quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik vind de Audi's uit het vorige topic wel tof![]()
Vandaar nog maar eens dat plaatje posten
[ afbeelding ]Overigens is het de Renault van 2006 (qua bolideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Volgens mij moeten F1 wagens voor een groot % overeenkomen qua livery!
Die zipperwagen is wel een legend! Heb 'm op 1:18 heheheFrits van Eerd 1:1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
BAR probeerde het in 1999, maar de FIA schoot dat proefbalonnetje meteen af. Oh.. dat staat ook op de pagina hiervoor.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat beide auto;s van 1 team dezelfde livery moeten hebben.
Nu moet je kijken naar het oranje of gele ding bovenop de auto of de helm.
Ik vind eik dat ze het gewoon moeten toestaan, net als in de IRL bv. Daar herken je ook de meeste coureurs gewoon in 1 oogopslag
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:53 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik denk SEAT. Dat heeft het jongste imago en is een de sportiefste merken van VAG.
Gewoon niet sterk genoegquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef vosss het volgende:
Op 13/14 seconde zie je de vleugel ineens aan beide kanten doorknakken en dan sleept ie zo goed als over de grond aan de uiteinden en vervolgens op de curb knalt ie eraf.
Wel vreemd hoe hij doorknakt zo tegelijk aan beide kanten
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Gewoon niet sterk genoegTerug naar het tekenbord!
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Seat niet mondiaal en als merknaam niet prestigieus/premium genoeg is. (Ze hebben nota bene een re-badged oud model A4 in het gamma).
Leuk voor het WTCC, maar op het hoogste niveau wil je het beste paard uit de stal gebruiken.
VW of Audi zouden een in mijn ogen logischere keuze maken.
Ik volg al die regeltjes niet zo, maar zijn er nu dan echt 26 plekjes beschikbaar op de startgrid?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk Virgin heeft gelukkig nog tijd om te testen en kunnen dit probleem wel verhelpen maar hoe zit het met de snelheid, ook van de andere nieuwe teams? Als die Bahrein al halen hebben ze weinig of geen test kilometers gereden en wordt het eigenlijk gevaarlijk om ze mee te laten doen.
Het wordt tijd om die 107% regel weer in te voeren om rijdende chicanes of erger te voorkomen
Nog niet gezien. Heb t in Praag wel gekocht en het was niet te zuipen. En dat terwijl ik gek ben op zowel cola als Red Bull.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Red Bull Cola is ook van de achtervleugel af. is dat spul al eens te koop in NL trouwens?
De Zippercar is echt 1 van me favo f1 auto's gewoon omdat ie bijzonder is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De ZippercarZo'n gedrocht en toch cool
![]()
[ afbeelding ]
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:28 schreef k_man het volgende:
[..]
VW heeft als merk toch eigenlijk vrijwel niks met autosport van doen gehad? Doe dan Bentley.
Ja goed, maar da's niet echt circuit racen op hoog niveau.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Jawel hoor, check rally's maar. Dakar bv met de Touareg> Daarnaast zijn ze ook goed vertegewoordigd in de S1600 klasse met de VW Polo.
ik zou zeggen: Doe Lamborghini. Al zouden die geen gezichtsverlies willen lijden tov Ferrari.
Die was vet!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De ZippercarZo'n gedrocht en toch cool
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |