En zou je het willen doen, met HK als standplaats? De betreffende landen zijn natuurlijk wel een stuk interessanter en gevarieerder dan de Europese.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:21 schreef static het volgende:
Officieel tot end juni. Titel klopt dan ook niet helemaal.
Ben gevraagd of ik permamnent in Hong Kong wil blijven en dan verantwoordelijk wordtvoor de hele AsiaPac, met de focus op Australie, Japan, Taiwan, Maleisie, Fiji, Vietnam, Thailand, etc. of waar men me gewoon nodig heeft. Veel reizen dus.
Heb al een soortgelijke aanbieding gekregen voor Europa in januari, standplaats Parijs, maar had toen net bijgetekend voor Hong Kong dus dat kon ik niet doen.
Waarschijnlijk niet, anders was de TT wel wat anders geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
En zou je het willen doen, met HK als standplaats? De betreffende landen zijn natuurlijk wel een stuk interessanter en gevarieerder dan de Europese.
Wist het niet zeker, want in OP "straks meer info", en even verderop dat er dat aanbod is geweest...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, anders was de TT wel wat anders geweest
Heb net een huis gekocht in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:54 schreef Sjappel het volgende:
hoe ik het interpreteer is byebye tegen nl en hongkong hello
als ik het zo lees heb je het daar echt heel goed gedaan, gevraagd worden voor zo een functie lukt je niet zomaar denk ik.![]()
succes met het maken van een beslissing
Nou, dat wordt dan dus een vakantiehuis.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef static het volgende:
[..]
Heb net een huis gekocht in Amsterdam.
je leest alleen mijn 1e zin? zat maar wat te gissen hoor..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef static het volgende:
[..]
oei...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef static het volgende:
[..]
Huis kun je weer doorverkopen of verhuren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef static het volgende:
[..]
Nee hoor. ±'quote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef Sjappel het volgende:
[..]
je leest alleen mijn 1e zin? zat maar wat te gissen hoor..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef static het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een zeer leuke stad om te wonen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:23 schreef static het volgende:
Dat laatste ben ik bang. Heb al zoveel gereisd, maar Amsterdam blijft toch mijn 'huis'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |