Blanker dan de gemiddelde zonnebank-tokkie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij bent dan ook niet blank.
Ach, 'tis een Telegraaf artikel, dat zegt wel weer genoeg. Klimaat is een Linkse Hobby, weet je wel.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
Studie is nooit nutteloos.quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:22 schreef TitusPullo het volgende:
Is dit het verzamelpunt voor mensen die een nutteloze studie doen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, jij bent dan ook een allochtoon
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht biddenquote:
Dat is wel de bedoeling natuurlijk. Anders gaan we een extra belasting heffen he.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op de uiteindelijke machtsovername door de Islam in Nederland? Ik ben een Linksmensch, wij juichen dat toe en gaan dan als rechtgeaarde dhimmi's ook naar Mekka gericht bidden
ik zag zelfs Leon de Winter onder de 'serieuze critici' geplaatst worden.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:35 schreef Reya het volgende:
'Klimaatleugens dateren al van 1996'
Een nieuwsbericht met Hans Labohm als enige bron. Dat moet wel van buitengewone kwaliteit zijn.
kom je zeker zo met 'gezellig'quote:
Welke stukken die hij schrijft zijn dat niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vind Leon de Winter's opstelletjes over de klimaatmafia verbazend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |