abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77894445
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:47:30 #52
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_77894590
tvp
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:03:05 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77895178
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vind de Audi's uit het vorige topic wel tof

Vandaar nog maar eens dat plaatje posten
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is het de Renault van 2006 (qua bolide )

Volgens mij moeten F1 wagens voor een groot % overeenkomen qua livery!

Die zipperwagen is wel een legend! Heb 'm op 1:18 hehehe Frits van Eerd 1:1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:18:36 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77895755
Beelden dag 2 Jerez met het voorvleugel verlies van Virgin ongeveer op 6:05 eerste deel


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


na 21 seconden in het derde deel vanuit een andere hoek


Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 8% gewijzigd door Tarado op 11-02-2010 20:26:07 ]
pi_77896444
Of er is voor dat de vleugel eraf knalt al iets gebeurd, of dat complete ding hang veel en veel te laag!

Duidelijk te zien als je het mij vraagt op dat derde filmpje, hij rijdt hem gewoon op een lage curb finaal eraf?!

Waarom hangt ie van te voren al zo laag, dat mag toch helemaal niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896523
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.

Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896611
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77896753
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.

Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77896852
tvp
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:04:59 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77900633
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.

Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
BAR probeerde het in 1999, maar de FIA schoot dat proefbalonnetje meteen af. Oh.. dat staat ook op de pagina hiervoor.
De regel van verplicht dezelfde liveries zouden ze idd los moeten laten, maakt het voor potentiële sponsoren volgens mij ook een stuk interessanter en toegankelijker.
IPV 2 bolides het hele jaar te sponsoren zou men 1 bolide voor 6 Grand Prixs als hoofdsponsor kunnen dienen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kleffe_Dop op 11-02-2010 22:18:55 ]
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:23:56 #61
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77901588
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG.
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.

VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:31:06 #62
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77901956
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef vosss het volgende:
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.

Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
Gewoon niet sterk genoeg Terug naar het tekenbord!
The line is a dot to you!
pi_77902954
Ik zou AUDI wel tof vinden met die livery, ben er nu al verliefd op <3.

En als ze moeten kiezen, moeten zij de rode versie doen, die's het mooiste in mijn ogen
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:56:31 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77903180
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef kepler het volgende:

[..]

Gewoon niet sterk genoeg Terug naar het tekenbord!
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.

Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
pi_77904617
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.

VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
pi_77904647
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.

Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
Ik volg al die regeltjes niet zo, maar zijn er nu dan echt 26 plekjes beschikbaar op de startgrid?
pi_77905135
ja
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77906717
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?
Nog niet gezien. Heb t in Praag wel gekocht en het was niet te zuipen. En dat terwijl ik gek ben op zowel cola als Red Bull.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 12 februari 2010 @ 00:46:20 #69
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_77906965
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

De Zippercar Zo'n gedrocht en toch cool
[ afbeelding ]
De Zippercar is echt 1 van me favo f1 auto's gewoon omdat ie bijzonder is.
pi_77907178
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef k_man het volgende:

[..]

VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.

ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77909491
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:57 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.

ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.

Bugatti kan ook nog...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:09:26 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77909766
Jerez dag 3 live updates

http://live.autosport.com/commentary.php/id/176

Live timing

http://www.attwilliams.com/test-timings

Server kon het niet aan dus Williams heeft deze service geschrapt

[ Bericht 22% gewijzigd door Tarado op 12-02-2010 10:10:51 ]
pi_77911448
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

De Zippercar Zo'n gedrocht en toch cool
[ afbeelding ]
Die was vet!
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_77911764
Iemand anders de weblog van Olav nog gelezen, waar hij verwijst naar ontwerper Nick Wirth en het loslaten van vleugels op zijn auto..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:47:27 #75
131800 Tarado
capô de fusca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')