ahquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef chiren het volgende:
Nee ik doelde meer op het feit dat hij nu nog uit elkaar ligt en nog niet rijdt en dus geen gemonteerd kleppendeksel nodig heeft
gewoon een ander dohc dekseltje voor weinig op de kop tikken en die erop terwijl de andere gepoedercoat wordt ^^quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef bietelboer het volgende:
Klopt, kleppendeksel moet idd nog gebeuren.
Maar ik wil eigenlijk eerst eens weten of hij het wel doet, als hij het nou niet blijkt te doen dan steek ik liever eerst geld in het fixen dan een mooi dekseltje
uhuh..quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef mighty_myte het volgende:
Bietelboer, even een algemeen vraagje. Ik heb hier een civic uit '87 staan. Daar zit het oliefilter onder de carb.
Onmogelijk om los te krijgen! Vooral omdat ik totaal geen ruimte heb om dat ding goed vast te pakken of er een filterklem op te zetten.
Heb je tips?
Heb ik geprobeerd, maar een schroevendraaier heeft, net als de oliefilterklem, niet genoeg ruimte om rond te draaien.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhuh..
bak en doeken eronder, schroevendraaier erin meppen en losdraaien..
Bedankt voor de tip. Ik heb diezelfde sleutel trouwens. Als ik de dynamo weghaalde kon het misschien, maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef bietelboer het volgende:
Ik zelf gebruik dit type sleutel;
[ afbeelding ]
Anders eens je dynamo los maken, dan heb je toch een stuk meer ruimte?
Dat wil ik ook graag doen bij mijn BMW. Wat kost zo'n set?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef bietelboer het volgende:
De circuit krijgt momenteel een fris onderstel, alle ophanging/draagarm rubbers worden vervangen voor PU rubbers![]()
[ afbeelding ]
Remmen liggen ondertussen alweer 3 weken bij een draai en frees bedrijf welke ze aan moet passen zodat ze passen op de VTI fusee's, niet dat het haast heeft aangezien ik de afgelopen 2 weken 2 keer in het ziekenhuis gelegen heb...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef bietelboer het volgende:
Zo de 282mm remklauwen van een Prelude binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |