ahquote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef chiren het volgende:
Nee ik doelde meer op het feit dat hij nu nog uit elkaar ligt en nog niet rijdt en dus geen gemonteerd kleppendeksel nodig heeft
gewoon een ander dohc dekseltje voor weinig op de kop tikken en die erop terwijl de andere gepoedercoat wordt ^^quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef bietelboer het volgende:
Klopt, kleppendeksel moet idd nog gebeuren.
Maar ik wil eigenlijk eerst eens weten of hij het wel doet, als hij het nou niet blijkt te doen dan steek ik liever eerst geld in het fixen dan een mooi dekseltje
uhuh..quote:Op zondag 9 mei 2010 16:57 schreef mighty_myte het volgende:
Bietelboer, even een algemeen vraagje. Ik heb hier een civic uit '87 staan. Daar zit het oliefilter onder de carb.
Onmogelijk om los te krijgen! Vooral omdat ik totaal geen ruimte heb om dat ding goed vast te pakken of er een filterklem op te zetten.
Heb je tips?
Heb ik geprobeerd, maar een schroevendraaier heeft, net als de oliefilterklem, niet genoeg ruimte om rond te draaien.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uhuh..
bak en doeken eronder, schroevendraaier erin meppen en losdraaien..
Bedankt voor de tip. Ik heb diezelfde sleutel trouwens. Als ik de dynamo weghaalde kon het misschien, maar ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:10 schreef bietelboer het volgende:
Ik zelf gebruik dit type sleutel;
[ afbeelding ]
Anders eens je dynamo los maken, dan heb je toch een stuk meer ruimte?
Dat wil ik ook graag doen bij mijn BMW. Wat kost zo'n set?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:05 schreef bietelboer het volgende:
De circuit krijgt momenteel een fris onderstel, alle ophanging/draagarm rubbers worden vervangen voor PU rubbers![]()
[ afbeelding ]
Remmen liggen ondertussen alweer 3 weken bij een draai en frees bedrijf welke ze aan moet passen zodat ze passen op de VTI fusee's, niet dat het haast heeft aangezien ik de afgelopen 2 weken 2 keer in het ziekenhuis gelegen heb...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef bietelboer het volgende:
Zo de 282mm remklauwen van een Prelude binnen
Ja echt wel.. post danquote:
Ik rij nog steeds dagelijks met die zwarte iddquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef fathank het volgende:
Er komt schot in de zaak. Welke auto gebruik je nu eigenlijk als daily? Die zwarte nog steeds? We moeten binnenkort weer eens meeten, is al lang geleden.
Pas op je woordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:14 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik rij nog steeds dagelijks met die zwarte idd
Meeten ja!, dat gezwaai daar bij jou huis is ook zo minimaal he
Binnenkort eens een housewarming bij mij doen dan maar?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:11 schreef fathank het volgende:
We moeten binnenkort weer eens meeten, is al lang geleden.
Ja snap ik, maar voor al dat geld had je ook iets nieuwers/beters/mooiers kunnen kopen. Die auto's leveren nooit meer op, wat jij er allemaal in gestopt hebt.quote:
Hobbies zijn niet winstgevend. Anders is het geen hobby meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:15 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar voor al dat geld had je ook iets nieuwers/beters/mooiers kunnen kopen. Die auto's leveren nooit meer op, wat jij er allemaal in gestopt hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:38 schreef ilovelamp het volgende:
Leuk gedaan voor een hobbyist. Snap alleen niet dat je zoveel tijd, geld en moeite in die ouwe grafbakken stopt.
Nooit gehoord van een telefoon met internet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Leuk he de hele dag achter de pc hangen?
Sommigen spenderen hun tijd en moeite om ervaring op te doen en om iets aparts te creëren..
Mijn topic is niet veel anders dan deze, en de een heeft meer geld in zijn wagen gestopt dan de andere... /care.
Luie bezem, ik heb in 1 week tijd mijn motor, bak, cardan as, complete achter as, remmerij, ophanging etc.. etc.. etc.. ingelepeld + me hele uitlaat met de hand gemaakt + complete onderhoud (Olie+Filter, Brandstof filter, luchtfilter, interieur filter, 6x bougies, etc.. etc.. etc..) uitgevoerd, wtf heb jij je auto een 8-9 maanden verwaarloost..?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef bietelboer het volgende:
Eigenlijk is er niks gebeurd behalve wat kleine dingen, p/s pomp gefixt vloeistoffen geregeld, uitlaat afgemaakt. dat soort dingen.
En nu ligt het alweer stil omdat ik eerst weer spullen moet bestellen. en er zit een foutcode in.....
De motor wou eerst niet starten, bleek een combi van bougies en kabels te zijn. gelukkig staan er nog meer van die race bakken in de loods
Koning met een 4x4 in het zand vast komen zitten leeft ook nog hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef fathank het volgende:
Tijd voor nickchange bietelboer -> beunhaas
Dat was heul geen zand, maar slib.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Koning met een 4x4 in het zand vast komen zitten leeft ook nog hoor
Ik heb gehoord dat 4WD kan met CR-V componenten (voor de B-serie, dan).quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:56 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar ik mis iets! Je auto is nogsteeds FWD![]()
Dat is wel heel cool, maar kunnen die het trappen op het circuit aan vraag ik mij dan af?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 4WD kan met CR-V componenten (voor de B-serie, dan).
Zolang die auto in jouw handen is nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:41 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is wel heel cool, maar kunnen die het trappen op het circuit aan vraag ik mij dan af?
klopt, kan ook.. Maar je kunt je blok ook gewoon in de kofferbak pleuren:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat 4WD kan met CR-V componenten (voor de B-serie, dan).
Dan heb je MR opstelling (in geval van de Sol), nog niet 4WD ^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
klopt, kan ook.. Maar je kunt je blok ook gewoon in de kofferbak pleuren:
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1266033
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FR niet goed..?quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan heb je MR opstelling (in geval van de Sol), nog niet 4WD ^^
quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan heb je MR opstelling (in geval van de Sol), nog niet 4WD ^^
En hoe moet ik dat precies zien van de foto's?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Om je uit je dromen te helpen, het is een voor en achter gemonteerde H22a Turbo, dus 4wd..
ja, sry ... dat stopt nuquote:
Ik was nog wel op Fok hoor, project lag alleen een beetje stilquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja jij liet niks van je horen afgelopen 10 maanden..
linkquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En hoe moet ik dat precies zien van de foto's?
[..]
ja, sry ... dat stopt nu
waarom jij niet reageer doen in mijn topique?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:18 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik was nog wel op Fok hoor, project lag alleen een beetje stil
quote:
Ik neem aan als je een swap doet dat je gelijk een grote beurt geeft toch? Dan had dit niet mogen gebeuren..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef bietelboer het volgende:
Civic vs dynamo snaar... 0 - 1
[ afbeelding ]
Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?quote:
Ja dat is het zeker! nou eerst wachten tot er APK op zit...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vet gevoel is het of niet om je eigen auto weer voor de deur terug te zien na alles wat je er aan hebt gedaan..?![]()
Zal zodra ik wat foto's heb eens een project paginaatje openen ^^quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurtquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:00 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kom je hem hier laten shinen?
Is goed. Ik draai vanaf vandaag 3 weken 60 uur lang. Ik ben druk nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:17 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Volgende week in de avond kunnen we wel een rondje knallen, mits Sander hem morgen goedkeurt
Jij zult nog wel vakantie hebben?
Hoe was verweggiestan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |