quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je schuilnaam heeft veel weg van Ronald de SP-er. Ik heb ook een vermoeden, dat ik jouw politieke voorkeur in deze hoek moet zoeken.
Maar goed, dit doet verder niet ter zake.
In jouw uiteenzetting van waarom jij dit vindt, heb jij het wel degelijk hierover.quote:[..]
Nee, ik stelde:
[..]
Wat is het verschil volgens jou dan? Het gaat vaak om uitspraken uit het verleden. Veelal gedaan voordat de persoon in kwestie betrokken was bij de partij in kwestie.quote:[..]
Dit is niet hetzelfde. Ik heb jou daarop al gewezen door de presentatie van deze uitlatingen te hekelen.
Persoonlijk vind ik dat men altijd ter verantwoording geroepen kan worden voor de uitspraken die men in het openbaar doet. Dat iemand na verloop van tijd van mening of standpunt verandert, is niets meer dan ontwikkeling van persoon en persoonlijkheid. Dat kan de persoon in kwestie dan aanvoeren.quote:[..]
Ik heb zoiets niet gesteld, dus ik voel me niet geroepen me daarvoor te verdedigen. Bovendien neem ik aan dat, omdat jij hier nu gewag van maak, jij deze redenatie absoluut verkeerd vind. Sterker nog veronderstel ik dat jij destijds talloze argumenten heb aangedragen om daarover in het verweer te komen.
Daar kan ik eigenlijk wel achter komen door in de specifieke topics jouw bijdrages te traceren. Misschien zal ik dat wel ondernemen.
Als je op Stormfront even rond kijkt, zul je vele weerzinwekkende uitlatingen van mensen vinden. Deze uitlatingen zijn ook niet interessant, tot het mensen in de publiciteit gaat betreffen. Zeker wanneer het mensen betreft die gelieerd zijn aan een partij die in de media en in discussies veel gelinkt wordt aan extreem rechts (al dan niet terecht). Vandaar dat de uitspraken van deze man nu wel in de publiciteit komen.quote:[..]
Dit heb ik niet gesteld. Ik stelde:
[..]
Als deze uitlatingen zo weerzinwekkend waren dan was dit wel drie jaar geleden in de media verschenen.
Ik stel dat het destijds oninteressant was, maar ineens tot weerzinwekkend wordt opgewaardeerd omdat dit de gehele PVV kan worden aangewreven.
Ik stel dus dat deze wijze, eerst oninteressant nu ineens heel interessant, opportuun is.
Hij was wel degelijk gelieerd aan de PVV en geeft dit ook aan in zijn originele uitlatingen.quote:[..]
Ik vind dat jij reëel moet zijn en simpelweg moet erkennen dat ten tijde van de gedane uitspraken deze jongen geen kandidaat-raadslid was van de PVV. Toen hij deze uitlatingen deed was hij niet gelieerd aan de PVV.
Dat het geen voorstel van de PVV was, was al duidelijk aan de TT & de OP. De TT is namelijk een uitspraak van de man zelf.quote:Om dit dan desondanks als voorstel van de PVV te presenteren, om daarmee ook op gevoelens van angst over de verschrikkingen uit de Tweede Wereldoorlog in te spelen, is simpelweg opportunisme en demagogie.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Als een Marokkaanse kandidaat in het verleden uitspraken had gedaan in deze trant, was de gehele media & alle PVV stemmers zwaar over zo'n persoon gevallen en was de politieke carrière van zo'n persoon verwoest voor die begon. Ik zie het verschil niet.quote:Voor mij blijft onverminderd dat zulks blijk geeft van het steeds gluiperig worden van het anti-PVV sentiment.
Heb je een bord voor je kop? Waar praten we over? Een paar feiten:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij houd zich dom, (nu ) maar is het niet, lees het artikel nou eens goed.
Er deugt niets , alleen hij en zijn verwerpelijke pvv standpunten deugen![]()
Dat is het probleem.
Als iemand van "links"het gedaan zou hebben schreeuwt rechts moord en brand
en nu mag er niets van gezegd worden.
Dacht het niet, opzouen met die kwal en zijn populiste geneuzel
Juist wel in de PVV. van zulke mensen is alles te verwachten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef ErikT het volgende:
Dit kan niet waar zijn, zelfs niet in de PVV.
die sukkel is een tijdje terug bij pauw en witteman geweest. hij kwam nauwelijk uit zijn woorden, wist niet eens dat hij lid was van die anti beweging. in ieder geval leek het erop dat hij nooit een marokkaan in real had gezien maar gebasseeerd op verhalen van anderen geradicaliseerd was vanuit friesland, zijn woonplaats zo ver ik weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De uitspraken van zo'n broekie serieus nemen....
Eindhovenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef alweereentje het volgende:
die sukkel is een tijdje terug bij pauw en witteman geweest. hij kwam nauwelijk uit zijn woorden, wist niet eens dat hij lid was van die anti beweging. in ieder geval leek het erop dat hij nooit een marokkaan in real had gezien maar gebasseeerd op verhalen van anderen geradicaliseerd was vanuit friesland, zijn woonplaats zo ver ik weet.
Als ik jou was zou ik niet wachten om terug te keren naar je rootsland of emigreren voordat er wat vreselijks met je gebeurt want ik hoorde laatst nog dat de PVV opties heeft geplaatst op grote hoeveelheden aardgas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef alweereentje het volgende:
[..]
Juist wel in de PVV. van zulke mensen is alles te verwachten.
zie de tweede wereld oorlog. zegt toch genoeg lijkt mij.
De uitspraak is waar & gedaan. Zie deze link.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef TeenWolf het volgende:
Ze vertonen steeds meer trekjes van de Nazi partij als dit waar is.
Of je leest het topic even door maar dat zal wel teveel moeite voor je zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef TeenWolf het volgende:
Ik zou maar vast vluchten als ik jou was...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef alweereentje het volgende:
ach ja heerlijk om die partij steeds op zijn bek te zien gaan, maar het echte op zijn bek gaan moet nog komen. vooralsnog geven de volgelingen niet toe, omdat ze hoe dan ook op zoek zijn naar iemand die het kunstje van de tweede wereld oorlog nog eens moet flikken.
En dat nog voordat ze aan de macht gekomen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef TeenWolf het volgende:
Hiermee ben ik het wel eens. Steeds vaker constateer ik dat PVV'ers zich gedragen als sekteleden. Alles wat hun leider/(in het Duits: fuhrer) doet is goed volgens hen en andere PVV'ers kunnen natuurlijk ook geen fouten maken. Het is dus waar dat het echte op het bek gaan nog moet komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef alweereentje het volgende:
ach ja heerlijk om die partij steeds op zijn bek te zien gaan, maar het echte op zijn bek gaan moet nog komen. vooralsnog geven de volgelingen niet toe, omdat ze hoe dan ook op zoek zijn naar iemand die het kunstje van de tweede wereld oorlog nog eens moet flikken.
En dan toch zoveel stemmen halen... de wereld moet wel gek geworden zijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:13 schreef Karamsar het volgende:
Hiermee ben ik het wel eens. Steeds vaker constateer ik dat PVV-tegenstanders zich gedragen als sekteleden. Alles wat Wilders doet is duivels volgens hen en andere PVV'ers maken natuurlijk ook alleen fouten. Het kan niet uitblijven dat het echte op het bek gaan nog moet komen.
en bij gebrek aan argumenten maar zo reageren:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:13 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het wel eens. Steeds vaker constateer ik dat PVV'ers zich gedragen als sekteleden. Alles wat hun leider/(in het Duits: fuhrer) doet is goed volgens hen en andere PVV'ers kunnen natuurlijk ook geen fouten maken. Het is dus waar dat het echte op het bek gaan nog moet komen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:24 schreef Northside het volgende:
[..]
En dan toch zoveel stemmen halen... de wereld moet wel gek geworden zijn!
+/- 27 zetels volgens de peilingen, wat vind je van dat argument?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:59 schreef RvLaak het volgende:
en bij gebrek aan argumenten maar zo reageren:
Volgens de bijbel bestaat god. Volgens de Gebr. Grimm, kunnen wolven praten. Peilingen zijn net zo betrouwbaar als weersvoorspellingen en sprookjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Northside het volgende:
[..]
+/- 27 zetels volgens de peilingen, wat vind je van dat argument?
Ik dacht dat de PVV een groot voorstander was van minderjarigen als volwassenen behandelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Heb je een bord voor je kop? Waar praten we over? Een paar feiten:
Een 17 jarige puber die destijds uitspraken deed en bij wijze van spreken nog aan moeders tiet hangt te lurken.
Bij de wet minderjarig.
Destijds geen lid was van de PVV.
Nu zelfs alleen maar kandidaatlid.
Kun je nog dieper zinken dat je uit je kindertijd voor foute uitspraken in de tegenwoordige tijd moet verantwoorden?
Het hele kabinet kan wel aftreden als je uitspraken en daden uit hun kindertijd boven water haalt.
Natuurlijk, als het tegen je gebruikt wordt is het onbetrouwbaar of verzonnen. Lekker makkelijk. En daarom ga ik ook niet meer serieus in discussie met figuren als jij, jullie hebben oogkleppen op en doen alles wat niet welgevallig is af als propaganda of onzin. Maakt niet uit, we merken het wel rond verkiezingstijd. Niet verbaasd kijken als de PVV opeens toch rond de 25 zetels scoort en de "verzonnen" peilingen toch gelijk hadden he... of "zijn de verkiezingsuitslagen dan opeens vervalst"?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef RvLaak het volgende:
Volgens de bijbel bestaat god. Volgens de Gebr. Grimm, kunnen wolven praten. Peilingen zijn net zo betrouwbaar als weersvoorspellingen en sprookjes.
En, ik vind het geen argument. Eerder een zwakke one-liner van iemand die al zijn argumenten al heeft opgebruikt.
Tja, dat misschien de wereld niet gek is geworden, maar een fiks deel van nederland wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:20 schreef Northside het volgende:
[..]
+/- 27 zetels volgens de peilingen, wat vind je van dat argument?
Gebeurt nu ook regelmatig met zware misdrijven. Wat is je punt nu? O wacht, een puber doet een idiote uitspraak en hij is dan gelijk crimineel omdat hij flyert voor de PVV.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat de PVV een groot voorstander was van minderjarigen als volwassenen behandelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |