en dat ellenlange ge-herhaal van dingen die totaal niet relevant zijn/al lang weerlegd zijn. Weer zo iemand die weer aankomt met dat verhaal dat er jaren geleden al een vliegtuig in is gevlogen en toen recht bleef staan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat je daarbij even voorbijgaat aan honderden, zo niet duizenden ooggetuigen 'vergeet' je voor het gemak maar even?
eerste stuk over 9/11, tweede stuk over een vliegtuig dat ten tijde van de 1WO (dacht ik) al een toren raakte die bleef staan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Haushofer het volgende:
Maar je bent je ervan bewust dat het nogal precies en subtiel aankomt om video's en getuigenverslagen om te vormen tot "wetenschappelijke feiten"?
Over welk vliegtuigincident heb je het nu trouwens?
Dat lijkt me sterk, want de torens zijn geopend in 1973. Of waren er al hologrammen aanwezig in de eerste wereldoorlog?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
eerste stuk over 9/11, tweede stuk over een vliegtuig dat ten tijde van de 1WO (dacht ik) al een toren raakte die bleef staan.
Kun je hier een link van geven?quote:In de bewijzen is te zien dat met de camerazoom en met de aankomst van het vliegtuig niet gelijk is. Het vliegtuig zou in zeer korte tijd erg versneld zijn om met het beeld te kloppen.
Opgeslokt?quote:Daarnaast waren er meerdere knallen van binnenuit en zoals in OP te zien is, wordt het vliegtuig opgeslokt door het gebouw ipv dat er echt een explosieve knal ontstaat. Die komt later pas.
Ik moet daar toch elke keer weer even bij slikken als ik dergelijke foto's zie. Je zult maar op weg naar beneden zijn en weten dat je over een paar seconden dood bent. Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Killaht het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet hier nog een paar plaatjes tussen dat ie lambieks topic ziet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want de torens zijn geopend in 1973. Of waren er al hologrammen aanwezig in de eerste wereldoorlog? dan had ik het fout, het ging iig wel om een gevechtsvliegtuig die in amerika door dichte mist op een gebouw klapte
[..]
Kun je hier een link van geven? ben het aan het zoeken
[..]
Opgeslokt?ja, opgeslokt. geen collateral damage. als je met een auto tegen een gebouw rijd, heb je de kreukelzone. ik zie hier een vliegtuig dat als rivierwater in zeewater overgaat
Ja misschien wel omdat een auto minder massa en snelheid heeft? En in je vergelijk ga je hoe dan ook krom, want ik neem aan dat je met de auto bedoeld dat je tegen een betonnen muur aan rijdt? Das leuk, maar dit was een vliegtuig dat vooral tegen glas aanvloog.quote:
dan nog moet er schade vanuit impact komenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja misschien wel omdat een auto minder massa en snelheid heeft? En in je vergelijk ga je hoe dan ook krom, want ik neem aan dat je met de auto bedoeld dat je tegen een betonnen muur aan rijdt? Das leuk, maar dit was een vliegtuig dat vooral tegen glas aanvloog.
Een gevechtsvliegtuig kun je toch niet zomaar met een Boeing 767 vergelijken?quote:
Niet cool man, is pas over 22,3 jaar grappigquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:12 schreef Killaht het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet hier nog een paar plaatjes tussen dat ie lambieks topic ziet.
een boeing 767 heeft zijruiten. knap als jij die terug kon vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een gevechtsvliegtuig kun je toch niet zomaar met een Boeing 767 vergelijken?
En inderdaad, ik zie niet in wat er zo gek is aan een massieve 767 die met een snelheid van honderden kilometers per uur op die manier zich in een gebouw boort. Wat had je dan verwacht?
En wat voor schade dan precies volgens jou? Wat had er moeten volgens jou. Kun je dat helder onder woorden brengen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef i10TD het volgende:
[..]
dan nog moet er schade vanuit impact komen
mss dat iemand anders het filmpje weet te vinden met deze info:
in het filmpje (meerdelig) is via een lin te zien dat een camera 3 of 4 keer inzoomt voor het vlieguitg het gebouw raakt. In het eerste filmpje is het vliegtuig te zien, 2e en 3e zoo niet, pas weer bij impact. daarnaast is een tijd en snelheidslijn die laat zien dat het niet klopt als de camera niet zou zoomen
heeft ook in de spits gestaan btw
Een boeing heeft wel meerdere onderdelen, waarvan er ook zijn terug gevonden. Dus dat hele 'water gaat over in rivierwater' verhaal van je gaat al niet op, want anders hadden ze die onderdelen ook niet terug gevonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef i10TD het volgende:
[..]
een boeing 767 heeft zijruiten. knap als jij die terug kon vinden
Nee, het is ter illustratie om visueel te kunnen zien wat voor impact zo'n ramp heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef frank010 het volgende:
[..]
Niet cool man, is pas over 22,3 jaar grappig
?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:50 schreef i10TD het volgende:
[..]
een boeing 767 heeft zijruiten. knap als jij die terug kon vinden
Dat vraag ik me inderdaad ook weleens af (van meerdere mensen hier trouwens). Hij heeft 'verstand' van geneeskunde, scheikunde, natuurkunde, wiskunde, *kunde...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef CoolGuy het volgende:
Wat voor opleiding heb je gedaan?
Wat voor opleiding heb je gedaan?
Wat voor opleiding heb je gedaan?
Wat voor opleiding heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |