Mmm.. mooi klote!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig leuks tegenkom...
Vandaag na2,5 maand eindelijk mijn blauwe (violet) laserpen binnen. Is ie zo crappy verpakt dat het lensje kapot is (oftewel een hele grote vlek ipv een puntje)...
Serieus, Inpakken leren ze daar echt nooit....
hmmzz, dan zal ik hem ook maar eens bestellen.. waar was die ook alweer?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, die Tisnot-namaak is echt goed nagemaakt en ziet er érg goed uit voor die 4 euro
Ik denk dat het om deze gaat:quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hmmzz, dan zal ik hem ook maar eens bestellen.. waar was die ook alweer?
Serieus, wat een graftrage website is tradertrade.comquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef asabeta het volgende:
Ik heb gisteren reetbok schoenen besteld en een addertombe & fish shirt bij tradertrade.
Nu is het afwachten of het ook echt binnen komt en anders maar een PayPal geschilletje openen.
Vandaag heb ik mijn boerberry shirt en luisvanton portemonne binnen gekregen van Jack zijn crew.
Ben er zeer tevreden over
Zijn de chrono wijzertjes vastgeplakt (indien ja, op de 0 positie?), verschuifbaar met de knoppen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, die Tissot-namaak is echt goed nagemaakt en ziet er érg goed uit voor die 4 euro
De meest linkse knop in het menu boven de advertentiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:29 schreef Joey_GG het volgende:
Weet iemand als je op taobao een item gevonden hebt of je dan ook de andere objecten kan zien die de verkoper aanbied ?
Ik heb m thuis liggen, maar volgens mij zijn er 2 wel op 0, en de andere niet helemaal..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn de chrono wijzertjes vastgeplakt (indien ja, op de 0 positie?), verschuifbaar met de knoppen?
Ja de ebay chinezen kunnen wel doorwerken, maar HK post werkt gewoon niet t/m de 20e.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:26 schreef Unreal88 het volgende:
Hier bevestigd dat de ebay chinezen gewoon doorwerken, vanochtend zijn mn 2 camera's op de post gedaan
Press Release issued on 5 February 2010quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:54 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Ja de ebay chinezen kunnen wel doorwerken, maar HK post werkt gewoon niet t/m de 20e.
Iemand enig idee of pakketjes die de 4e en 5e feb. nog zijn gepost, wss nog gaan binnenkomen volgende week?
Maar da's niets nieuws..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef mickeyD het volgende:
dus eigenlijk zijn alleen die lui van die webshops luie donders!
werken slaaf, voor die varkentjes van 1 cent.. niets vakantie vieren, gewoon buffelen!
Ze falen al weken langquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:12 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn vaderland faalt nu. Dus nu ook de dollar koers.
ongeveer 2 maanden geleden was ie 1.50quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
hij staat toch op 1,36? hij was laatst lager volgens mij,
of heb ik het mis
Ja we betalen gewoon zo'n 10% extraquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:01 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik trek mijn reactie inwat een verschil!
Viespeukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:40 schreef neo2000 het volgende:
Jack, if you'r reading this, to you and all of your employees:
万事如意,新年快乐,年年有余!
Volgensmij is de euro ook op 1:1 begonnen :pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Viespeuk![]()
Klote Grieken, wij krijgen de paal inderdaad Grieks binnen![]()
Portugal, Ierland, Italië, staat allemaal op klappen.
Als je nog serieuze bedragen moet uitgeven aan producten dan moet je snel zijn. Het zal me niet verbazen als we straks 1:1 met de dollar zittenDan kan Jack zijn Nederlandse klanten ook uitzwaaien, dan is het allemaal veel te duur geworden.
Nee, dan had ik wel:quote:
Jij ook een gelukkig nieuw jaar!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel:
"我喜歡舔您所有的槍托和受孕大家!"
gezegd.
Dude, jij moet werken voor het ministerie van propagandaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Semmm het volgende:
[..]
Volgensmij is de euro ook op 1:1 begonnen :p
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef caspergf1 het volgende:
Ik heb een elastiekjespistool gekocht op DX, deze is handgemaakt.
Kan ik er van uit gaan dat deze door kinderhandjes in elkara is getimmerd?
Je wilt dat juist of?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef caspergf1 het volgende:
Ik heb een elastiekjespistool gekocht op DX, deze is handgemaakt.
Kan ik er van uit gaan dat deze door kinderhandjes in elkara is getimmerd?
Als je vertelt wat je hebt besteld hebben we wat aan je postquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef korting het volgende:
Afgelopen maandag loon binnen, gelijk weer allemaal zooi besteld op eBay, FP en DX
Ik wil graag ook bestellen en ik heb genoeg geld maar ik ben te gierig vanwege de dollar koers. Dus ik wacht wel een tijdje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als je vertelt wat je hebt besteld hebben we wat aan je post
Ik denk dat de euro alleen nog maar verder wegzakt door jouw landjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil graag ook bestellen en ik heb genoeg geld maar ik ben te gierig vanwege de dollar koers. Dus ik wacht wel een tijdje.![]()
Toch geen haast.
De EU uit hup! Eigen belang gaat nu even voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat de euro alleen nog maar verder wegzakt door jouw landje
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
De EU uit hup! Eigen belang gaat nu even voor.
Morgen op pakjes wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
Oké. Slapen.
Morgen weer lekker kranten bezorgen en pakjes bezorgen.
[ afbeelding ]
Staat er denk ik vooral niet in doordat de site geen "gratis verzendkosten" heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef ZodiaX het volgende:
Eigenlijk zou Chinavasion ook in de start post horen.
Best grote website en betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |