Mmm.. mooi klote!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig leuks tegenkom...
Vandaag na2,5 maand eindelijk mijn blauwe (violet) laserpen binnen. Is ie zo crappy verpakt dat het lensje kapot is (oftewel een hele grote vlek ipv een puntje)...
Serieus, Inpakken leren ze daar echt nooit....
hmmzz, dan zal ik hem ook maar eens bestellen.. waar was die ook alweer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, die Tisnot-namaak is echt goed nagemaakt en ziet er érg goed uit voor die 4 euro
Ik denk dat het om deze gaat:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmmzz, dan zal ik hem ook maar eens bestellen.. waar was die ook alweer?
Serieus, wat een graftrage website is tradertrade.comquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef asabeta het volgende:
Ik heb gisteren reetbok schoenen besteld en een addertombe & fish shirt bij tradertrade.
Nu is het afwachten of het ook echt binnen komt en anders maar een PayPal geschilletje openen.
Vandaag heb ik mijn boerberry shirt en luisvanton portemonne binnen gekregen van Jack zijn crew.
Ben er zeer tevreden over
Zijn de chrono wijzertjes vastgeplakt (indien ja, op de 0 positie?), verschuifbaar met de knoppen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, die Tissot-namaak is echt goed nagemaakt en ziet er érg goed uit voor die 4 euro
De meest linkse knop in het menu boven de advertentiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:29 schreef Joey_GG het volgende:
Weet iemand als je op taobao een item gevonden hebt of je dan ook de andere objecten kan zien die de verkoper aanbied ?
Ik heb m thuis liggen, maar volgens mij zijn er 2 wel op 0, en de andere niet helemaal..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn de chrono wijzertjes vastgeplakt (indien ja, op de 0 positie?), verschuifbaar met de knoppen?
Ja de ebay chinezen kunnen wel doorwerken, maar HK post werkt gewoon niet t/m de 20e.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef Unreal88 het volgende:
Hier bevestigd dat de ebay chinezen gewoon doorwerken, vanochtend zijn mn 2 camera's op de post gedaan
Press Release issued on 5 February 2010quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:54 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Ja de ebay chinezen kunnen wel doorwerken, maar HK post werkt gewoon niet t/m de 20e.
Iemand enig idee of pakketjes die de 4e en 5e feb. nog zijn gepost, wss nog gaan binnenkomen volgende week?
Maar da's niets nieuws..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef mickeyD het volgende:
dus eigenlijk zijn alleen die lui van die webshops luie donders!
werken slaaf, voor die varkentjes van 1 cent.. niets vakantie vieren, gewoon buffelen!
Ze falen al weken langquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn vaderland faalt nu. Dus nu ook de dollar koers.
ongeveer 2 maanden geleden was ie 1.50quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
hij staat toch op 1,36? hij was laatst lager volgens mij,
of heb ik het mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |