Als ik in deze topic zo eens de reacties lees van mensen die bekend zijn met die website en de gedraging van onze PVV'er aldaar, dan krijg ik niet echt het idee dat hier sprake is van een geïsoleerd incidentje. Ik vind het ook weinig verwonderlijk dat de PVV dit soort types aantrekt. Ze trekken de lijn van Wilders simpelweg nog iets verder door.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gebeurt nu ook regelmatig met zware misdrijven. Wat is je punt nu? O wacht, een puber doet een idiote uitspraak en hij is dan gelijk crimineel omdat hij flyert voor de PVV.
Mijn hemel, wat een drogredenering.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:41 schreef Northside het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het tegen je gebruikt wordt is het onbetrouwbaar of verzonnen. Lekker makkelijk. En daarom ga ik ook niet meer serieus in discussie met figuren als jij, jullie hebben oogkleppen op en doen alles wat niet welgevallig is af als propaganda of onzin. Maakt niet uit, we merken het wel rond verkiezingstijd. Niet verbaasd kijken als de PVV opeens toch rond de 25 zetels scoort en de "verzonnen" peilingen toch gelijk hadden he... of "zijn de verkiezingsuitslagen dan opeens vervalst"?
Datzelfde heb ik bij het deel van Nederland dat SP stemt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:45 schreef erodome het volgende:
Tja, dat misschien de wereld niet gek is geworden, maar een fiks deel van nederland wel?
Nu mag ik hopen dat de pvv mag gaan regeren, dan zal het snel afgelopen zijn met dit gezeur, ik ben vooral wat zorgelijk over het idee dat dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren en dat we die nare luis in de pels nog niet gaan kwijtraken.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gebeurt nu ook regelmatig met zware misdrijven. Wat is je punt nu? O wacht, een puber doet een idiote uitspraak en hij is dan gelijk crimineel omdat hij flyert voor de PVV.
123/150 deel van Nederland moet niks van de PVV hebben, dat vind ik van dat argument.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Northside het volgende:
[..]
+/- 27 zetels volgens de peilingen, wat vind je van dat argument?
Mijn hemel, wat een persoonlijke aanval!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:49 schreef RvLaak het volgende:
Mijn hemel, wat een drogredenering.
De SP heeft wel eens op 30+ zetels gestaan in de peilingen. De PvdA heeft op 60+ zetels gestaan, voor de laatste verkiezingen. De PVV stond volgens mij toen op iets van 5 zetels.
Peilingen zijn verzonnen. Jij hebt blijkbaar totaal geen notie van hoe deze tot stand komen. Aangezien ik de specifieke niet ken, kan ik je alleen een globaal beeld schetsen. Ik hoop dat jouw hersenen dit kunnen bevatten, maar ik twijfel ernstig als jouw denkvermogen wordt weerspiegeld in jouw vermogen tot discussiëren... Maar goed, hier gaat ie.
De Hond + medewerkers bellen een x aantal mensen op. Veelal is dit aantal <1000. Laten we voor het gemak er 150 mensen van maken. Van die 150, zeggen 27 mensen PVV te stemmen. De overige 123 zeggen een andere partij te stemmen.
De Hond stelt een persbericht op, waarin hij vermeldt dat de PVV 27 zetels gaat halen in de volgende verkiezingen volgens zijn peiling.
Peilingen zijn altijd verzonnen. Als de PVV 27 zetels haalt in de verkiezingen, is dat puur geluk mbt de peilingen. Peilingen != werkelijkheid.
En peilingen zijn al helemaal geen argument. Nergens voor. En al helemaal niet in een discussie die gaat over de uitspraken van een kandidaat raadslid.
Ja, feit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:52 schreef Karamsar het volgende:
123/150 deel van Nederland moet niks van de PVV hebben, dat vind ik van dat argument.
Wil je beweren dat pubers onder de 18 nooit veroordeeld zijn voor zware misdrijven?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef RvLaak het volgende:
[..], mijn hemel... Je zou zo met laila kunnen praten. Die verdraait feiten en uitspraken al bijna net zo goed als jij.
Laat ik het zo zeggen: ik vond het een eng mannetje. Ik zit nu zon 5 jaar op die site en heb soms echt met mijn oren staan klapperen over zijn uitspraken. Waar hij ze vandaan haalde was niet bekend. er zat geen achtergrond achter en geen argumentatie. Ik zeg niet dat het de denkwijze van de PVV was, want het waren zijn gedachten die erg extreem waren en zijn. Van mensen in zijn omgeving die ik kende hoorde ik ook dat hij niet helemaal helder in zijn geest was en heel zwart wit kon overkomen. De reden waarom er een aantal waren op de site die met m mee gingen in zijn opmerkingen was vooral het knappe koppie dat ie had.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik in deze topic zo eens de reacties lees van mensen die bekend zijn met die website en de gedraging van onze PVV'er aldaar, dan krijg ik niet echt het idee dat hier sprake is van een geïsoleerd incidentje. Ik vind het ook weinig verwonderlijk dat de PVV dit soort types aantrekt. Ze trekken de lijn van Wilders simpelweg nog iets verder door.
Ik ben het ermee eens dat de uitspraak van die jongen toen niet aan de partij gehangen mogen worden, maar als je het geheel van dat stukje leest zegt het wel wat over die jongen en ook over de pvv dat ze dat in hun gelederen opnemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik bij het deel van Nederland dat SP stemt.Overigens stem ik zelf zeker geen PVV en ben ik ook geen fanboy, ik word alleen moe van het eindeloze moddergooien waarbij alles schijnt te kunnen en mogen. Als ik in het verleden van een krista van velzen of duyvendak ofzo ga spitten naar wat die allemaal gezegd heeft...
PVV mee laten regeren is waarschijnlijk de beste manier om ze kapot te maken. Bekend verschijnsel en "andere partijen" zagen dit al eerder in en besloten daarom, ondanks verkiezingswinst, in de oppositie te blijven.
Dit soort zaken staan ook niet in het partijprogramma van de PVV. Wél is de PVV natuurlijk bij uitstek de partij van het 'hard aanpakken' en zal daarom waarschijnlijk wel meer types aantrekken die nog wel een stukje harder willen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik vond het een eng mannetje. Ik zit nu zon 5 jaar op die site en heb soms echt met mijn oren staan klapperen over zijn uitspraken. Waar hij ze vandaan haalde was niet bekend. er zat geen achtergrond achter en geen argumentatie. Ik zeg niet dat het de denkwijze van de PVV was, want het waren zijn gedachten die erg extreem waren en zijn.
Deze reactie over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik in deze topic zo eens de reacties lees van mensen die bekend zijn met die website en de gedraging van onze PVV'er aldaar, dan krijg ik niet echt het idee dat hier sprake is van een geïsoleerd incidentje. Ik vind het ook weinig verwonderlijk dat de PVV dit soort types aantrekt. Ze trekken de lijn van Wilders simpelweg nog iets verder door.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat andere mensen in deze topic dat wel zijn en melden dat betreffende persoon regelmatig dergelijke uitspraken deed op die website.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Deze reactie over het hoofd gezien.
Nee, ik ben niet bekend met die website aangezien ik geen enkele affiniteit heb met homo's.
Natuurlijk trekt elke partij idioten aan. Bij de PVV zal dit iets erger zijn dan bij andere partijen omdat ze ten eerste aan het extreme eind van het spectrum zitten en ten tweede omdat ze simpelweg nog geen gevestigde lokale partijstructuur hebben. Het is een beetje hetzelfde verhaal als bij de LPF, alleen zaten de idioten daar in het kabinet.quote:En voor de goede orde, ik neem hem absoluut niet in bescherming of praat zijn uitspraken goed, maar kom zeg, een puber die idiote uitspraken doet neem ik zeker niet serieus net zo weinig serieus als die zogenaamde 140 IQ-er Scanman1. Dat die gozer niet spoort is wel duidelijk.
Bovendien, zover ik het begrijp is deze 'held' nu 3 jaar later adspirant PVV lid. En laten we eerlijk wezen, elk partij trekt idioten aan. De PVV zal wel actie ondernemen denk ik zo dat hij adpirant af is, teminste ik hoop het.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:12 schreef Revolution-NL het volgende:
Pure treurnis weer dit voorstel.
Wat een clowns zijn het ook bij de PVV
Mja, het doet me een beetje denken aan de oproep op rechts-extremistische sites voor stemmen. Dat werd toen ook afgedaan als een onbezonnen actie van een stagiair, niet erbij vertellend dat 80% van het PVV campagneteam uit stagiars bestond. De PVV is gewoon erg in trek bij bepaald type jongvolwassenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
De uitspraken van zo'n broekie serieus nemen....
Zie het FP-volk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:35 schreef Montov het volgende:
De PVV is gewoon erg in trek bij bepaald type jongvolwassenen.
Ken je 'm van Stratum?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef Jerruh het volgende:
Ow die Paul... die werd op gay.nl ook al uitgekotst vanwege zijn extreme uitspraken zonder onderbouwing....
Lijkt me wat aan de late kant, boven het geslachtsdeel. Dat zie je pas als je (bijna) te ver heen bent en in een dark room al helemaal niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:02 schreef RvLaak het volgende:
PVV-er: “Laat mensen met hiv brandmerken”
[..]
Ben benieuwd naar de reacties van de PVV stemmers & de goedpraterij die ongetwijfeld zal volgen.
Tevens in de submit gegooid
quote:BERLIJN - De Duitse justitie heeft Nadja Benaissa van de Duitse vrouwenpopgroep No Angels vrijdag aangeklaagd voor het toebrengen van lichamelijk letsel. Zij zou mensen met wie zij seksueel contact had, niet hebben geïnformeerd dat zij hiv-positief is.
Dan gaat niemand zich meer vrijwillig laten testen, met alle gevolgen van dien. Of ga je dan een HIV polizei instellen die iedereen boven de 16 aan de haren naar een test sleept ieder jaar?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef Henk-B het volgende:
En toch zou het een goed idee zijn:
[..]
Bron
quote:Zangeres met HIV besmette man
AMSTERDAM - De zangeres van de Duitse band 'No Angels' had onbeschermde seks met drie mannen, zonder dat ze hen vertelde dat ze HIV had. Eén van de mannen is besmet met het virus. Nadja Benaissa zit achter slot en grendel op verdenking van zware mishandeling. Dat meldde de politie.
..................
Bron:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_besmette_man__.html
Die stond hierboven ook al..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Napalm het volgende:
Je voorkomt er wel het volgende mee:
[..]
Als we uit voorzorg de penis van iedere man amputeren, dan voorkomen we daarmee een hoop verkrachtingen.quote:
Oeps,niet gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |