantie te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |