Jij had het toch al met Champix geprobeerd? Niet lang genoeg misschien? Ik las dat Cc er 3 maanden voor had uitgetrokken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, het blijft kut
Na een kwartier in een bespreking denk ik aan een peuk
In een restaurant denk ik bij voortduring aan een peuk (ik kom er dan ook zelden meer)
In de kroeg hoort het er gewoon bij (ook daar kom ik maar zelden meer)
De eerste sigaret in de morgen is het lekkerst, maar je voelt tegelijkertijd je energie weg gezogen worden
Je huis stinkt en je schaamt jezelf als je bezoek krijgt en al helemaal als die er ook nog opmerkingen over maken in de trant van "'t Stinkt hier naar rook!"
Alles wordt geel
Het kost mij ¤ 250 euro per maand
En zo kan ik nog wel even doorgaan, los van gezondheidsperikelen
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom vraag je de huisarts dan niet om nortrilen en probeer je dan te stoppen met roken?
Jups, dat ging ook echt hartstikke goed, totdat L&B na een maand? stoppen binnenkwam, die buiten wilde gaan roken en ik haar zei dat ik dat onzin vond. Ik wil niet zo'n nare anti-roker worden en zijn. Afijn, ik was toen ook net gestopt met Champix (veel te vroeg) en ik ging nat.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had het toch al met Champix geprobeerd? Niet lang genoeg misschien? Ik las dat Cc er 3 maanden voor had uitgetrokken.
Ah ik snap het helemaal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, dat ging ook echt hartstikke goed, totdat L&B na een maand? stoppen binnenkwam, die buiten wilde gaan roken en ik haar zei dat ik dat onzin vond. Ik wil niet zo'n nare anti-roker worden en zijn. Afijn, ik was toen ook net gestopt met Champix (veel te vroeg) en ik ging nat.
Het is van oorsprong een anti-depressiva en deze helpt bij het stoppen met roken om nog niet bekende wijze. (Deze 'bijwerking' is per toeval ontdekt'.)quote:http://www.efarma.nl/PAGES/winap.asp?ID=1623&Method=infotekst
Werking
Nortriptyline werkt alleen als u echt zelf stoppen wilt. Het is een hulpmiddel dat de kans dat u van het roken afblijft een beetje verhoogt.
Het is niet precies bekend hoe nortriptyline werkt bij rookverslaving. Mogelijk helpt het de ontwenningsverschijnselen te verminderen en verkleint het uw behoefte om te roken.
Klik voor meer informatie over geneesmiddelen bij rookverslaving
Rookverslaving
De eerste week dat u Nortrilen slikt, hoeft u nog niet te stoppen met roken. Stop in de tweede week van de behandeling. Meestal schrijft de arts Nortrilen voor maximaal twaalf weken voor. Als u na zeven weken gebruik van nortriptyline nog altijd (even veel) rookt, heeft verdere behandeling met Nortrilen geen zin.
Oh oké, net als Zyban. Kan dat je er zo depressief als een deur van kan worden zeker?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is van oorsprong een anti-depressiva en deze helpt bij het stoppen met roken om nog niet bekende wijze. (Deze 'bijwerking' is per toeval ontdekt'.)
Dat vooral, want ik vond het een paardenmiddel. En net als je aan een dosis gewend bent, moet je hem weer verhogen en begint de ellende weer opnieuw. Zweten, slecht slapen, dromen, etcquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah ik snap het helemaal.
Je hikt dus eigenlijk aan tegen de eerste stap naar de Champix.
En omdat je dat fijne gevoel niet meer hebt, laat je ze dan maar liggen? Werkt het zo? Ook als je een gewoonteroker bent?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat vooral, want ik vond het een paardenmiddel. En net als je aan een dosis gewend bent, moet je hem weer verhogen en begint de ellende weer opnieuw. Zweten, slecht slapen, dromen, etc
Maar het helpt echt, je zuig en je zuigt aan een sigaret, maar je voelt het fijne gevoel niet meer.
Nou ... dat was dus mijn bijwerking, als mosterd na de maaltijd. Zo 'het is zoals het is' relaxed als ik was ten tijde van Champix, zo diep in het dal zat ik toen ik ermee was gestopt. Zo erg dat ik via de huisarts een milde serotonine heropname onderdrukkende AD heb gekregen. Tien mg per dag, maar precies datzelfde zetje dat ook Champix mij gaf. Zodat ik niet om elk wissewasje ga dramaqueenen.quote:
Verslaving maakt een mongooltje van je. Ik voel me dus ook een soort poppetje aan een touwtje van de nicotine.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was bij mijn ouders thuis altijd sowieso de enige die rookte. Dat mocht overigens wel gewoon overal, nu ze oud en lelijk beginnen te worden lopen ze wat vaker te klagen maar ze begrijpen ook wel dat als ik daar met Kerst bij hun thuis moet zitten dat ik niet de hele avond NIET ga roken
Verder ben ik het inderdaad met de rest eensch, als je wil stoppen moet je gewoon stoppen. Zodra je het woord "proberen" gaat gebruiken doe je het fout. Gewoon stoppen, je bent toch geen mongooltje?
Het smaakt anders, ik werd van roken ook ietwat benauwd en kon slechter ademen, alsof je keel werd dichtgeknepen. Automatisch ga je iets minder roken. Maar dan nog moet je tussen de tiende en veertiende dag echt stoppen en dat is nog steeds een flinke stap. Alleen gemakkelijker te nemen doordat je eigenlijk al van die nicotineverslaving af bent. Niet lichamelijk, maar het effect heb je al veertien dagen niet meer gehad doordat Champix dat blokkeert.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
En omdat je dat fijne gevoel niet meer hebt, laat je ze dan maar liggen? Werkt het zo? Ook als je een gewoonteroker bent?
Die bijverschijnselen lijken me iets voor de beginfase, of blijft dat zo doorgaan.
Ik heb helemaal geen zin om te stoppen met roken want het bevalt me prima en dat ik er af en toe mensen mee irriteer vind ik alleen maar nog leuker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Verslaving maakt een mongooltje van je. Ik voel me dus ook een soort poppetje aan een touwtje van de nicotine.
Het woord "Proberen" ga je vanzelf gebruiken als je eerdere "daadkrachtige" pogingen mislukt zijn. Je dekt jezelf in, da's al. Het is simpelweg lastig en een onderschatte verslaving door de meesten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Verder ben ik het inderdaad met de rest eensch, als je wil stoppen moet je gewoon stoppen. Zodra je het woord "proberen" gaat gebruiken doe je het fout. Gewoon stoppen, je bent toch geen mongooltje?
koop dan zo'n plasmaclusterquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jups, dat ging ook echt hartstikke goed, totdat L&B na een maand? stoppen binnenkwam, die buiten wilde gaan roken en ik haar zei dat ik dat onzin vond. Ik wil niet zo'n nare anti-roker worden en zijn. Afijn, ik was toen ook net gestopt met Champix (veel te vroeg) en ik ging nat.
Ik kom juist uit een rokersfamilie. Pa werkt al ruim 30 jaar bij een sigarettenfabriekquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik was bij mijn ouders thuis altijd sowieso de enige die rookte. Dat mocht overigens wel gewoon overal, nu ze oud en lelijk beginnen te worden lopen ze wat vaker te klagen maar ze begrijpen ook wel dat als ik daar met Kerst bij hun thuis moet zitten dat ik niet de hele avond NIET ga roken
Okee, dus die dichtgeknepen keel heb je normaal bij roken of bij Champix?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het smaakt anders, ik werd van roken ook ietwat benauwd en kon slechter ademen, alsof je keel werd dichtgeknepen. Automatisch ga je iets minder roken. Maar dan nog moet je tussen de tiende en veertiende dag echt stoppen en dat is nog steeds een flinke stap. Alleen gemakkelijker te nemen doordat je eigenlijk al van die nicotineverslaving af bent. Niet lichamelijk, maar het effect heb je al veertien dagen niet meer gehad doordat Champix dat blokkeert.
Dat zeggen alcoholisten ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb ooit om mijn punt te bewijzen gewoon een week niet gerookt. Was geen enkel probleem.
Mehehe, dat beviel mequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom juist uit een rokersfamilie. Pa werkt al ruim 30 jaar bij een sigarettenfabriek![]()
Bij een familiediner hoort het sigaretje ook gewoon bij de maaltijd. Na het toetje, hup, asbakken op tafel en stomen maar!
Ja dan ligt het voor de hand. Ik kom juist uit een rookvrije familie. Ik ging puur door peer pressure roken toen ik als student een bijbaantje had in de horeca.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kom juist uit een rokersfamilie. Pa werkt al ruim 30 jaar bij een sigarettenfabriek![]()
Bij een familiediner hoort het sigaretje ook gewoon bij de maaltijd. Na het toetje, hup, asbakken op tafel en stomen maar!
Dat dacht ik ook direct. Een week stoppen om je punt te bewijzen met in je achterhoofd de wetenschap dat je na die week weer vrolijk verder gaat, is natuurlijk niet echt een punt.quote:
Hahaha.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Die reflex verdwijnt ook. Of je gaat opeens schoonmaken en andere klusjes doen. Ook een voordeel. Helaas duurde dat niet echt lang in mijn geval.
Oh thank god!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om te stoppen met roken want het bevalt me prima en dat ik er af en toe mensen mee irriteer vind ik alleen maar nog leuker.
Nee hoor, als dit jou helpt, dan is dat toch hartstikke mooi meegenomen. Ik heb trouwens toen een dubbeloffensief gedaan: en Champix en dat kutboek van Carr. Hielp wel. Omdat ik er nu open voor stond, denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Hahaha.
Jullie denken misschien dat ik jullie uithoor, Cc en Teun, en dat is ook zo. Maar dit geeft me steeds meer hoop dat het gaat lukken.
Dat doe ik elke weekquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om te stoppen met roken want het bevalt me prima en dat ik er af en toe mensen mee irriteer vind ik alleen maar nog leuker.
Maar ik heb ooit om mijn punt te bewijzen gewoon een week niet gerookt. Was geen enkel probleem.
Mwoah, het ging zo:quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct. Een week stoppen om je punt te bewijzen met in je achterhoofd de wetenschap dat je na die week weer vrolijk verder gaat, is natuurlijk niet echt een punt.
Jezus, dat is pas echt heftig. Blijft het een zwakke plek of ben je er dan nu wel klaar mee?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lichamelijk verslaafd geweest aan zware pijnstillers, maar het was dat of ondraaglijke pijn lijden. Dat afkicken was echt zwaar. Zwak, ziek, misselijk, overgeven, koud tot in mijn botten, spierzwakte.
Goede tip, dat neem ik er ook bij.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, als dit jou helpt, dan is dat toch hartstikke mooi meegenomen. Ik heb trouwens toen een dubbeloffensief gedaan: en Champix en dat kutboek van Carr. Hielp wel. Omdat ik er nu open voor stond, denk ik.
Het was een lichamelijke verslaving geen geestelijke. Zolang ik het niet tegen de pijn hoef te gebruiken ben ik er wel klaar mee. Het is echt naar en vervelend spul.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Jezus, dat is pas echt heftig. Blijft het een zwakke plek of ben je er dan nu wel klaar mee?
Ik kan me hier dan weer niks bij voorstellen.
Bij roken kreeg ik het benauwd tijdens het gebruik van Champix, maar het zal bij iedereen weer net iets anders zijn denk ik. De reflex van het grijpen naar een sigaret hou je, maar als het gevolg van je reflex je geen voldoening meer geeft of in mijn geval je er zelfs wat benauwd door wordt, dan gaat dat ook meespelen bij die reflex. Je rookt er vanzelf per dag al een paar minder. Het middel is een steun in je rug, een flinke duw, maar uiteindelijk moet je het nog steeds zelf doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, dus die dichtgeknepen keel heb je normaal bij roken of bij Champix?
Hoe deed je het dan met de zenuwen, je handen die naar een sigaret willen grijpen? Ik weet namelijk niet wat zwaarder weegt: de gewoonte of de lichamelijke verslaving. Of verdwijnt de reflex ernaar te grijpen ook een beetje.
Knap dat het je wel is gelukt. Het klinkt als het afkicken van heroïne.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lichamelijk verslaafd geweest aan zware pijnstillers, maar het was dat of ondraaglijke pijn lijden. Dat afkicken was echt zwaar. Zwak, ziek, misselijk, overgeven, koud tot in mijn botten, spierzwakte.
Oh ja, dat had ik ook al niet. Het was niet zo lekker maar ja, boeien!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het smaakt anders, ik werd van roken ook ietwat benauwd en kon slechter ademen, alsof je keel werd dichtgeknepen. Automatisch ga je iets minder roken. Maar dan nog moet je tussen de tiende en veertiende dag echt stoppen en dat is nog steeds een flinke stap. Alleen gemakkelijker te nemen doordat je eigenlijk al van die nicotineverslaving af bent. Niet lichamelijk, maar het effect heb je al veertien dagen niet meer gehad doordat Champix dat blokkeert.
Mijn punt was dat ik wél een week zonder peuk kon en dat heb ik bewezen door het een week zonder peuken te doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Het was dus niet om je punt te bewijzen, maar om een weddenschap te winnen? Totaal andere incentive, natuurlijk.
Dankjewel. Ik denk dat ik niet eens meer zou durven roken als ik het er benauwd van kreeg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij roken kreeg ik het benauwd tijdens het gebruik van Champix, maar het zal bij iedereen weer net iets anders zijn denk ik. De reflex van het grijpen naar een sigaret hou je, maar als het gevolg van je reflex je geen voldoening meer geeft of in mijn geval je er zelfs wat benauwd door wordt, dan gaat dat ook meespelen bij die reflex. Je rookt er vanzelf per dag al een paar minder. Het middel is een steun in je rug, een flinke duw, maar uiteindelijk moet je het nog steeds zelf doen.
Het gevoel dat nicotine geeft via neurotransmitters? heb je niet meer, die worden door Champix geblokkeerd. Google anders even en je hebt binnen tien seconden alle info.
Arm ding!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een lichamelijke verslaving geen geestelijke. Zolang ik het niet tegen de pijn hoef te gebruiken ben ik er wel klaar mee. Het is echt naar en vervelend spul.
dat heb ik ooit eens een keer gehad met carnaval...een weddenschap om niet te drinken...hek mooi 500 gulden verdiend toenquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, het ging zo:
"Wedden dat je geen week lang zonder peuken kan?"
"Okee."
Daarom was je niet op de meet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Copycat het volgende:
Met mijn verslavingsgevoeligheid kan ik me elke verslaving wel indenken. Gelukkig begeef ik me niet onder crackhoeren en heroïnejunks.
En daar is Fanny, Fann, Fannetje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik zie dat ook gewoon voor me de hele dag zo![]()
Noem je je dearly beloved nu een crackhoer?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Met een weddenschap als ruggensteun ... Maar heel goed, hoor!
quote:
Dat zou ik niet proberen neequote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En mocht ik ooit stoppen ga ik heus niet janken dat jij in de tuin moet gaan staan?
Nee, mezelfquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je je dearly beloved nu een crackhoer?
Toch niet die pleisters?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het was een lichamelijke verslaving geen geestelijke. Zolang ik het niet tegen de pijn hoef te gebruiken ben ik er wel klaar mee. Het is echt naar en vervelend spul.
\quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
En daar is Fanny, Fann, Fannetje!![]()
De eerste echte stopper dmv komkommers!
Dat werkt bij veel mensen beter dan een of ander goedje waar je bijwerkingen van krijgt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:
Met een weddenschap als ruggensteun ... Maar heel goed, hoor!
Het is bijna hetzelfde. De pijnstillers die kreeg worden ook door mensen gebruik als middel om af te kunnen kicken van heroïne. Het zorgt voor hetzelfde effect, maar zijn dan veel minder schadelijk voor je lichaam.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap dat het je wel is gelukt. Het klinkt als het afkicken van heroïne.
Staat daar nou een Asbak?quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef D. het volgende:
Maar weer eens een foto uit de oude doos
Mijn slaapkamer, 15 joar geleje
[ afbeelding ]
Ja okee, maar dan is het afkicken dus ook net zo erg. Ik heb wel eens iemand zien afkicken van heroïne, dat was echt een lijdensweg met buikkrampen en zweetaanvallen waar je u tegen zei.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is bijna hetzelfde. De pijnstillers die kreeg worden ook door mensen gebruik als middel om af te kunnen kicken van heroïne. Het zorgt voor hetzelfde effect, maar zijn dan veel minder schadelijk voor je lichaam.
ik heb wel een rare tik maar ik weet niet of dat ook verslavingen valtquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:59 schreef Laysa het volgende:
Ik ben gelukkig niet verslavingsgevoelig!! blij toe , als ik dit allemaal zo lees
Nah das gewoon op dat moment je favo eten!!! ik vind het lekker om om 11 uur 's avonds nog een boterham met pindakaas te etenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een rare tik maar ik weet niet of dat ook verslavingen valt
als ik iets gegeten of gedronken heb dat ik lekker vind wil ik dat iedere dag
vreet ik elke dag pindakaas weken lang en dan moet ik het niet meer
en dan is het weer iets ander nutella en op dit moment hagelslag![]()
is ook raaaaaaaaaaaaaar hoor
Zeg hela! Schobbejak!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
ucheucheproesthoest * *kotst over Ian heen
ik eet ALTIJD 's avondsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah das gewoon op dat moment je favo eten!!! ik vind het lekker om om 11 uur 's avonds nog een boterham met pindakaas te eten
Boeien....ik poest nl gewoon mn tanden voor het slapen gaanquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus liever dat iemand uit zijn snaveltje meurt door sigaretten dan door pindakaas.
Pindakaas is ranzuuuuuuuug!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb dus liever dat iemand uit zijn snaveltje meurt door sigaretten dan door pindakaas.
Is Teun zo'n gassig persoon dan?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik meur niet
als ik meur slaat de plasmacluster wel aan
als je een wind laat gaat ie ook loeien![]()
dus tis wel wat voor Teun
Das ietwat een fabeltje dat dat persé slecht moet zijn....het heeft nl te maken met je stofwisseling...en als je een snelle stofwisseling hebt dan is het niet slecht....Het is sowieso beter om meerdere keren per dag te eten ipv de 3 maaltijden per dag...veeeeeeeeeel beter voor je stofwisseling....ik word ook altijd wakker als ik niet nog ff wat eet en dan sta ik dus gewoon om 3 uur 's nachts nog een koek te snaaienquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik eet ALTIJD 's avondsharstikke slecht maar anders kan ik niet slapen
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden van welquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is Teun zo'n gassig persoon dan?
Nee, suboxone. Op een gegeven moment had ik 3 pleisters tegelijk nodig en toen zijn ze naar dat middel overgestapt.quote:
gewoon de hele dag doorgrazen maar kleine hoeveelhedenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das ietwat een fabeltje dat dat persé slecht moet zijn....het heeft nl te maken met je stofwisseling...en als je een snelle stofwisseling hebt dan is het niet slecht....Het is sowieso beter om meerdere keren per dag te eten ipv de 3 maaltijden per dag...veeeeeeeeeel beter voor je stofwisseling...
Op korte termijn wellicht. Op langere termijn lijkt me zo'n externe motivator niet echt sterk genoeg.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat werkt bij veel mensen beter dan een of ander goedje waar je bijwerkingen van krijgt.
Mezelf incluis
Oss- drugsquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, suboxone. Op een gegeven moment had ik 3 pleisters tegelijk nodig en toen zijn ze naar dat middel overgestapt.
Inderdaad ja!quote:
Lekker, pindakaasquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Given, maar volgens mij is juist die eerste korte termijn het meest zwaar? Dus als je die dan kan overbruggen met die externe motivator komt het misschien toch nog goed en leef je nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op korte termijn wellicht. Op langere termijn lijkt me zo'n externe motivator niet echt sterk genoeg.
Ik ben ooit 4 maanden gestopt geweest voor 150 gulden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op korte termijn wellicht. Op langere termijn lijkt me zo'n externe motivator niet echt sterk genoeg.
Dat is verslavingsgevoelig. Daarom eet ik soms weken hele apfelstrudels of salade geitenkaas, elke fucking dag hè. Nu eet ik elke dag kaneelkussentjes. Al een hele week lang. Sowieso snoep in het algemeen, 2 zakken per dag. Ik moet daar vanaf want het is irritant want ik wil het ook eten als ik bij mensen ben en die moet je dan ook snoepjes aanbieden terwijl het mijn snoepjes zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel een rare tik maar ik weet niet of dat ook verslavingen valt
als ik iets gegeten of gedronken heb dat ik lekker vind wil ik dat iedere dag
vreet ik elke dag pindakaas weken lang en dan moet ik het niet meer
en dan is het weer iets ander nutella en op dit moment hagelslag![]()
is ook raaaaaaaaaaaaaar hoor
Wel het meest zwaar, maar dat wil niet perse zeggen dat momenten later in de tijd minder verleidelijk zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Given, maar volgens mij is juist die eerste korte termijn het meest zwaar? Dus als je die dan kan overbruggen met die externe motivator komt het misschien toch nog goed en leef je nog lang en gelukkig.
Ik heb daarvoor het perfecte excuus: ik moet wel vanwege chronische maagklachtenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
gewoon de hele dag doorgrazen maar kleine hoeveelheden
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, suboxone. Op een gegeven moment had ik 3 pleisters tegelijk nodig en toen zijn ze naar dat middel overgestapt.
Maar dan wel weer beginnen ... catch de drift?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben ooit 4 maanden gestopt geweest voor 150 gulden.
Maar jij gaat dus echt, echt, ECHT heul stoppen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel het meest zwaar, maar dat wil niet perse zeggen dat momenten later in de tijd minder verleidelijk zijn.
o dus ik ben niet de enige gekquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is verslavingsgevoelig. Daarom eet ik soms weken hele apfelstrudels of salade geitenkaas, elke fucking dag hè. Nu eet ik elke dag kaneelkussentjes. Al een hele week lang. Sowieso snoep in het algemeen, 2 zakken per dag. Ik moet daar vanaf want het is irritant want ik wil het ook eten als ik bij mensen ben en die moet je dan ook snoepjes aanbieden terwijl het mijn snoepjes zijn.Dan moet ik weer naar een tankstation omdat zij mijn snoepjes opeten. Ik bied het dan wel aan maar dan zou ik het op prijsstellen als ze gewoon nee zeggen.
Gamen, ook zoiets.
Kardinaal, vermoedelijk heb ik het gemist (en geen zin om terug te bladeren), maar vanwege wat had jij ondraaglijke pijn?quote:
Die smerige Caramac?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:19 schreef FANN het volgende:
[..]
o dus ik ben niet de enige gek![]()
die Griek is wel eens 's avonds naar het tankstation gereden omdat ik liep te janken
om die caramelrepen![]()
hij werd er scheitziek van en toen ging ie maar halen
wel zo![]()
Echt hè! En het erge is dat ik altijd alleen maar die huizen zat te bouwenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik durf geen Sims meer te spelen. Nooit meer!
Op karakter blijven eten is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:20 schreef D. het volgende:
Ik probeer ook weleens aan een snoepverslaving te beginnen, maar ik word na tig dezelde snoepjes altijd misselijk
Ja!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè! En het erge is dat ik altijd alleen maar die huizen zat te bouwenEn als het dan klaar was (met indoor zwembaden en speciale kamerts voor ongeveer ALLES) dan was het niet meer leuk en begon ik een nieuwe
Ik ben ook maar een man hequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Op karakter blijven eten is ook niet voor iedereen weggelegd.
Zo ver kwam ik dus nooit.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!Ik liet ze het ook altijd doen maar ik vond dat kind een jedoe dus die werd weer in beslag genomen en dan ging ik me weer vrolijk omkleden. Of dan liet ik ze gewoon doodgaan maar dat deed ik wel met een wakend oog. Ziek spel!
Maar wel met een cheat toch? Anders kon je niet zoveel bouwen.quote:
Duh, cheaten tot je er bij neer valt! Hatzee, hele oppervlak plat maken, 10000000000000 Simdollars bij elkaar cheaten en natuurlijk alle websites met extra meubels en rotzooi leegplukkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar wel met een cheat toch? Anders kon je niet zoveel bouwen.
Dat bouwen was ook tof ja. Ik had een Ikea-huis.
Goed topicquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Mehehe ik dacht dat Teun TS zou zijn
Haters op Sieneke - Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie)
Wel tof dat je door hebt dat je MIJ nodig hebt om Sieneke nog een beetje leuk te maken.quote:
Je bent voor veel meer onmisbaar, zonder jou staat echt alles stilquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel tof dat je door hebt dat je MIJ nodig hebt om Sieneke nog een beetje leuk te maken.
Ja, want ik wilde heul niet stoppen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan wel weer beginnen ... catch de drift?
En zo zijn we weer terug bij waar ik begon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, want ik wilde heul niet stoppen.
Ga ik ook doen!quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik ook doen!
Samen dan maar?
Ik douche wel heet, heterd!
Ik ook!!!! is dat ff boffenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga ik ook doen!
Samen dan maar?
Ik douche wel heet, heterd!
Ik doe niets!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo deed ik ook niet bij jou en Mera
quote:Krantenbezorgen wordt man fataal
COEVORDEN - Een 83-jarige man uit Coevorden is donderdagmorgen in zijn woonplaats door een ongeval om het leven gekomen. De man reed die ochtend in zijn auto in een woonwijk om kranten te bezorgen. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
De bezorger wilde uit de wagen stappen om een krant in een bus te stoppen. De wagen ging op dat moment onverwacht rijden. Met geopende portier kwam de wagen tegen een boom tot stilstand. De bestuurder raakte met zijn hoofd bekneld tussen de auto en het portier. Buurtbewoners hebben geprobeerd de man te helpen. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
De afspraak was dat ik ging stoppen met roken, en als ik na een bepaalde datum nog steeds niet rookte kreeg ik 150 gulden. Na die datum ben ik vrolijk weer gaan roken omdat ik helemaal niet wilde stoppenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo zijn we weer terug bij waar ik begon.
LOLquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:58 schreef Ian_Nick het volgende:
De volgende keer gooi ik mijn asbak gewoon leeg zonder iets te zeggen
Ik zag het voor me. Hij stapt uit die auto, auto gaat rollen, hij duikt er weer in om die handrem aan te trekken, boom, deur, hoofd, pletten, dood.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
Kranten bezorgen met een auto. Dan vráág je er ook om!
Afschuwelijkquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag het voor me. Hij stapt uit die auto, auto gaat rollen, hij duikt er weer in om die handrem aan te trekken, boom, deur, hoofd, pletten, dood.
Ben je half mens, half paard?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Sowieso heeft medicatie altijd bar weinig effect bij mij, als het niet in enorme hoeveelheden aangeboden wordtMet alle gevolgen van dien.
Goede reconstructie Peter T. Niemenie, ongelukverslaggever.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zag het voor me. Hij stapt uit die auto, auto gaat rollen, hij duikt er weer in om die handrem aan te trekken, boom, deur, hoofd, pletten, dood.
MANBEARPIG!1!!1quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ben je half mens, half paard?
Opeens moet ik aan South Park denken. Hoe heet dat beest, zo'n half half geval.
Die komt ook in harry potter voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Manbearpig!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
Een centaur?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:23 schreef Noek het volgende:
[..]
De echte reconstructie gaat nog plaats vinden. Ik ga een helling met boom en gegadigden zoeken. Het is sowieso dé manier om te stoppen met rokenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Goede reconstructie Peter T. Niemenie, ongelukverslaggever.
dat is waar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De echte reconstructie gaat nog plaats vinden. Ik ga een helling met boom en gegadigden zoeken. Het is sowieso dé manier om te stoppen met roken
Hij is onherkenbaar!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, én ik zie ik zie wat ik niet goed zie. Wie is dat naast jou?
Doei!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu naar diploma uitreiking van een vriendin!
Fijne dag mensen!
Die met een biertje en jij met je haren, maak me gek, los.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Noek, welke bedoelde je, het zijn een stuk of 10 verschillende ava's ondertussen?
Daar staat een bepaalde moderator van dit subforum opquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Die met een biertje en jij met je haren, maak me gek, los.
Die!
Ketamine!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Noek het volgende:
Nee, een paard. Wats met die medicatie?
Paardenmiddel! En drugs!quote:
Dat ik altijd erg veel dosis nodig heb om het te laten werken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, een paard. Wats met die medicatie?
Oh kutderkutkut, nu wil ik je uitdagen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ik altijd erg veel dosis nodig heb om het te laten werken.
Helaas zijn bijwerkingen dan meestal ook 3x zo erg.
Voorbeeld: hoofdpijn? 600 mg ibuprofen, minimaal. En daar vreselijk loom van worden.
Dus stoppen met roken met medicatie zou voor mij denk ik geen optie zijn.
Als ik het ooit in mn kopf haal moet ik iemand zover krijgen die me uitdaagt 2 jaar te stoppen, met als beloning een paar honderd euro.
Dacht ook dat het een hond was, maar toen zag ik die achter eh benen en dat was weer menselijk. Wat een eng ding zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Er stond manbearpig bij, wel 3x ofzo!
Ik hoop niet dat je dat ook hebt met zwanger wordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat ik altijd erg veel dosis nodig heb om het te laten werken.
Helaas zijn bijwerkingen dan meestal ook 3x zo erg.
Voorbeeld: hoofdpijn? 600 mg ibuprofen, minimaal. En daar vreselijk loom van worden.
D'r zijn er nog een paar in die stijl. Ik kan alleen even niet op de benodigde namen komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een hond was, maar toen zag ik die achter eh benen en dat was weer menselijk. Wat een eng ding zeg
En dat jonge hondje ernaast leek weer op een baby, ieks
Geen idee, ik heb ze nog lang niet allemaal geprobeerdquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kutderkutkut, nu wil ik je uitdagen.
Maar ehm, hoe komt dat nou dat jij paardendoseringen nodig hebt.
Ibuprofen neem ik ook standaard x veel = goed!![]()
Maar jij hebt dat met elk medicijn?
Jij belieft dat natuurlijk gelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dacht ook dat het een hond was, maar toen zag ik die achter eh benen en dat was weer menselijk. Wat een eng ding zeg
En dat jonge hondje ernaast leek weer op een baby, ieks
Nee, op een drieling zit ik al helemáál niet te wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat ook hebt met zwanger worden
Ik bedoelde eigenlijk dat je drie-vier keer de normale dosis nodig zou hebben om het te kunnen worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, op een drieling zit ik al helemáál niet te wachten.
Mehehequote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je drie-vier keer de normale dosis nodig zou hebben om het te kunnen worden.
Hoe is dat een bezwaar danquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je drie-vier keer de normale dosis nodig zou hebben om het te kunnen worden.
Ja? Is het irritant?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ian met zijn 10-voudige ava, lekker herkenbaar![]()
Een halve liter zaad, weet niet of dat haalbaar isquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe is dat een bezwaar dan
Voor iemand van jouw leeftijd wellicht niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een halve liter zaad, weet niet of dat haalbaar is
Vertelquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw leeftijd wellicht niet meer.
BANG! BANG! KOPFSCHUSS!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voor iemand van jouw leeftijd wellicht niet meer.
Ik pak eerst even wat te drinken, als je het niet erg vind?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel een uitdaging aankomen
Dan ga ik eerst even boodschappen doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik pak eerst even wat te drinken, als je het niet erg vind?
topictöter!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst even boodschappen doen
Zou er nog wel wat meer willen zien, vind het eng maar ook fascinerend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r zijn er nog een paar in die stijl. Ik kan alleen even niet op de benodigde namen komen.
Verkeerde Topique?quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef Disana het volgende:
Op de chat heeft ene jen haar naam al gewijzigd in jen-harrievlem-fan.
Danku, oh superieure Cc.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
Het is werk van Patricia Piccinini:
http://patriciapiccinini.net/
Dat je het even weet, untermenschje!quote:
Tof! Thanksquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
Wat een vreemde dingen maakt ze!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:57 schreef Copycat het volgende:
Sorry?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het idee dat bepaalde ava's veel vaker voorbij komen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het idee dat bepaalde ava's veel vaker voorbij komen
Die staat er allang niet meer in, mijn bestequote:Op donderdag 11 februari 2010 16:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Deze mag je er wel tussenuit halen, want kansloos
![]()
[ afbeelding ]
FREE NMNS bij elke bestelling. Stond er.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik kan er verder ook geen moer aan doen dat Teun niet zo leuk is als NMNS.![]()
![]()
Leer er maar mee leven of negeer 'm gewoon
30 seconden geleden nog welquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staat er allang niet meer in, mijn beste
Dat laatste was dan weer niet te lezen en ook nog dubbel te interpreterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FREE NMNS bij elke bestelling. Stond er.
Daarom is hij er uitquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat laatste was dan weer niet te lezen en ook nog dubbel te interpreteren
Ik moet niksquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet jij vaker F5'en of die kutsite zich vaker updaten
Ik zeg, doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga heel irritant al jullie ava's erin zetten zodat het niet meer te herkennen is wie nou wat post
Doen man!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga heel irritant al jullie ava's erin zetten zodat het niet meer te herkennen is wie nou wat post
Ah! Je hoeft dus ook helemaal niet te stoppen met roken. Wat een opluchting hè?quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik moet niks![]()
behalve dan boodschappen doen en dat doe ik nu dan ook echt
Opvoedkunde is zo cool!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu doe je 't zeker niet meer, puber.
Hihihihihi!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik lustig met iedereen!
Ik lustig er lustig op los!
Dat doet pijn.quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent stom!
STOM HOOR JE ME! STOM!!11!
Goffer.quote:
Ik moet er nu doorheen en ik heb geen zin.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:33 schreef remlof het volgende:
Het is straf buiten met die koude wind
Ook datquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:33 schreef Gert het volgende:
Hoi !!
Ik adviseer je om op je werk te blijven, 't is niet te doenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet er nu doorheen en ik heb geen zin.
Ik heb het vanochtend ook gedaan, toen was de gevoelstemperatuur -11, nu -8 volgens WeatherPro.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik adviseer je om op je werk te blijven, 't is niet te doen
Hier was het net, volgens de Astra, -2,5, maar het leek wel -20quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend ook gedaan, toen was de gevoelstemperatuur -11, nu -8 volgens WeatherPro.
Ik ga het gewoon durven doen!
de ochtend had ik gemist maar de avond pik ik maar mooi ff meequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ieder morgen ongeveer 150 seconden en iedere avond ongeveer 180 seconden erbij
Avondrood, water in de slootquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaa
En nu een hele mooie rooie ondergaande zon
dat zei Coos toen...en het klopt nog ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als de dagen lengen, gaat de winter strengen
Ja vooral als je het vanuit de trein aan de horizon ziet verdwijnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zei Coos toen...en het klopt nog ook
@ remlof...mooi he nijmegen by sunset
Das best een goed planquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja vooral als je het vanuit de trein aan de horizon ziet verdwijnen
Nee hoor, grapje. Ik denk dat ik er morgenavond na m'n werk blijf plakken en effe een paar kroegen uitcheck
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
Dus jullie gaan een beetje lopen te meeten zonder ons?
dat zou zomaar een plan zijn geweest ware het niet dat ik deze week de schietpen heb moeten hanterenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:46 schreef Gert het volgende:
Dus jullie gaan een beetje lopen te meeten zonder ons?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, ben je bezig met je opleiding voor docent?
[ afbeelding ]
Doen we dat een andere keerquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou zomaar een plan zijn geweest ware het niet dat ik deze week de schietpen heb moeten hanteren
-8 is een eitjequote:Op donderdag 11 februari 2010 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier was het net, volgens de Astra, -2,5, maar het leek wel -20
Wat is dit nou weer voor lugubere shit als iedereen blij is om de volgende SC-babyquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:43 schreef Copycat het volgende:
'Alexander McQueen pleegt zelfmoord'
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Tijd voor een topique!
Verzin *HIER* een naam voor de baby van Marrije!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:06 schreef Marrije het volgende:
Teun, mwoah, ik vind die jongens wel ok eigenlijk,Dat is waar......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet nog niet echt op dan hèquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Marrije het volgende:
Jij ook bedankten whehehehe ja dat wordt wat he, 3 jochies die elkaar gaan aftroeven, maak jij de zapper weg dan verstop ik een pensioen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Schiet nog niet echt op dan hè
Zooo lief, vooral die aap...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijk hier dan![]()
http://5thworld.com/Parad(...)angutanAndHound.html
't Gaat wel goed komen met jullie denk ik!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
hopelijk hebben we het ook niet nodig maar je weet maar nooit
Ja, maar daar mag ik niet meer over praten, dat moet ik gewoon doen zeggen zequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:27 schreef Marrije het volgende:
Ja, en met jou, ik las dat je gaat stoppen met roken?
Er is wel een stoppen met roken topic ergens, ik weet het topic zo niet, Cc en Noeks wel, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:33 schreef Disana het volgende:
Is er eigenlijk ook een stop-met-roken topic op Fok? Ik wil juist wel alles horen van mensen die Champix gebruiken.
Oh mooi, ik ga zoeken. Ga jij er posten? Ik wil lezen dat het je luktquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er is wel een stoppen met roken ergens, ik weet het topic zo niet, Cc en Noeks wel, dat weet ik zeker.
Ik ga pas zeggen dat ik gestopt ben als ik minimaal twee maanden niet meer gerookt heb. Ik heb geen zin om hier of daar afgefakkeld te worden als ik faal na twee dagen, twee weken of een maand.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi, ik ga zoeken. Ga jij er posten? Ik wil lezen dat het je lukt
Daar zit wat in. De vorige keer dat ik probeerde had niemand het door en dat ging bijna goed.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga pas zeggen dat ik gestopt ben als ik minimaal twee maanden niet meer gerookt heb. Ik heb geen zin om hier of daar afgefakkeld te worden als ik faal na twee dagen, twee weken of een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |