(na 4 minuten)
Jammer.
maar goed wat moet je er van zeggen..?
Die penalty stip op z'n hoofd is gelijkend
Ik weiger namelijk pertinent Realplayer *spuug!* op mijn compu
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-05-2002 10:58]
quote:en wat bedoel je hiermee
Op woensdag 08 mei 2002 10:48 schreef Cesarino het volgende:Woorden schieten te kort........
quote:Ja gezellige jongen zo te zien. Echt een lachebekje waar je in de kroeg een pilsje mee gaat drinken...
Op woensdag 08 mei 2002 10:48 schreef Cesarino het volgende:
-edit-Woorden schieten te kort........
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-05-2002 11:00]
quote:Dit mag dus niet, maar dat krijg je zometeen vast wel te horen.....
Op woensdag 08 mei 2002 10:48 schreef Cesarino het volgende:
-edit-Woorden schieten te kort........
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 08-05-2002 11:01]
Hmmmmmmmm...
Zou de politie ook meelezen op Fok! ?
Althans voor zover je dat uit de foto's kan opmaken.
edit: Als je die foto van de dader uit de Telegraaf bekijkt lijkt ie er inderdaad verdomd veel op
[Dit bericht is gewijzigd door KikkerBikker op 08-05-2002 11:00]
Ik bedoel daarmee het volgende.
Ik ben een groot Fan van Pim.
Toen ik deze foto van de ( verdachte )moordenaar onder ogen kreeg, was ik sprakeloos. Ik heb echt een paar keer geslikt.
Vandaar de opmerking " woorden schieten te kort ".
quote:Hmmm, wat ik hier had staan zal niet werken.
Op woensdag 08 mei 2002 10:52 schreef Reintje het volgende:
Hoe kan ik een screenshot maken van Realplayer? Willie niet, iig, het scherm is zwart...
[Dit bericht is gewijzigd door Hawk op 08-05-2002 11:02]
Maar verder valt er niks te vergelijken
Maar kan iemand me dat VOlkert verhaal ff uitleggen ... Van wie is die foto ?
als ik dit niet op deze manier mocht posten, dan spijt me dat.
quote:wat is dit voor onzin...mag er nu ook al geen foto van de telegraag meer gelinkt worden?
Op woensdag 08 mei 2002 10:49 schreef Hawk het volgende:[..]
Dit mag dus niet, maar dat krijg je zometeen vast wel te horen.....
quote:Naar de Telegraaf linken is sowieso "not done"
Op woensdag 08 mei 2002 11:02 schreef eRR_ het volgende:[..]
wat is dit voor onzin...mag er nu ook al geen foto van de telegraag meer gelinkt worden?
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 11:04 schreef Hawk het volgende:
Naar de Telegraaf linken is sowieso "not done"
quote:dat is de vermoedelijke dader...
Op woensdag 08 mei 2002 11:00 schreef Un-X-PecteD het volgende:Maar kan iemand me dat VOlkert verhaal ff uitleggen ... Van wie is die foto ?
Ben trouwens ook heel benieuwd naar dat filmpje....
quote:BS !!! Moet ik 3893829319 topics aanhalen met gequote telegraaf stories? Wat is dit voor aan matige censuur hier??
Op woensdag 08 mei 2002 11:04 schreef Hawk het volgende:[..]
Naar de Telegraaf linken is sowieso "not done"
Dit heb ik dus gedaan met m'n digitale camera, het is niet heel duidelijk dat weet ik, maar beter dan niks. en daarbij, het filmpje zelf is niet veel duidelijker..
quote:Op het filmpje zie je toch wel heel duidelijk dat zn haarlijn en oren hetzelfde zijn als op de Telegraaffoto.
Op woensdag 08 mei 2002 11:15 schreef Rieuwert het volgende:
Nou stel ik eerst netjes de vraag en reageert er niemand.. maar als ik een cap neerzet en het mag niet dan is het binnen 2 minuten bekeken.. maar goed, komt ie, puur omdat 80% toch al zelf de vergelijking kan maken aan de hand van real player.Dit heb ik dus gedaan met m'n digitale camera, het is niet heel duidelijk dat weet ik, maar beter dan niks. en daarbij, het filmpje zelf is niet veel duidelijker..
[afbeelding]
quote:Dude, ik ben geen mod, hoor!!
Op woensdag 08 mei 2002 11:12 schreef eRR_ het volgende:[..]
BS !!! Moet ik 3893829319 topics aanhalen met gequote telegraaf stories? Wat is dit voor aan matige censuur hier??
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 11:19 schreef Hawk het volgende:[..]
Dude, ik ben geen mod, hoor!!
Je hebt moeite een joke te herkennen, hč?
quote:Idd, beetje vaag...
Op woensdag 08 mei 2002 11:22 schreef Hawk het volgende:
Mwa... kan net zo goed Poetin zijn.
quote:Pauze en dan print screen? Dat werkte bij mij in elk geval niet .. vreemd. Of zijn daar nog fijnere progjes voor? Nahja goed. Die kerel heeft gewoon dezelfde haarlijn en smal/klein postuur een zoals ik het me bedacht rattekop/muizekopvormig hoofd. Maar ja dat hebben er wel meer
Op woensdag 08 mei 2002 11:19 schreef Sheepcidus het volgende:
je kan gewoon op pauze drukken als je wilt capturen.
Trouwens voor die gene die meteen naar het stukje willen moet je bij afspelen (in het menu) zooeken naar de tijd 4 min 30.
Ik las trouwens dat ze de onopgeloste moord op een wethouder in Nunspeet ook weer gaan onderzoeken, omdat het vermoeden bestaat dat deze zieke man er ook iets mee te maken zou kunnen hebben.
ik ben zelf ook tegen bont en bio- industrie, maar een mens is nog altijd veeeeel meer dan een dier.
[Dit bericht is gewijzigd door starbrotheryvette op 08-05-2002 11:28]
quote:Het kan in elk geval mogelijk helpen inzicht te krijgen in het hoe en waarom..
Op woensdag 08 mei 2002 11:25 schreef calvobbes het volgende:
Al zou het waar zijn? Wat kan het nog veranderen? wat hadden ze anders kunnen doen? Hoe had het voorkomen kunnen worden?
wel doen hč
quote:Ho.. dat mag dus niet.. zou ik ff snel editen..
Op woensdag 08 mei 2002 11:39 schreef HellRaver het volgende:
[afbeelding]Humz ik kan er de vergelijking niet echt uithalen hoor
quote:ik duidelijk wel..kijk eens naar die jukbeenderen
Maar als het niet mag zeg het dan ff dan edit ik hem want wil geen ban aan me broek hebben
quote:Nouja, die foto is al een paar keer weggedit, maar misschien is de policy onderhand weer eens veranderd.. ik weet het ook niet meer hoor..
Op woensdag 08 mei 2002 11:44 schreef HellRaver het volgende:
Humz hoezo mag dat niet? Wat doe ik verkeerd dan ik die foto is gewoon openbaar en die andere screenshot mag toch ook? Ik link niet en ik heb het in me vorige post gevraagd en geen mod die antwoord geeft.Maar als het niet mag zeg het dan ff dan edit ik hem want wil geen ban aan me broek hebben
quote:ik krijg het echt niet voor elkaar om RA te capturen...sorry...
Op woensdag 08 mei 2002 11:46 schreef HellRaver het volgende:
Mischien heeft iemand een duidelijkere screenshot ?
quote:Dito..
Op woensdag 08 mei 2002 11:50 schreef eRR_ het volgende:[..]
ik krijg het echt niet voor elkaar om RA te capturen...sorry...
Tis maar een idee maybe hebben jullie dat al geprobeerd
quote:dan krijg ik maar de helft van het beeld te zien...
Op woensdag 08 mei 2002 11:55 schreef HellRaver het volgende:
Als je het beeld stil zet dan printscreen drukt naar paint gaat plakken kiest dan beeld eruit knipt en in een nieuwe bitmap plakt?Tis maar een idee maybe hebben jullie dat al geprobeerd
quote:Ik krijg niks te zien dan..
Op woensdag 08 mei 2002 11:55 schreef HellRaver het volgende:
Als je het beeld stil zet dan printscreen drukt naar paint gaat plakken kiest dan beeld eruit knipt en in een nieuwe bitmap plakt?Tis maar een idee maybe hebben jullie dat al geprobeerd
succes.
én lees die readme.txt!
quote:Ja welke readme? ik heb gezocht maar vind alleen rare links..
Op woensdag 08 mei 2002 11:58 schreef BinkeR het volgende:
Joehoe, ff opletten. Zoek bij google op Streambox VR en je problemen met het captureren zijn voorbij.succes.
én lees die readme.txt!
hier capture op normale resolutie:
Volgens mij is dit wel heel frappant... Even doorsturen aan de bvd?
Volgens mij is dit dezelfde man...
quote:Mwah, ik weet niet van waneer het filmpje is, maar na een week zit er al weer meer haar op, zeker als je kaler bent... Maar echt kaler vind ik hem niet! Volgens mij is het meer de lichtval ofzo...
Op woensdag 08 mei 2002 12:09 schreef sb het volgende:
Volgens mij zijn de mouwen anders. En is de man op de capture kaler.
Jömig...
Deze moord lijkt wel op die van John Lennon, de dader had ook eerst de handtekening gevraagd aan hem en schoot hem vervolgens dood.
Het is zeer triest!
quote:WOW
Op woensdag 08 mei 2002 12:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]beetje slechte kwaliteit.
Ik had net nog mijn twijfels , maar die zijn bij het zien van deze foto weggenomen ...
quote:Op voorhand mijn excuses voor het ietwat ongenuanceerde taalgebruik, maar: WAT EEN PLEURISKOP HEPT DIE GOSER ZEG!!
quote:LOL,
Op woensdag 08 mei 2002 12:20 schreef papaSAN het volgende:[..]
Op voorhand mijn excuses voor het ietwat ongenuanceerde taalgebruik, maar: WAT EEN PLEURISKOP HEPT DIE GOSER ZEG!!
ja , met zo;n hoofd zou ik ook doordraaien ...
sowiezo geef ik die gast toch weinig tijd....in de bajes zitten veel fans van Pim
[Dit bericht is gewijzigd door bikkelioso op 08-05-2002 12:26]
quote:business nieuws radio weet ervan inmiddels...
Op woensdag 08 mei 2002 12:25 schreef extreme het volgende:
iemand dit al aan rtl nieuws of de telegraaf gemaild?
De handtekeningenjager bij Pim is ongeveer net zo groot als Pim zelf = 2 koppen groter dan de auto.
De verdachte bij de politieauto is als hij zijn hoofd recht zou houden maar 1 kop groter dan de auto en hij lijkt zelfs kleiner dan de politieagenten.
Conclusie: waarschijnlijk niet dezelfde persoon....
quote:Volgens mij staat hij daar gebogen: hij wordt in elkaar gedrukt door de agenten...
Op woensdag 08 mei 2002 12:27 schreef HenriPaul het volgende:
Jullie zien allemaal de lengte van de persoon over het hoofd.De handtekeningenjager bij Pim is ongeveer net zo groot als Pim zelf = 2 koppen groter dan de auto.
De verdachte bij de politieauto is als hij zijn hoofd recht zou houden maar 1 kop groter dan de auto en hij lijkt zelfs kleiner dan de politieagenten.
Conclusie: waarschijnlijk niet dezelfde persoon....
quote:Pim staat gebogen iets te schrijven...
Op woensdag 08 mei 2002 12:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Volgens mij staat hij daar gebogen: hij wordt in elkaar gedrukt door de agenten...
bron Telegraaf website
het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
we kennen de video, maar de beelden zijn te vaag om definitief vast te kunnen stellen of het inderdaad om de dader gaat.
Met vriendelijke groet,
Saskia Bosch
Email: ---@nu.nl
quote:ik vind het wel belangrijk. Het verklaart eea. Misschien
Op woensdag 08 mei 2002 12:37 schreef bikkelioso het volgende:
komop, die gast heeft dezelfde jas, althans dezelfde kleur en ook dezelfde kraag. Het "kapsel" is echt hetzelfde.het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
Waarom trouwens die plastic zak, om kruitsporen te voorkomen?
quote:Ik bedoelde de arrestatiefoto......
Op woensdag 08 mei 2002 12:34 schreef Reintje het volgende:[..]
Pim staat gebogen iets te schrijven...
quote:Nou , nu ik het zo bekijk , is die op de 2e foto geen bodywarmer ??
Op woensdag 08 mei 2002 12:37 schreef bikkelioso het volgende:
komop, die gast heeft dezelfde jas, althans dezelfde kleur en ook dezelfde kraag. Het "kapsel" is echt hetzelfde.het nut van de foto's en het filmpje zie ik nu toch niet meer in, die gast is gepakt met een gun..dus ja...de cel gaat ie toch in
quote:Dat klinkt mij toch wel behoorlijk eng in de oren
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef bikkelioso het volgende:
dus doodstraf......die LPF gaat invoeren daar ze volgende week min. 40 zetels gaan halen
quote:kan, dat witte kan ook de plastic zak zijn. Het kan ook zijn dat ie afritsmouwen had, op de eerste foto lijkt dat een beetje erop.
Op woensdag 08 mei 2002 12:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Nou , nu ik het zo bekijk , is die op de 2e foto geen bodywarmer ??
quote:De plastic zak om zijn hand is idd ter veiligstellen van kruitsporen op de hand van de schutter. Dit is eigenlijk onzin want op de mouw van zijn jas zitten ook kruitsporen en die krijg je er niet zomaar uit met een paar keer wrijven.
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef eRR_ het volgende:[..]
Waarom trouwens die plastic zak, om kruitsporen te voorkomen?
maar op de 1e foto haal ik er niet echt afritsmouwen uit ...
quote:Dan geld dat nog alleen voor feiten gepleegd na die goedkeuring
Op woensdag 08 mei 2002 12:40 schreef bikkelioso het volgende:
als vaststaat dat hij het echt is, was het gewoon om te kijken hoe dicht hij in de buurt kon komen, dus met voorbedachte rade en niet ontoerekiningsvatbaar, dus doodstraf......die LPF gaat invoeren daar ze volgende week min. 40 zetels gaan halen
quote:hij moet nog berecht worden, volgens nieuwe wetten
Op woensdag 08 mei 2002 12:46 schreef Reintje het volgende:[..]
Dan geld dat nog alleen voor feiten gepleegd na die goedkeuring
als uit deze beelden zou blijken dat hij echt met voorbedachte raden te werk ging, en dus alles perfect heeft gepland, waar alle sporen nu op wijzen, moet zo'n ventje gewoon nooit meer vrijkomen.
Maar in ons tolerante land hoef je maar 2/3 van je straf uit te zitten en sta je zo weer op straat. Das nog sicker
quote:
Van:
<redaktie@businessnieuws.nl>
Onderwerp:
Re: op dat filmpje schudt fortuyn de hand met zn moordendaar
Datum:
Wed, 08 May 2002 12:36:10 +0200
Hij lijkt er wel verdacht veel op! We gaan het uitzoeken.Thijs
moord= veel kijkcijfers=meer geld=
quote:zoals ik de dader ken
Op woensdag 08 mei 2002 13:31 schreef Nerd het volgende:[..]
Misschien hebben jullie laatst het interview met dhr. Pim Fortuyn op tv gezien in de 'TV Show' van Ivo Nieh. (in Italië).
op de achtergrond speelde er tussendoor een nummer van Andre Bocelli.
Zou iemand mij kunnen vertellen welk nummer dit is, zodat ik het kan opzoeken.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,
bedankt..
quote:sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
Op woensdag 08 mei 2002 13:26 schreef BigDick het volgende:
Hij lijkt er op, maar het is hem volgens mij niet.
En ik ken Volkert.
Ik van die man! Van mij mag hij -
-.
quote:heb je dit wel gelezen?
Op woensdag 08 mei 2002 14:13 schreef la.femme.nikita het volgende:[..]
sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
quote:Zeg heb jij z'n topic wel gelezen? Agressievo.
Op woensdag 08 mei 2002 14:13 schreef la.femme.nikita het volgende:[..]
sorry, maarruh: "wees er maar trots op"... als ik jou was zou ik dat niet zo van de daken schreeuwen.
Ik
van die man! Van mij mag hij -
-.
quote:Precies, de reactie hier op Fok! op de moord lijkt te zijn dat vrijheid van meningsuiting nu gevaarlijk is of zo.
Op woensdag 08 mei 2002 11:12 schreef eRR_ het volgende:[..]
BS !!! Moet ik 3893829319 topics aanhalen met gequote telegraaf stories? Wat is dit voor aan matige censuur hier??
quote:Wat lul je nou. Is toch misschien belangrijk om te weten, dan is het inderdaad slim om de beelden op te vragen.
Op woensdag 08 mei 2002 13:26 schreef bikkelioso het volgende:
ze zullen iig wel proberen de beelden van de ARD te krijgen, nieuws is tenslotte en ze doen er bij de omroepen alles aan om betere beelden dan bijv de NOS te hebben.moord= veel kijkcijfers=meer geld=
Lijkt in ieder geval verdacht veel op elkaar
quote:Die foto is van enkele jaren geleden (1996). In de tussentijd kan hij qua uiterlijk alweer veranderd zijn.
Vergelijk het eens met de foto's op http://www.gooieneemlander.nl/:
Misschien heeft hij toen door omstandigheden zijn daad (nog) niet uitgevoerd.
http://members.lycos.nl/spykbug/downloads/0,2162,747982,00.ram
hier wil ik niet zeggu dat hij het is
quote:Spuit 11
Op woensdag 08 mei 2002 17:16 schreef WiNsT1D het volgende:
ik heb een duits filmje van iemand gekregen
GOED OP LETTU DAT PIM IEMAND EEN HANDTEKENING Geefthttp://members.lycos.nl/spykbug/downloads/0,2162,747982,00.ram
quote:duh..
GOED OP LETTU DAT PIM IEMAND EEN HANDTEKENING Geefthttp://members.lycos.nl/spykbug/downloads/0,2162,747982,00.ram
Het zou zeker niet ondenkbaar zijn dat hij Pim eerder ontmoet heeft. Dit schijnt wel vaker zo te gaan bij mensen die een obsessie of anderszins een hang naar bekende mensen hebben.
quote:Oh nee! Ik haal hem net op met StreamBox VCR 1.0 Beta 3.1
Op woensdag 08 mei 2002 10:56 schreef Hawk het volgende:[..]
Hmmm, wat ik hier had staan zal niet werken.
Lees net dat RealPlayer-bestanden niet te grabben zijn.
quote:Knurft Alert?
quote:
AMSTERDAM De Duitse tv-zender ARD lijkt de mogelijke dader van de moord op Pim Fortuyn te hebben gefilmd.Op de beelden deelt Fortuyn een handtekening uit aan iemand die sterk op de verdachte lijkt.
Net alsof een roofdier eerst z'n prooi wil ruiken voordat hij toeslaat. Creepy.
-k00pa
quote:hoe laat is dat
Op woensdag 08 mei 2002 18:08 schreef schatje het volgende:
Bij 2Vandaag ook filmpje over die man zometeen!!
Dit hele topic kan dus nu naar het land der fabelen worden verwezen, met dank aan alle Sherlocks.
quote:laat dat maar aan de technische mensen van de politie over die vinden het als er iets in zit.
Op woensdag 08 mei 2002 17:05 schreef calvobbes het volgende:
Idd. dat hoorde ik ook.Ik vraag me af wat voor een info ze daar uit kunnen halen...
quote:Na het Journaal!!
Op woensdag 08 mei 2002 18:10 schreef Qarinx het volgende:[..]
hoe laat is dat
quote:De band die straks van het ARD wordt uitgezonden is dus een andere dan die van de vermeende ontmoeting jl vrijdag tussen de verdachte en PF.
Op woensdag 08 mei 2002 18:10 schreef golfer het volgende:
Justitie en Politie hebben de ARD-band bekeken en komen samen met de familie en bekenden van de verdachte tot de conslusie dat dit niet dezelfde man is.Dit hele topic kan dus nu naar het land der fabelen worden verwezen, met dank aan alle Sherlocks.
quote:Huh, wat voor banden hebben ze dan nog meer?
Op woensdag 08 mei 2002 18:13 schreef golfer het volgende:[..]
De band die straks van het ARD wordt uitgezonden is dus een andere dan die van de vermeende ontmoeting jl vrijdag tussen de verdachte en PF.
quote:Heej goeie drol, waar denk je dat dit topic over gaat?
GOED OP LETTU DAT PIM IEMAND EEN HANDTEKENING Geeft
http://members.lycos.nl/spykbug/downloads/0,2162,747982,00.ramhier wil ik niet zeggu dat hij het is
Anyways, we zullen het wel spoedig vernemen. Of we er verder iets aan hebben is vraag 2 natuurlijk. Zou hij het toen al gedaan willen hebben of wat?
[edit]maar ik had al niet meer hoeven reageren zie ik nu. [/edit]
[edit]of toch wel. [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door PARENA op 08-05-2002 18:18]
quote:Tros-Aktuaband uit 1993 dus.
Op woensdag 08 mei 2002 18:15 schreef Qarinx het volgende:Huh, wat voor banden hebben ze dan nog meer?
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 08-05-2002 18:17]
quote:Jah ik zie het..
Op woensdag 08 mei 2002 18:16 schreef golfer het volgende:[..]
Tros-Aktuaband uit 1993 dus.
[Dit bericht is gewijzigd door VerdienEuro.TK op 08-05-2002 18:20]
Met deze ontdekking is het aannemelijker dat dit persoon in opdracht van iets of iemand heeft gehandeld, voor bijvoorbeeld, een som geld, of afpersing door een organisatie.
Ik vind zijn motief ook maar vaag, hij was net vader geworden, had volgens mij een redelijke baan en omdat Fortuyn iets zei over bontfokken schiet hij hem dood ?
Volgens mij moeten we meer mogelijkheden bekijken na dit filmpje, want dit zet voor mij de zaak in een ander daglicht. Maarja, wie ben ik.
-k00pa
waarom kijken mensen altyd ,en luisteren niet
wat zegt Pim tegen die man De Graaf !!!
ik hoor het zelf ook niet goed ,met die duits gelul
quote:HEt is toch helemaal niet bevestigd dat hij het is op dat filmpje!
Op woensdag 08 mei 2002 18:20 schreef k00pa het volgende:
Maar ik kom net tot de gedachte dat dit dus een goed voorbereide moord is, niet een opwelling van woede, maar de persoon heeft zich voorbereidt, kijken hoe dicht hij toto z'n slachtoffer kon komen, hem een hand geschudt.
quote:hoe moeten wij het dan wel horen als jij het ook niet kan verstaan?
Op woensdag 08 mei 2002 18:20 schreef WiNsT1D het volgende:
opletten is wel luisterenwaarom kijken mensen altyd ,en luisteren niet
wat zegt Pim tegen die man De Graaf !!!
ik hoor het zelf ook niet goed ,met die duits gelul
quote:bron?
Op woensdag 08 mei 2002 18:10 schreef golfer het volgende:
Justitie en Politie hebben de ARD-band bekeken en komen samen met de familie en bekenden van de verdachte tot de conslusie dat dit niet dezelfde man is.Dit hele topic kan dus nu naar het land der fabelen worden verwezen, met dank aan alle Sherlocks.
quote:NOS-journaal van 6 uur en Justitie en Politiewoordvoerders.
Op woensdag 08 mei 2002 18:26 schreef eRR_ het volgende:bron?
Als het OM de beelden heeft gezien en daarop heeft gehoord dat Fortuyn naar de naam van de man vroeg dan kan men vrij duidelijk bepalen of het wel of niet V v/d G is.
Of de man die om een handtekeng vroeg moet een valse naam hebben gebruikt. Maar dat is erg ver gezocht.
--------------------------------------------------------------------------------
Heej goeie drol, waar denk je dat dit topic over gaat?
Anyways, we zullen het wel spoedig vernemen. Of we er verder iets aan hebben is vraag 2 natuurlijk. Zou hij het toen al gedaan willen hebben of wat?
[edit]maar ik had al niet meer hoeven reageren zie ik nu. [/edit]
[edit]of toch wel. [/edit]
haha ja sorry hoor kijken kijken daar zal niets mee berijken
ik geef een opleiding voor doven
ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:Lees nou eens het hele topic en met name de reaktie in het NOS-journaal van de woordvoerders van Justitie en Politie.
Op woensdag 08 mei 2002 18:43 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Check de mouwen eens van die jas bij de gozer die opgepakt wordt. Je ziet door het plastic witte letters, kijk nou eens naar de gozer die de hantekening geeft....ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:rtl5 zegt dat het nog onderzocht wordt
Op woensdag 08 mei 2002 18:46 schreef golfer het volgende:[..]
Lees nou eens het hele topic en met name de reaktie in het NOS-journaal van de woordvoerders van Justitie en Politie.
quote:opvallend jah
Op woensdag 08 mei 2002 18:43 schreef Lt_BaseLine het volgende:
Check de mouwen eens van die jas bij de gozer die opgepakt wordt. Je ziet door het plastic witte letters, kijk nou eens naar de gozer die de hantekening geeft....ook witte letters. Het is dezelfde jas.
quote:jah vant zelfde
Op woensdag 08 mei 2002 10:43 schreef deGVR het volgende:
Kan er neit iemand een capture van posten?Ik weiger namelijk pertinent Realplayer *spuug!* op mijn compu
quote:Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
Op woensdag 08 mei 2002 19:26 schreef mandark2000 het volgende:
Z'n stem hebben ze ook al laten horen.
quote:Z'n pincode
Op woensdag 08 mei 2002 19:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
quote:de enige vragen die van belang zijn:
Op woensdag 08 mei 2002 19:43 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Vraag me nou eifk af wat we nog NIET van 'm weten: we weten waar hij woont, hoe hij eruitziet, dat hij 'n vrouw en kinderen heeft, hoe hij praat, waar hij werkt, etc..etc..
WAAROM? en
NAMENS WIE? / IN OPDRACHT VAN WIE?
slome server dus als je wil mirror ze maar ergens
Ik wil me niet verdiepen in dat zieke individu, de beelden kwamen net voorbij, ik typ dit louter neer gezien dit pagina's lange topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-05-2002 22:23]
quote:Cosma, ik heb met smart zitten wachten op je. En nu graag je complot theorien
Op woensdag 08 mei 2002 20:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Voor degenen die het niet hebben gezien, er waren zonet close-up beelden van de dader op RTL 4(van enige tijd geleden), het ziet er inderdaad naar uit, wanneer je die beelden ziet en die van de Duitsers erna dat het dezelfde ****** is).Ik me niet verdiepen in dat zieke individu, de beelden kwamen net voorbij, ik typ dit louter neer gezien dit pagina's lange topic.
quote:I second the motion.
Op woensdag 08 mei 2002 20:25 schreef eRR_ het volgende:[..]
Cosma, ik heb met smart zitten wachten op je. En nu graag je complot theorien
quote:- Ruud de Wild sprak over een plastic zak. Op de foto's van deze man is een plastic zak te zien bij zijn arrestatie.
Op woensdag 08 mei 2002 21:49 schreef MegA het volgende:
ik vind het frapant dat mensen er al van uit gaan dat deze man de dader is.. hij is nog niet veroordeeld.. onschuldig tot het tegendeel bewezen is...
Bewijs zat...
quote:het is niet aan jullie om deze conclusies te trekken.. maar ik kan de reacties begrijpen..
Op woensdag 08 mei 2002 21:51 schreef VerdienEuro.TK het volgende:[..]
- Ruud de Wild sprak over een plastic zak. Op de foto's van deze man is een plastic zak te zien bij zijn arrestatie.
- In zijn huis is dezelfde munitie gevonden waarmee Pim Fortuyn werd vermoord.Bewijs zat...
quote:ooit gehoord van op heterdaad?
ik vind het frapant dat mensen er al van uit gaan dat deze man de dader is.. hij is nog niet veroordeeld.. onschuldig tot het tegendeel bewezen is...
quote:als je het nieuws goed volgde zag je dat hij pas een paar minuten later is aangehouden... in de buurt... ik geef toe dat er een 90% kans is dat deze man het is geweest .. maar iedereen gaat er hier vanuit dat hij schuldig zonder dat het ooit bewezen is.. volgens de grondwet is iemand schuldig tot het tegendeel bewezen.. dat tegendeel moet door justitie nog bewezen worden.. ondertussen weet heel Nederland wie hij is en waar hij woont.. (terwijl dit volgens mij niet eens mag!) hoe lang duurt het voordat een of andere idioot wraak wil nemen op deze man, door zijn vrouw en kind iets aan te doen?? en wie heeft jullie hier rechter gemaakt?
Op woensdag 08 mei 2002 21:56 schreef waspman het volgende:[..]
ooit gehoord van op heterdaad?
quote:Het is gewoon heel onwaarschijnlijk dat hij het niet is. Maar inderdaad, onschuldig tot het tegendeel bewezen is, als is het maar een formaliteit.
quote:Oke , alle gegevens bekewnd maken had van mij ook niet gehoeven ..
Op woensdag 08 mei 2002 22:00 schreef MegA het volgende:[..]
als je het nieuws goed volgde zag je dat hij pas een paar minuten later is aangehouden... in de buurt... ik geef toe dat er een 90% kans is dat deze man het is geweest .. maar iedereen gaat er hier vanuit dat hij schuldig zonder dat het ooit bewezen is.. volgens de grondwet is iemand schuldig tot het tegendeel bewezen.. dat tegendeel moet door justitie nog bewezen worden.. ondertussen weet heel Nederland wie hij is en waar hij woont.. (terwijl dit volgens mij niet eens mag!) hoe lang duurt het voordat een of andere idioot wraak wil nemen op deze man, door zijn vrouw en kind iets aan te doen?? en wie heeft jullie hier rechter gemaakt?
Waarom hebben ze dat eigelijk gedaan ?
quote:geen idee.. maar de media heeft veel uitgezocht.. om ff de politie voor de zijn.. pure sensatie zucht..
Op woensdag 08 mei 2002 22:22 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
Oke , alle gegevens bekewnd maken had van mij ook niet gehoeven ..
quote:sensatie
Op woensdag 08 mei 2002 22:22 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Daarnaast vind ik het ook helemaal fout dat alles over VvdG bekend is. Dat is inderdaad pure sensatiezucht.
quote:Er zijn ooggetuigen, die hebben kunnen bevestigen of dit de dader is.
Het is dus geen kwestie van er zomaar vanuit gaan.
quote:Deze mensen waren getuige van een brute moord.. en dus geschokt...dus hun hoe zeker kun je zijn dat deze waarnemingen kloppen.. ? ik denk dat een rechtzaak het zal moeten uitwijzen.. maar tot zover ga ik niet deze man flamen of voor iets anders uitmaken...
Op woensdag 08 mei 2002 22:31 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Er zijn ooggetuigen, die hebben kunnen bevestigen of dit de dader is.
Het is dus geen kwestie van er zomaar vanuit gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door MegA op 08-05-2002 22:38]
Ze zeiden net op tv hij zit zo ie zo nog 10 dagen vast
als ze nie weten dat hij het gedaan heb zijn ze dom dat valt nu toch wel te bewijzen. en als ie toch over 10 dagen vrij komt raad ik hem aan toch in die cel te blijven want dan rukt het KOPS( Kenker Owneerende Pakkie Sqaud) uit.
quote:Bepleiten dat er twijfel bestaat over zijn schuld, getuigt van meer paranoide dan complottheorieen, imo.
Op woensdag 08 mei 2002 22:37 schreef MegA het volgende:[..]
Deze mensen waren getuige van een brute moord.. en dus geschokt...dus hun hoe zeker kun je zijn dat deze waarnemingen kloppen.. ?
Maar goed, onschuldig tot het tegendeel is bewezen, zo werkt het nou eenmaal. Maar het is slechts een formaliteit, dat weten we allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 09-05-2002 00:39]
quote:Ik hoop het...
Op donderdag 09 mei 2002 00:37 schreef eRR_ het volgende:[..]
Bepleiten dat er twijfel bestaat over zijn schuld, getuigt van meer paranoide dan complottheorieen, imo.
Maar goed, onschuldig tot het tegendeel is bewezen, zo werkt het nou eenmaal. Maar het is slechts een formaliteit, dat weten we allemaal.
quote:[Offtopic: z0ne down? - pop en ping werkt wel?]
Op donderdag 09 mei 2002 00:38 schreef eRR_ het volgende:
-dubbel-
quote:ik ook, maar je mag toch aannemen dat zijn schuld bewezen wordt danwel een bekentenis.
Op donderdag 09 mei 2002 00:44 schreef Reintje het volgende:[..]
Ik hoop het...
quote:[offtopic]yep, sux :[[/offtopic]
Op donderdag 09 mei 2002 00:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
quote:Tsja, aan de andere kant kan ik best geloven dat er twijfel bestaan over de schuld van deze vent.
Op donderdag 09 mei 2002 00:37 schreef eRR_ het volgende:[..]
Bepleiten dat er twijfel bestaat over zijn schuld, getuigt van meer paranoide dan complottheorieen, imo.
Linkse activist: Gewetensbezwaarde (heeft in zijn dienstplicht dus geweigerd om een wapen aan te pakken)
Normaal binden/boeien dit soort figuren zich vast aan hekken van Borsele.
Een gezonde afkeer van wapentuig. (weten dit door de bank genomen ook niet te bedienen)
In staat om 5 schoten te lossen en ALLE 5 raak.
Wapen thuis, cq patronen thuis. (Zie een gezonde afkeer van wapens)
Alles wat leeft moet beschermd worden.........enz........
Dus ik begrijp de mensen wel die twijfels hebben.
Persoonlijk heb ik geen enkelijke twijfel.
quote:Ahum, zit de rechter die de rechtszaak tegen deze man gaat horen soms hier in het forum? Zo nee, dan maak jij je schuldig aan mierenneukerij. In de rechtszaak mogen er hele strenge eisen gelden voor bewijsvoering, voor de gewone burger is het voldoende als hij met een rokend wapen naast het slachtoffer is gevonden.
Op woensdag 08 mei 2002 21:52 schreef MegA het volgende:[..]
het is niet aan jullie om deze conclusies te trekken.. maar ik kan de reacties begrijpen..
quote:Is trouwens ook niet waar, want de chauffeur die achter de moordenaar aanging wist helemaal niet dat Fortuyn dodelijk getroffen was. Weet je nog wel, de verwarring over het aantal mensen dat hem 'arresteerden'?
Op woensdag 08 mei 2002 22:37 schreef MegA het volgende:[..]
Deze mensen waren getuige van een brute moord.. en dus geschokt...dus hun hoe zeker kun je zijn dat deze waarnemingen kloppen.. ? ik denk dat een rechtzaak het zal moeten uitwijzen.. maar tot zover ga ik niet deze man flamen of voor iets anders uitmaken...
ik wil niet voor de onschuld pleiten van deze man.. maar ik zie dat zoiets heel nederland helemaal zeker is van zijn schuld terwijl er nog geen rechtzaak is geweest of iets anders.. de media is bezig met een groot circus dus ieder geruchtje etc word geplaatst.. dus hoever kun je nog spreken van feiten..?
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 09-05-2002 04:52]
quote:De gewone burger die uit is op een ouderwetse lynchpartij ?
Op donderdag 09 mei 2002 03:46 schreef HiZ het volgende:
Ahum, zit de rechter die de rechtszaak tegen deze man gaat horen soms hier in het forum? Zo nee, dan maak jij je schuldig aan mierenneukerij. In de rechtszaak mogen er hele strenge eisen gelden voor bewijsvoering, voor de gewone burger is het voldoende als hij met een rokend wapen naast het slachtoffer is gevonden.
quote:ja?? is dat zo???
Op woensdag 08 mei 2002 23:39 schreef Reintje het volgende:
De man heeft toch bekend, maar weigert verdere verklaring... Toch???
quote:deze reacties bedoel ik dus.. deze wetten zijn niet zomaar bedacht.. en waar ligt dat "rokend wapen" dan..? heb jij dat dan gevonden? een rechter moet beslissen of deze man schuldig is.. mensen die subjectieve informatie krijgen via de media niet..
Op donderdag 09 mei 2002 03:46 schreef HiZ het volgende:[..]
Ahum, zit de rechter die de rechtszaak tegen deze man gaat horen soms hier in het forum? Zo nee, dan maak jij je schuldig aan mierenneukerij. In de rechtszaak mogen er hele strenge eisen gelden voor bewijsvoering, voor de gewone burger is het voldoende als hij met een rokend wapen naast het slachtoffer is gevonden.
quote:ik heb het ook niet gezien... heeft ie soms bronvermelding?
Op donderdag 09 mei 2002 11:27 schreef Freaky_pauwie het volgende:[..]
ja?? is dat zo???
quote:Is de moordenaar niet in een huis van bewaring? Lopen er mensen met een stuk touw rond?
Op donderdag 09 mei 2002 10:50 schreef Treinhomo het volgende:[..]
De gewone burger die uit is op een ouderwetse lynchpartij ?
Het gaat hier gewoon om de belachelijke gewoonte van mensen die niet betrokken zijn bij de feitelijke rechtsgang te doen alsof het gebruiken van juridisch incorrecte termen een rechtsbreuk is. Dat is het niet, niet zolang de rechter en officier van Justitie zich er niet schuldig aan maken.
quote:En hiermee bewijs je dus precies mijn punt; rechters oordelen juridisch en zijn gehouden aan de regels over de bejegening van een verdachte. Wij mogen Volkert van der Graaf gewoon een moordenaar en terrorist noemen.
Op donderdag 09 mei 2002 13:06 schreef MegA het volgende:[..]
deze reacties bedoel ik dus.. deze wetten zijn niet zomaar bedacht.. en waar ligt dat "rokend wapen" dan..? heb jij dat dan gevonden? een rechter moet beslissen of deze man schuldig is.. mensen die subjectieve informatie krijgen via de media niet..
quote:De dader is al eens eerder verschenen in een reportage uit 1993. Misschien hebben ze het daaruit
Op woensdag 08 mei 2002 10:53 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hoe komt de telegraaf eigenlijk zo snel aan z'on foto?
quote:die regels zijn er niet voor niks.. die zijn er om onschuldigen uit de cel te houden.. als er weer met gevoelens gehandeld word krijg je zo'n situatie als in de puttense moordzaak..
Op donderdag 09 mei 2002 13:57 schreef HiZ het volgende:[..]
En hiermee bewijs je dus precies mijn punt; rechters oordelen juridisch en zijn gehouden aan de regels over de bejegening van een verdachte. Wij mogen Volkert van der Graaf gewoon een moordenaar en terrorist noemen.
De man die op de video van het duitse tv station staat is niet de dader. Hij heeft zich gemeld bij de politie en die is ervan overtuigd dat hij er niets mee te maken heeft.
Bron: 3fm-nieuws van 15.00 uur.
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 09-05-2002 15:08]
quote:Die regels zijn er voor de Officier van Justitie en de Rechter, die regels zijn er NIET voor normale burgers of journalisten.
Op donderdag 09 mei 2002 14:44 schreef MegA het volgende:[..]
die regels zijn er niet voor niks.. die zijn er om onschuldigen uit de cel te houden.. als er weer met gevoelens gehandeld word krijg je zo'n situatie als in de puttense moordzaak..
quote:Zo, dan is dat duidelijk
De man die op recente beelden van de ARD een handtekening kreeg van Pim Fortuyn, is niet de verdachtevan de moord.Dat heeft het OM in Amsterdam bekendgemaakt. De gefilmde man meldde zich uit eigen beweging bij de politie.
quote:het is gewoon een kwestie van fantsoen om iemand redelijk te behandelen.. dat heet beschaving..
Op donderdag 09 mei 2002 18:45 schreef HiZ het volgende:[..]
Die regels zijn er voor de Officier van Justitie en de Rechter, die regels zijn er NIET voor normale burgers of journalisten.
quote:inderdaad. jammer dat de politici er niet zo over dachten.
Op vrijdag 10 mei 2002 16:38 schreef MegA het volgende:[..]
het is gewoon een kwestie van fantsoen om iemand redelijk te behandelen.. dat heet beschaving..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |