DM gestuurdquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
Yo, biet,
Heb je toevallig nog een D16Z5 of A9 liggen of ken je iemand? Ben naarstig op zoek!
Ja er zijn wereldwijd heel veel fora die toegewijd zijn aan hondaquote:Op donderdag 26 september 2013 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Leuk om te zien dat een van mijn eerste "liefdes" op autogebied - de Honda - niet alleen een eigen topic heeft maar ook nog een behoorlijke schare fans. Dit model in een camel kleur was mijn eerste Honda ooit.
Oh ja. Liet iedereen (vrienden) die mee reden altijd hfl 2,50 benzinegeld betalen. Vriendinnen uiteraard niet. Die betaalde anders.
Als je van Honda's houdt welquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:57 schreef Charged het volgende:
Mooi topic zo,volg het graag en kijk uit naar het eindresultaat.
Er staat btw er mooi spul in de garage/hal/loods als ik de pics langs loop,mooi om te zien!
Dat klopt, heb jij hem wel een zien rijden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:25 schreef TristanvdVeen het volgende:
Gave bak, komt deze toevallig uit Doesburg?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef bietelboer het volgende:
Voordat hij weer rijdt zitten we in de zomer 2014 ja
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:01 schreef bietelboer het volgende:
Whahaha zoiets idd
Wil volgens jaar mei weer rijden, dus ik heb nog even
Tnx,quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal teruggelezen, en wow
Zou absoluut niet een auto zijn die ik zou kiezen, maar het ziet echt heel mooit uit; kan me niet eens voorstellen hoeveel werk er in is gegaan. Mooi om te zien!
Kom jij weleens @foodstrip adam?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Tnx,
Het is een boel werk idd, maar ook weer hobby dus maakt dat niet uit
Ooit wel eens geweest, wellicht in de toekomst weer eens een bezoekje brengen als de auto klaar is.quote:
Nerdmansquote:
Jahaa ekkes geleden alweer.quote:
Ja dat klopt, hij moet nog bij gesteld worden, morgen even alles goed inregelenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:05 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Nice!
Loopt hij nou 1800 toeren stationair?
Dat red ik misschien wel, maar wil eerst testen of alles wel goed is voordat ik helemaal naar de Ring gaquote:Op donderdag 26 juni 2014 03:03 schreef Rainesz het volgende:
De belangrijkste vraag! Is hij de 13e klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |