Check waar de aanhalingstekens en het vragteken staan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is goed hoor. Alleen voor mij is het geen vraagstelling meer
quote:Time lapse of the WTC collapse. The footage has been sped up by 400% making the LF signals more audible on low quality monitoring systems (i.e Laptop speakers). Many claim the thuds and bangs are wind on the microphone(!). As an audio engineer of 10+ years of experience I can confirm this certainly is not wind you are hearing. The bedrock of the Hudson and the clear space in between the water and the buildings allowed for the capture of this unique audio. Unlike many microphones close to the building that were flat lined by the sheer volume of noise generated by rescue workers, sirens, vehicles, screams and other factors like deflection from large surrounding structures, the audio capture from across the water was unhindered by such factors and a clear recording of the lowest frequencies were captured. Low frequency signals travel much farther than high frequencies, they also take more power to produce. Overloaded camera microphones near the trade center simply wouldn't be expected to pick up such signals. This audio track for me is a smoking gun of something fishy happening to the towers and should be considered by any serious researcher as to what was taking place inside the buildings.
Erg grappigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Laten we er een algemeen Lambiekje-uit-z'n-frustratie-topic van maken
Blijkbaar is knopen per uur de nieuwe eenheid van versnelling.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Haushofer het volgende:
Dus die vliegtuigen gingen 510 knopen per uur?
Precies, mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Salvad0R het volgende:
Zucht.
Dus die vliegtuigmotoren en onderdelen die over Manhattan flikkerden was een illusie?
Wat dacht je van inzakkende vloeren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef Nemephis het volgende:
rond 6:12, vlak voor het instort, zie je drie explosies - kijk maar eens op full screen.
Wat is dat?
Goed mogelijk iddquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van inzakkende vloeren?
Dat beweert toch ook niemandquote:Op zondag 14 februari 2010 13:09 schreef Goelie het volgende:
Alsjeblieft lambiekje.
WTF.
Mocht het zo zijn dat die snelheid onmogelijk was voor dat vliegtuig op die hoogte,
is het dan niet veel aannemelijker dat de metingen van die snelheid onjuist zijn?
Dat lijkt me veel aannemelijker dan de theorie opperen dat de Twin Towers nooit geraakt zijn, de vliegtuigen, de explosie en de brand inclusief de springende mensen een hologram zijn, of dat de live beelden van het tweede vliegtuig van tevoren naar honderden verschillende televisie netwerken zijn gestuurd?
Daarnaast heb ik op 12 september foto's gezien op ogrish van de mensen die gesprongen zijn, dat was zeker geen nepperij kan ik je vertellen.
Jawel: de Twin Towers collapse zou puur holografisch geweest zijn volgens een theorie die Lambiekje ooit een keer gepost heeft. Het gebouw zou al vantevoren gesloopt zijn.quote:
Ik denk eerder dat die torens er nooit gestaan hebben.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel: de Twin Towers collapse zou puur holografisch geweest zijn volgens een theorie die Lambiekje ooit een keer gepost heeft. Het gebouw zou al vantevoren gesloopt zijn.
Als je dit nou neertypt, doe je dat dan met een grijns op je gezicht?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel: de Twin Towers collapse zou puur holografisch geweest zijn volgens een theorie die Lambiekje ooit een keer gepost heeft. Het gebouw zou al vantevoren gesloopt zijn.
Neuh, ik reproduceer gewoon precies wat er hier gezegd is.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als je dit nou neertypt, doe je dat dan met een grijns op je gezicht?
Nou, het is niet zozeer om mensen af te zeiken of voor schut te zetten, maar ik zou mensen met dit soort denkbeelden zien als geestesziek en geen grip hebbende op de realiteit. Ik bedoel, ik ben best voor afwijkende denkbeelden, maar ik denk dat het bij de persoon in kwestie de aard van dit soort denkbeelden niet ligt in een bijzondere interesse of inzicht, maar in een ongezonde geestelijke toestand.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik reproduceer gewoon precies wat er hier gezegd is.
Ik geloof deze dingen absoluut niet en neig idd wel een beetje richting grijnzen, maar het is niet bedoeld om mensen af te zeiken / voor schut te zetten.
Zo zijn er wel meer wacky ideeen. De puur waterstof mininuke die geen enkele straling achter heeft gelaten vond ik daar ook mooi tussen passen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk oneindig ideeen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer wacky ideeen. De puur waterstof mininuke die geen enkele straling achter heeft gelaten vond ik daar ook mooi tussen passen.
ja en die geven sneller op dan valsnelheid. Zonder explosieven is het Inertia-overtreding.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat dacht je van inzakkende vloeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |